شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با رهبر انقلاب

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با رهبر انقلاب


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.
ایشان با معرفی پرسنل نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام اسلامی، نیاز به تأمین امنیت را جزو نیازهای اساسی و زمینه ساز برای برنامه ریزی منظم و سازمان یافته دانستند و تأکید کردند: چنانچه جامعه ای امنیت نداشته باشد هیچ کار سازمان یافته ای در جهت پیشرفت و ارتقاء آن کشور تضمین نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی، تلاش مجاهدانه و از سرِ دلسوزی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور، تحقق برنامه ها و اجرای صحیح آن را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانستند.



ایشان ضمن برشمردن برخی آسیب پذیری های فردی و سازمانی افزودند: همچنان که ممکن است افراد به لحاظ روحی و ذهنی دچار آسیب پذیری شوند، سازمانها نیز در معرض رخنه ی فساد و آسیب هستند که همواره خردمندانه و با توجه کافی، باید مراقبت های لازم را به عمل آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای توجه به امانت، صداقت، دیانت و انجام وظایف سازمانی و همچنین مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصی را زمینه ساز اعتلا و پیشرفت یک کشور خواندند و خاطرنشان کردند: اگر در جامعه ای کسانی باشند که با این روحیه کار کنند یقیناً آن جامعه به اوج خواهد رسید و به قدرت استوار و ماندگاری دست خواهد یافت.



در ابتدای این دیدار و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از عملکرد این نیرو در زمینه کاهش نسبی جرائم جنایی، افزایش کشفیات مواد مخدر، پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی مرزبانی، کاهش تصادفات، افزایش خدمات نیروی انتظامی به مردم، و ارتقای رضایتمندی مردم از پلیس بیان کرد.


نرم افزارتقویم شمیم یار 91

نرم افزارتقویم شمیم یار 91



تقویم شمیم یار 91 به عنوان اولین تقویم کاملا مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، برای اولین بار توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.



ویژه نامه شهادت سید مرتضی آوینی

ویژه نامه شهادت سید مرتضی آوینی



با صلوات واردشوید


روایت حجت‌الاسلام صدیقی از تعبیر آیت‌الله بهجت درباره مرگ

روایت حجت‌الاسلام صدیقی از تعبیر آیت‌الله بهجت درباره مرگ



خداوند می‌فرماید من در هیچ کاری تردید نمی‌کنم الا در قبض روح عبد مومنم، من لقاء او را دوست دارم زیرا او با مرگ به من می‌رسد، تعبیری از مرحوم آیت الله بهجت است که می‌گوید مرگ یکی از ... مراسم شب دوم فاطمیه شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد و حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم سخنرانی کردند.













بقیه بیانات درادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ویژه نامه صیاد دلها به مناسبت یادمان امیرسپهبدشهیدعلی صیادشیرازی

ویژه نامه صیاد دلها به مناسبت یادمان امیرسپهبدشهیدعلی صیادشیرازی



با قرائت صلوات برروی عکس بالا کلیک کنید


دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبری

دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر انقلاب


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس و اعضای دوره‌ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع را مظهر خرد جمعی در نظام اسلامی دانستند و تأکید کردند: بخشی از اساسی‌ترین مسایل کشور در مجمع حل و فصل می‌شود که این موضوع نشانگر جایگاه بسیار مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین این جایگاه بسیار مهم، به وظایف مجمع در قانون اساسی اشاره کردند و افزودند: مشورت دادن به رهبری برای سیاستهای کلی نظام و تنظیم این سیاستها که در واقع هندسه اساسی نظام و قوای سه گانه است، یکی از کارهای دارای اهمیت بالای مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به موضوع حل معضلات کشور به عنوان یکی دیگر از وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و تأکید کردند: وظیفه دیگر مجمع، تشخیص مصلحت در مواردی است که بن بست بوجود می‌آید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص چارچوبهای تشخیص مصلحت افزودند: مصلحتی که مجمع، تشخیص می‌دهد باید اکثریت قاطع اعضاء، به مصلحت‌بودن آن معتقد باشند.
ایشان اهم‌بودن مصلحت را یکی دیگر از چارچوبهای تشخیص مصلحت برشمردند و خاطرنشان کردند: باید دوره و زمان همه احکامی که به عنوان مصلحت صادر می شود، مشخص باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به حرکت رو به جلوی کشور و نظام خاطرنشان کردند: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با نگاه مثبت به مسائل کشور، به این روند حرکت رو به جلوی نظام، کمک کند.


ایشان در پایان ضمن قدردانی از زحمات آقای هاشمی رفسنجانی و اعضای دوره قبلی مجمع، افزودند: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در دوره جدید، ضمن حضور جدی، با پشتوانه کارشناسی و بررسی دقیق موضوعات، با طراوت و نشاط به وظایف خود عمل کند.
در ابتدای این دیدار آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تشکر از رهبر انقلاب اسلامی، به نامگذاری امسال به عنوان سال «حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و افزود: این نامگذاری یکی از ضرورت‌های اساسی کشور است که اجرای عملی آن تأثیر زیادی در حرکت و پیشرفت کشور خواهد داشت.

نرم افزارمرجع کتاب های عرفانی

نرم افزارمرجع کتاب های عرفانی





توجه


این نرم افزاربیش از  400مگابایت حجم داردوبرای اینکه بهتر و آسان تردوستان دانلودبکنند به 14 فایل تقسیم شده که لازم است تمام 14 فایل دانلود وفقط با دبل کلیک برروی فایل اول تمام 14 فایل دریک پوشه ذخیره می شودوسپس با دبل کلیک برآیکون ساخته شده فایل ستاپ که عکسش  رو دربالا قراردادیم اجراشده ومی توانید به راحتی نرم افزاررا درسیستمتان نصب کنید


نرم افزارمرجع کتاب های عرفانی 


جامع ترین وکامل ترین کتابخانه ی نرم افزاری است که شامل زندگینامه علمای عرفان واخلاق ،مجموعه کتاب هایی درپیرامون امام زمان عج ، شامل صدهاجلد کتاب اخلاق وسیروسلوک ازعلمای نامی همچون ایت الله سیدعلی آقای قاضی ، آیت الله کشمیری ، آیت الله انصاری همدانی ، آیت الله بهجت فومنی ، حضرت امام خمینی ره و...

وهمچنین شامل آلبوم تصاویرعلمای اخلاق وعرفان وتعدادی از فیلم های کمیاب از علماوهمچنین بخش صوت وتصویری این نرم افزارکه همگی درهرچه زیباتروگرانقدرشدن این نرم افزارکمک کرده تا کاربران سایت شهدای نیاک بهره وافی وکافی واجری معنوی ببرند وما را از دعای خیرشان محروم نکنندضمنا تذکر می دهیم که هرگونه استفاده تجاری از این نرم افزارشرعا حرام است  واز طریق پلیس فتا پیگیری وبا خاطی برخورد قانونی خواهدشد


ضمنا لینک این مطلب با درج منبع بلامانع می باشد


ستادیادواره شهدای نیاک