شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

از ذبح و کشتار تا برپایی خلافت در پایتخت اموی + تصاویر

از ذبح و کشتار تا برپایی خلافت در پایتخت اموی + تصاویر


 گروه بین‌الملل مشرق- ذبح کودکان علوی، تجاوز به نوامیس حامیان نظام، تیرباران سربازان ارتش از فاصله نزدیک و سلاخی پیکرهای کشته‌شدگان، اگرچه از جمله اقدامات میان‌مدت "جبهة النصرة لأهل الشام" است اما برپایی خلافت اسلامی به مرکزیت پایتخت بنی‌امیه، هدف درازمدت این گروه تروریستی سلفی به شمار می‌آید.

تا همین چند ماه پیش، نیروهای معارض سوری تأکید می‌کردند که حضور گروه‌های جهادی تکفیری بین صفوف نیروهای معارض مسلح آن گونه که در رسانه‌ها از آن سخن گفته می‌شود نیست و دوگانگی بسیاری در این‌باره وجود دارد و مبالغه و گزافه‌گویی‌های زیادی در این خصوص انجام شده است و واقعیت امر این است که این نظام سوریه است که در پس گروه‌های تروریستی به‌ویژه جماعت "جبهه نصرت (یاری)" قرار دارد اما اکنون با روشن‌شدن واقعیات، پشت پرده این گروه‌ها در حال فاش‌شدن است.


بقیه ذبح وکشتار درادامه مطلب


ادامه مطلب ...

ویژه نامه فروغ تابان ولایت ( یاقائم آل محمدص )

ویژه نامه فروغ تابان ولایت ( یاقائم آل محمدص )




برروی عکس بالا کلیک کنید

منبع : سایت راسخون

ویژه نامه شهادت امام حسن عسگری ع

ویژه نامه شهادت امام حسن عسگری ع




باهدیه صلوات واردشوید

منبع: سایت شهیدآوینی

جاسوس اعزامی CIA چگونه در دام اطلاعاتی ایران گرفتار شد؟

جاسوس اعزامی CIA چگونه در دام اطلاعاتی ایران گرفتار شد؟ + تصاویرو فیلم




به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌جاسوسی یکی از مصادیق بارز اقدام علیه امنیت ملی یک کشور بوده و به صورت سازمان یافته و فراملی سعی در سرقت اطلاعات حیاتی یک کشور دارد.

هر چند جاسوسی قدمتی دیرینه در تاریخ کهن ایران اسلامی دارد ولی به عمر همین اقدام زشت، بودند و هستند کسانی که از کیان و شریعت کشورشان دفاع کرده و این مهم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده است به طوری که در مستند "شکارچی در دام "به گوشه‌ای از اقدامات پیروزمندانه سربازان گمنام امام زمان‌(عج) اشاره شده است.


در این مستند ماجرای دستگیری جاسوسی تشریح شده  که شرح مکتوب آن گویای این مطلب است.

"متی والوک" مجری طرح جدیدی سازمان جاسوسی آمریکاست که با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج) به سرنوشت دیگر جاسوسان این حلقه گرفتار می‌شود.



بقیه گزارش درادامه مطلب
ادامه مطلب ...

عزاداری بر امام حسین قبل از خلقت حضرت آدم تا روز قیامت

عزاداری بر امام حسین قبل از خلقت حضرت آدم تا روز قیامت


قبل از حضرت آدم ( علیه السلام )

قبل از خلقت حضرت آدم ( علیه السلام ) مصیبت امام حسین ( علیه السلام ) بارها و بارها ذکرشده که ازآن جمله می توان به آن هنگام که خداوند امر فرمود به قلم که بر لوح امر شهادت و اکرام آن را ثبت کند که هر دو محزون شدند و دردمند مصائب حضرت سید الشهدا گشتند و یا آن زمان که خداوند به ملائک فرمود من خلق می کنم در زمین خلیفه خود را ، ملائک در پاسخ گفتند : آیا می آفرینی کسی را که خون ریزی کند ؟ که در بعضی از تفاسیر بزرگان ما آمده است که مقصود ملائک قضیه کربلا بوده است و از طرف خداوند ندا می آید : من چیزی میدانم که شما نمی دانید ؟

 


اما بپردازیم به مساله دوم یعنی مراسم عزاداری که بعد از حضرت آدم تا ولادت ایشان بر پاشده است :

1- گریه حضرت آدم ( علیه السلام ) در عرفات

در عرفات وقتی که حضرت آدم ( علیه السلام ) به سوی عرش نگاه کرد و اسماء خمسه  و نورآنها را دید از جبرئیل خواست تا این اسماء را بدو یاد دهد پس آدم ( علیه السلام ) خدا را با این اسماء خواند :

یا حمید بحق محمد ( صلی الله علیه وآله ) یا عالی بحق علی ( علیه السلام ) یا فاطر بحق فاطمه ( سلام الله علیها) یا محسن بحق الحسن و الحسین ( علیهما السلام ) و منک الاحسان .

او یکی یکی این اسماء طیبه را میگفت تا رسید به اسم امام حسین ( علیه السلام ) تا این نام را برلبش جاری ساخت حزن و اندوه بیشماری بر قلبش مستولی گشت و اشک از هر دو دیده اش جاری شد. حضرت آدم ( علیه السلام ) از جبرئیل علت این امر را جویاشد پس جبرئیل نیز برای او مصیبت امام حسین ( علیه السلام ) را نقل کرد :

ای آدم این حسین فرزند توست که مبتلی به مصیبت بزرگی می شود مصیبتی که تمام مصائب درمقابل آن اندک و کوچک است .

حضرت آدم ( علیه السلام ) پرسید : که آن چه مصبیتی است که همه مصائب درمقابل آن اندک است؟

جبرئیل گفت : ای آدم این حسین در حالیکه غریب و بی کس و تنهاست و هیچ یار و یاوری ندارد و فریاد می زند واعطشاه واقلة ناصراه (داد از تشنگی، فریاد ازکمی یار) بالب تشنه کشته میشود عطش وتشنگی او بحدی است که آسمان دردید او تیره و تار گشته و هیچ کس او را اجابتی نمیکند مگر به ضرب شمشیر . ای آدم : اورا از قفا مانند گوسفند ذبح می کنند و سرهای بریده او و یارانش را برروی نی زده و به همراه حرم او که به اسارت گرفته اند شهر به شهر می گردانند.

منبع : گنجینه دعا
بقیه متن عزاداری امام حسین ع درادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ماجرای نبش قبر شهید نواب صفوی+تصاویر

ماجرای نبش قبر شهید نواب صفوی+تصاویر



فرهنگ نیوز :شهید سیدمجتبی نواب صفوی در سال ۱۳۰۳ در خانی‏ آباد تهران به دنیا آمد و پس از اتمام دروس ابتدایی، به آبادان سفر کرد.

سید مجتبی سپس برای ادامه تحصیل به نجف اشرف مهاجرت کرد و پس از ورود به نجف اشرف، بدون کوچکترین درنگی به فراگیری مقدمات پرداخت و با علمای دلسوز و بیدار و مبارز از جمله علامه امینی(ره) صاحب کتاب گران سنگ الغدیر روابط تنگاتنگی برقرار کرد.

وی پس از چهار سال اقامت در نجف به دستور آیت‏ الله سیدابوالحسن اصفهانی برای مبارزه با کجروی‏‌ها و کج‌اندیشی‌ها به ایران آمد و «جمعیت فداییان اسلام» را تشکیل داد. ترور وابستگان استعماری مانند احمد کسروی، عبدالحسین هژیر، علی رزم‏ آرا و حسین علاء از جمله فعالیت‏های سیاسی این جمعیت است.

سرانجام نواب صفوی به همراه سه تن از همرزمانش به نام‏ های خلیل طهماسبی، مظفر علی ذوالقدر و سیدمحمد واحدی در بیدادگاه رژیم پهلوی محکوم و در صبحگاه ۲۷ دی ۱۳۳۴ شمسی تیرباران شد و به خیل شهدا پیوست.

پیکر شهید نواب صفوی ابتدا در روستای مسگرآباد (واقع در شرق تهران) تدفین شد اما بعداً با اجازه مرحوم آیت‌الله‌ مرعشی نجفی و با اقامه مجدد نماز میت توسط این مرجع عالیقدر، به قم منتقل و در قبرستان وادی‌السلام این شهر خاکسپاری شد.


 

منبع: خبرگزاری فارس

دُخت شهادت، بانوی نور - ویژه نامه وفات حضرت سکینه س

دُخت شهادت، بانوی نور - ویژه نامه وفات حضرت سکینه س



باصلوات وارد شوید