شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

آمادگی نصرالله برای مقابله باصهیونیستها

آمادگی نصرالله برای مقابله باصهیونیستها


به گزارش فرهنگ نیوز ، شبکه تلویزیونی المنار نوشت: سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان یکشنبه شب در تماس تلفنی با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از صلابت و پایداری نیروهای مقاومت و ابتکارات و نوآوریهای آنها در میدان نبرد و صبر بسیار زیاد ملت مظلوم غزه تاکید کرد؛ ملتی که با نیروهای مقاومت خود در گزینه ها و شروطش همگام و پایبند است.

وی بر حمایت و ایستادن حزب الله و مقاومت لبنان در کنار انتفاضه ومقاومت ملت فلسطین از جنبه قلبی، کالبدی، اراده و امید و سرنوشت تاکید و دیدگاه مقاومت ملت فلسطین و شروط برحقش برای پایان نبرد کنونی را تایید کرد.

برپایه این گزارش، : آنچه سید حسن نصرالله از خالد مشعل شنید، اطمینان کامل درخصوص قدرت مقاومت برای ثبات و پایداری و کسب دومین پیروزی (بر رژیم اسرائیل) در ماه ژوئیه را نوید می دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تماس تلفنی گرفت و دوطرف اوضاع میدانی و تحولات سیاسی و تحرک دیپلماتیک کُند و شکست خورده در مقابل انسجام میدانی و وحدت همه گروههای مقاومت در این رویارویی سرنوشت ساز را بررسی کردند.

دوطرف تاکید کردند که اگر بنیانین نتانیاهو نخست وزیر دشمن صهیونیست در تجاوزگری خود به تایید بین المللی و دولتی متکی است، مقاومت در غزه به قویترین تایید و حمایت مردمی متکی و پشت گرم است.

سید حسن نصرالله در این گفت و گوی تلفنی خود با رمضان عبدالله شلح بار دیگر بر موضع حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان درخصوص ایستادن در کنار مقاومت در غزه و همبستگی، تایید و آمادگی آن برای همکاری و تکامل در راستای تحقق اهداف آن و به شکست کشاندن اهداف تجاوزگری (رژیم اسرائیل) تاکید کرد.

نیروهای مقاومت فلسطینی نیز توانسته بودند در جنگ ۳۳ روزه در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۶ میلادی به پیروزی برسند.

دبیرکل حزب الله لبنان در این تماس تلفنی بار دیگر بر موضع حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان درخصوص ایستادن در کنار مقاومت در غزه و همبستگی، تایید و آمادگی حزب الله و مقاومت لبنان برای همکاری و پیشرفت و تکامل به منظور تحقق اهداف مقاومت در غزه و به شکست کشاندن اهداف تجاوزگری (رژیم اسرائیل) تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد