شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

پیام سردار فضلی به رژیم صهیونیستی

پیام سردار فضلی به رژیم صهیونیستی



 جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: شما مستکبرین عالم در مقابل کدام ارتش جهان قرار گرفته‌اید که همه جانبه به مردم غزه هجمه می‌کنید و قدرت تحمل چند موشک مقاومت را ندارید.
به گزارش فرهنگ نیوز ، سردار علی فضلی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای لاله‌های مهدوی(شهدای خیابان المهدی و سعدی گناباد) الگوی مقاومت مردم در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان را امام شهیدان و نائب بر حق امام زمان و خون‌های ریخته شده در هشت سال دفاع مقدش دانست و اظهار کرد: در واقع شهدا الگوی مقاومت و پایمردی در جهان اسلام شده‌اند.
 
وی با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه این روزها در جنگ ناجوانمردانه و نابرابر در مقابل صهیونیست‌هایی که به زنان، کودکان، سالمندان و انسان‌های بی گناه هجوم برده‌اند؛ ایستاده‌اند و پرچم اسلام را برافراشته نگه داشته‌اند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردم غزه بی شک علوی هستند و متوسل به اهل بیت (ع) می‌شوند چرا که مردم غره تنها با مقاومت نمی‌توانستند در برابر رژیم صهیونیستی دو هفته مقاومت و ازخود گذشتگی کنند؛ خون‌های ریخته شده در غزه و فلسطین، برای دفاع همه جانبه از اسلام بین شیعه و سنی در هم تنیده شده و لازم است جبهه مقاومت با هم اتحاد داشته و یکپارچگی خود را در برابر مستکبرین حفظ کنند.
 
سردار فضلی با اشاره به نشست خبری رئیس سازمان ملل متحد با سران رژیم صهیونیستی و حمایت وی از رژیم صهیونیستی گفت: ننگ بر این مسئول بی کفایت که در اداره کل جهان این گونه سخن می‌گوید و ننگ بر هم فکران آن‌ها از جمله آمریکا و برخی کشورهای اروپایی که از کشتار مردم بی دفاع غزه حمایت می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: شما مستکبرین عالم در مقابل کدام ارتش جهان قرار گرفته‌اید که همه جانبه به مردم غزه هجمه می‌کنید و قدرت تحمل چند موشک مقاومت را ندارید و این مردم مظلوم نه تنها در محاصره صهیونیست‌ها بلکه در محاصره معاندین از حکام تاریخ قرار گرفته‌اند و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی، صهیونیست‌ها و مستکبرین عالم را حمایت می‌کنند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به گذشتن 35 سال از اعلام روز قدس روز دفاع از مظلومین فلسطین توسط امام خمینی (ره)، افزود: امروز روز قدس، به روز وحدت مسلمین، استقامت و پایمردی پابرهنگان تاریخ و روز حضور مستضعفین در برابر مستکبرین تبدیل شده است.
 
وی گفت: امسال روز قدس مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان مستکبرین به‌ویژه صهیونیست‌ها خواهند زد و آرامش را برای مردم محروم غزه به ارمغان خواهند آورد.
 
سردار فضلی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم در زمینه کار فرهنگی در مقابله با این جنگ، گفت: باید هر چه می‌توان در عرصه کار فرهنگی که مقام معظم رهبری انتظار جدی دارند عمیق و اثر گذار عمل کرده و از پرداختن ظاهری و سطحی به مسائل خودداری کنیم.
 
وی تشکیل شجره طیبه صالحین توسط سازمان بسیج مستضعفین را اقدامات خوبی در حوزه کار فرهنگی و تربیتی و در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و خاطرنشان کرد: در طرح صالحین بحث‌های تربیتی، بصیرت افزایی، توسعه فکری عزیزان بسیجی برای دفاع جانانه از اسلام و انقلاب، آشنایی بیشتر با ارزش های نظام و انقلاب و ولی فقیه، عملیاتی و اجرایی می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد