شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

ما تضمین می‌دهیم که کرانه باختری مسلح شود/ رئیس جمهور در سازمان ملل سیلی محکمی به آمریکا بزند

ما تضمین می‌دهیم که کرانه باختری مسلح شود/ رئیس جمهور در سازمان ملل سیلی محکمی به آمریکا بزند

به گزارش بسیج پرس؛ سردار محمدرضا نقدی مسئول سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی 10 هزار شهید اصناف و بازار که پیش از ظهر امروز درمرکز همایش‌های مرکز صدا وسیما برگزار شد گفت: شهدا به ما آموختند که همه چیز برای خدااست ودرهمین جهت بازاری شکل می‌گیرد که بازاری و کاسب آن قبل از اینکه تجارت با انسان ها را در برنامه خود داشته باشد تجارت با خدا را بر می‌گزیند.

وی ادامه داد: این مکتب اسلام است که همه انسان‌ها را در هر قشر و کسوتی برای تعالی و کمال می‌خواهد وهیچ انسانی در هیچ شغلی مسیر تعالی برایش بسته نیست. تعالی فقط مخصوص انسان‌هایی که میدان‌های تعلیم وتربیت و تزکیه را به عنوان شغل خودشان برگزیده‌اند نیست وهمه انسان‌ها می‌توانند به اوج برسند. دراین میدان تلاش برای کسب وکار هم جهاد است؛ در اینجا است که تجارت به دلیل ارتباط زیادش با دنیا می‌تواند به اندازه لهو انسان را از آخرت و خدا غافل کند اما در همین میدان انسان‌هایی تربیت می‌شوند که نه فقط مجاهد هستند بلکه در صف اول جهاد قرار دارند و بهترین بهترین ‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد و آمریکا ترور افراد انقلابی را در دستور کار خود قرار داد جزو اولین شهدا در کنار شهیدانی چون مطهری، شهید عراقی دیده می شود. در معماری بازار ما همیشه مسجد وحوزه علمیه کانون مرکزی بازار را تشکیل داده است و رمز موفقیت و تربیت انسان‌ها در درون بازار همین امر بوده است ولذا می‌بینیم رهبر انقلاب نیز در سال 70 در دیدار با بازاریان می‌فرمایند برخی علما می‌خواستند یک حضور مردمی قاطع را نشان دهند دستور به تعطیلی بازار می‌دادند و بازاریان نیز این کار را انجام می‌دادند. رهبر بزرگ ما بازار را لشکر مردمی اسلام در برابر استکبار معرفی می‌کند و لذا چنین مجموعه ارزشمندی آنچنان انسان‌هایی را تربیت می‌کند که شهید می‌شوند وامروز نیز این راه ادامه دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه وقتی رهبر انقلاب فرمودند کرانه باختری باید مسلح شود این بازاریان بودند که جزو اولین نهادها، به این امر رهبر لبیک گفتند و با اختصاص شماره حساب برای کمک و تسلیح کرانه باختری به میدان آمدند.

وی افزود: نتانیاهو وقتی پیام های رئیس جمهور آمریکا را مبنی براینکه کارهای شما به آبروریزی منجر شده است دریافت کرد به تلویزیون آمد تا پاسخ این پیام را بدهد وگفت چه کسی تضمین می‌دهد که کرانه باختری مسلح نشود.

ما تضمین می‌دهیم که کرانه باختری مسلح خواهد شد

 مسئول سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد : من به نتانیاهو می‌گویم آمریکا عرضه ندارد کاری را از پیش ببرد و با حمایت های امریکا از از شما  در سال های متمادی دیده‌ایم که همیشه سر به زیر و سر شکسته شده اید. اما ما و بسیجیان اصناف بازار به شما تضمین می‌دهیم که کرانه باختری مسلح خواهد شد. ما تضمین می‌ کنیم که تونل‌ها نه فقط به کرانه باختری که به تلاویو هم می‌رسد و شاید هم رسیده باشد . ما تضمین می‌کنیم که رسانه‌ها خبر بدهند که صدها قایق مملو از صهیونیست ها در  حال فرار در دریا  غرق شدند. این ها را ما تضمین می‌دهیم اما رئیس جمهور آمریکا تضمینی برای شما ندارد؛ آمریکا حتی برای نظام خود نیز هیچ تضمینی ندارد و حنای او دیگر برای بشریت رنگی ندارد.

وی با بیان اینکه شهدای ما آرزوی آزادی فلسطین ونماز در بیت‌المقدس را داشته اند تصریح کرد: شرایط امروز مقتضیات خودش را دارد و ما باید کارلاجوردی‌ها و طیب‌ها و حاج مهدی عراقی‌ها و صادق امانی ها را انجام دهیم. در حال حاضر بزرگترین رسالت ما جهاد فرهنگی و اقتصادی است که در جهاد اقتصادی نیز باید به تقویت تولید ملی و پاک کردن بازارهای خود از وجود کالاهای خارجی به خصوص کالاهای دشمنان خود بپردازیم.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: اگر بازارهای مسلمین دست به دست هم دهند و حامیان رژیم صهیونیستی را تحریم کنند آن‌ها به زانو در خواهند آمد و ما باید این کار را انجام دهیم تا برای دیگران الگو باشیم چرا که کمک به آن کشورها کمک به کودک کشی وجنایت است.

 بازار می تواند مانند مدرسه فرهنگ ساز باشد

بسیج سازمان بسیج مستضعفین درارتباط با جهاد درعرصه فرهنگی ونقش بازاریان درآن گفت: در عرصه فرهنگ نیز اثر گذاری بازار امروز دست کمی از بازار قدیم ندارد و بازار می‌تواند به اندازه مدرسه فرهنگ ساز باشد. بازار می تواند با انتخاب درست در نوع لباس و شعارهایی که روی آن ها و به طور کل پیام‌هایی که در کالاهای موجود در بازار وجود دارد نقش موثری را در فرهنگ ایفا کند.

رئیس جمهور در سازمان ملل سیل محکمی به آمریکا بزند

وی در پایان با بیان اینکه امروز اگر شهدا بودند احتمالا در عرصه های فرهنگی بودند و از ما و ملت می‌خواستند که در راه آنان بایستیم و در برابر دشمن کوتاه نیاییم به اجلاس سازمان ملل در ماه‌های آینده اشاره کرد و گفت: خواست ما از دولت این است که تمام قد در مقابل استکبار بایستد. ما منتظریم که رئیس جمهور کشورمان در اجلاس سازمان ملل چنان سیلی به گوش امریکا بنوازد که همه صدای آن را بشنوند.

انتهای پیام//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد