شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

اشراف کامل اطلاعاتی سپاه بر تروریست‌ها/ پاکستان به تعهدات مرزی عمل نکند وارد عمل می‌شویم

اشراف کامل اطلاعاتی سپاه بر تروریست‌ها/ پاکستان به تعهدات مرزی عمل نکند وارد عمل می‌شویم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان با بیان اینکه سپاه پاسداران اشراف اطلاعاتی کاملی ‌بر تروریست‌ها دارد، افزو‌د: یکی از پیش‌نیاز‌های برقراری امنیت داشتن اشراف اطلاعاتی است که سپاه اشراف کاملی بر وضعیت اشرار و گروه‌های معاند دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اشراف سپاه بر جریانات و گروه‌های معاند بسیار بالاست، اظهار داشت: این اشراف هم عمق فرامرزی ‌و هم عمق درون‌مرزی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌با اشراف اطلاعاتی ‌که داریم هر اقدام تروریستی که رخ دهد سپاه به موقع ‌وارد عمل خواهد شد، تصریح کرد: تمام تحرکات ترویست‌ها و اشرار را تحت نظر داریم و بهترین راهبردی که می‌تواند ‌امنیت را گسترش دهد برقراری اشراف اطلاعاتی است.  

سردار سلامی با بیان اینکه نفوذ به درون نیت‌های شوم گروه‌های معاند بدون اشراف اطلاعاتی ممکن نیست، تاکید کرد: سپاه پاسداران علاوه بر اشراف اطلاعاتی و فنی، از ظرفیت مردم نیز ‌برای ارتقای اشراف اطلاعاتی نیز کمک می‌گیرد.

‌‌جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص حوادث اخیر در سراوان و فرار گروهی از اشرار به داخل خاک پاکستان و اقدام سپاه در این خصوص گفت: معتقد هستیم که هر کشوری باید تعهدات خود را در قبال امنیت داخلی خود و کشور همسایه به رسمیت بشناسد، امنیت مرزی یک نیاز مشترک و مهم بین کشورهای همسایه است، اساس کار ما دخالت در امور هیچ کشور نیست اما اگر به تعهدات خود عمل نکنند ما مجبور هستیم وارد عمل شویم.

وی تاکید کرد: اشرار در هر نقطه‌ای که باشند حتی در داخل خاک کشورهای همسایه، آنها را پیدا کرده و اگر دست از شرارت برندارند با آنها بدون هیچ محدودیتی برخورد خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص وضعیت سیستان و بلوچستان نیز تاکید کرد: سیستان و بلوچستان با توجه موقعیتی که دارد برای سپاه اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد بنابراین برای تامین امنیت این استان از هیچ کوششی دست برنخواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد