شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

سردار جلالی: رهبر انقلاب اعلام یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن را ابلاغ کرده‌اند

سردار جلالی: رهبر انقلاب اعلام یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن را ابلاغ کرده‌اند

سردار جلالی: رهبر انقلاب اعلام یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن را ابلاغ کرده‌اند / رئیس پدافند غیرعامل پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: امروز الگوی مصرف و سبک زندگی دوران دفاع مقدس باید در دستور کار زندگی مردم قرار بگیرد/ باید بپذیریم در یک جنگ تمام عیار هستیم
 
به گزارش خبرنگار «نسیم» سردار غلامرضا جلالی، رئیس پدافند غیرعامل در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به تهدیدات دشمن علیه کشور اظهار داشت: امروز تهدیدات نظامی علیه کشور تا اندازه ای عقب رفته است و پایه‌های میزی که گزینه نظامی بر روی ان است در حال شکستن است؛ امروز تهدیدات فناوری‌محور، مردم‌محور و از همه مهمتر تهدید اقتصادی در دستور کار دشمن قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اعلام و تشخیص یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن را ابلاغ کرده‌اند گفت: امروز دشمن با تمام ابزار اقتصادی، اطلاعاتی دیپلماتیک و فناورانه به جنگ اقتصادی علیه کشور ما آماده است. دشمن از سه سال قبل در وزارت خزانه‌داری آمریکا قرارگاه جنگ اقتصادی علیه ما ایجاد کرده است. 
سردار جلالی درا دامه افزود: مسئولین ما باید اهداف و الگوی این جنگ را بشناسند و سپس اقدامات مقابله را ایجاد کنند. هدف جنگ اقتصادی تحت فشار قرار دادن مردم به لحاظ معیشتی و سپس استفاده از ابزار رسانه برای ایجاد نارضایتی در مردم و در نهایت خدشه وارد کردن به امنیت ملی و خلق اقدامات ضد امنیتی در کشور است.
رئیس پدافند غیرعامل با بیان اینکه ما بدون داشتن که نقشه دفاعی نمی‌توانیم در جنگ اقتصادی با دشمن مقابله کنیم گفت: باید بپذیریم درون یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و سخن گفتن از رقایت اقتصادی در فضای امروز شعاری بیش نیست.
وی تولید در برابر تحریم را شعار اصلی در جنگ اقتصادی است و اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور و با حمایت دولت اقلام تحریم را در لیست تولید بگذاریم؛ تحریم را با گدایی نمی‌توانیم جبران کنیم بلکه باید تولید داشته باشیم.
سردار جلالی در ادامه گفت: ما باید الگوی مصرف زمان جنگ تحمیلی را در دستور کار داشته باشیم، زندگی های اشرافی و سبک غربی و لوکس به درد این شرایط نمی‌خورد و صدا و سیما باید الگوی مصرف زمان خاص فعلی را برای مردم تبیین کند.
رئیس پدافند غیرعامل در پایان گفت: دولت باید سبد مصرفی کالای مردم را حمایت کند؛ قناعت باید در دستور کار زندگی مردم باشد و تنها اگر روحیه معنوی دفاع مقدس در فضای جنگ اقتصادی حاکم شود می‌توانیم نقش مردم را بازتولید کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد