شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

ویژه نامه روز وحدت حوزه و دانشگاه

ویژه نامه روز وحدت حوزه و دانشگاه


منبع:سایت راسخون

طلیعه ی وحدت-یادمان شهید آیت الله دکتر محمد مفتح

طلیعه ی وحدت-یادمان شهید آیت الله دکتر محمد مفتح



منبع:سایت راسخون

ویژه نامه شهادت امام علی بن موسی الرّضا علیه السلام

ویژه نامه شهادت امام علی بن موسی الرّضا علیه السلام


منبع:سایت شهیدآوینی

ویژه نامه رحلت حضرت رسول صلی الله علیه و آله

ویژه نامه رحلت حضرت رسول صلی الله علیه و آله



منبع:سایت شهیدآوینی

افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران/تحریم‌ها را فتنه گران به آمریکا پیشنهاد کردند+فیلم و عکس

افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران/تحریم‌ها را فتنه گران به آمریکا پیشنهاد کردند+فیلم و عکس

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اسناد ما نشان می‌دهد که تحریم‌ها علیه ایران را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد دادند.
به گزارش فرهنگ نیوز ، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان امروز دوشنبه در همایش "۱۸۱۱ روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران" که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: اسنادی را به همراه آورده بودم که امروز در قالب یک سخنرانی تا حد امکان آنها را با ذکر منبع افشا کنم، اما با وجود همهمه و شعارهای مخالف از کسانی که برادران و خواهران معترض را به این مراسم فرستادند تشکر می‌کنم، چون آنچه که می‌خواستم با سند مطرح کنم، عملا نشان دادم.

farhangnews_105708-299627-1418715060.flv | دانلود فیلم
جنجال‌سازی حامیان فتنه و افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران

تسنیم نوشت ؛حسین شریعتمداری با بیان اینکه محال است فتنه‌گران مانع از افشای اسناد وطن‌فروشی سران فتنه شوند، تاکید کرد: اگر واقعا از انتشار این اسناد نگران نیستید، اجازه دهید اندکی از بسیاری از این اسناد را افشا کنم. بسیار خوشحالم که حتی برای یک بار هم که شده شما معترضان و مخالفان برای یک بار هم که شده به اسرائیل بد بگویید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: این اسناد نشان می‌دهد تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند. اسناد را که نمی‌توان جابه‌جا کرد و این شعارهایی که بعضا معترضان می‌دهند باید بگویم ما بیدی نیستیم که به این بادها بلرزیم. به شما که برادران و خواهران من هستید نمی‌گویم، بلکه به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان باید چکمه‌های نتانیاهو را واکس می‌زدید.

شریعتمداری با اشاره به سندی پیرامون انتخابات سال ۸۸، تصریح کرد: در ۲۱ خرداد(۱۱ ژوئن) آقای مایکل لوین در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران یک انتخابات برگزار نخواهد شد، بلکه انقلاب رنگی کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: منظور من از کلمه شما، فتنه‌گران هستند، نه شما دانشجویان که فریب خوردید. خیلی حیف است که مثل سال ۷۸ برای آنها زحمت بکشید و آخر کار به شما بگویند که جنبش دانشجویی حرف مفت است.


مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مصاحبه معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا با فارین پالیسی، اظهار داشت: معاون وزیر خزانه‌داری ایالات متحده در مصاحبه با فارین پالیسی می‌گوید تقلب یک دروغ بزرگ بود، در حالی که پروژه اصلی ما مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.

شریعتمداری در پاسخ به شعار "شعار ما یک کلام، نخست‌وزیر امام"، تاکید کرد: شریح قاضی هم قاضی حضرت امیرالمومنین(ع) بود، اما حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد، بنابراین از نخست‌وزیر امام(ره) بعید نیست که نمازگزاران حسینی را در روز عاشورا سنگ‌باران کند.

وی با بیان اینکه آمریکا با همکاری سران فتنه قصد داشت پروژه تکفیری‌های سوریه را در ایران اجرا کند، تصریح کرد:کسی را که در گذشته به او عالیجناب سرخپوش می‌گفتید و حالا زیر علم او سینه می‌زنید، به خبرنگار شورای آتلانتیک می‌گوید برای اینکه به نتیجه برسیم شما باید بر شیپور تقلب بدمید. این سند از اسناد ویکی‌لیکس است.


مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: شما که علیه یک سایت تکذیبیه می‌نویسید، چرا اسناد ویکی‌لیکس را انکار نمی‌کنید. این کارتان به این دلیل است که دست آنها گروگان هستید.

شریعتمداری با بیان اینکه اصحاب فتنه با تمام ارباب جمعی آنها اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی ایران باشند، اضافه کرد: آنها خیلی کوچک‌تر از این حرف‌ها هستند. برای اینکه شعار یا حسین برخی که معترض هستند واقعیت داشته باشد، باید بگویم یا صدام‌حسین می‌گویند. پشه‌ای روی درخت خرما نشسته بود و می‌گفت خودت را نگه‌دار که من دارم بلند می‌شوم، بنابراین سران فتنه اصلا عددی نیستند.


وی افزود: مگر سران فتنه می‌توانند انکار کنند که ده‌ها تن از کارشناسان و نظریه‌پردازان برجسته MI۶ و CIA تحت عناوین دانشگاهی تحقیق و توسعه به ایران دعوت شدند و با حضور اینها کارگاه‌هایی برای فتنه برگزار شد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به شعار مرگ بر دروغ‌گو، اظهار داشت: از برخی دوستانی که با ما مخالف هستند درخواست می‌کنم اگر جان موسوی و کروبی را دوست دارند مرگ بر دروغگو نگویند، چرا که آنها باید محاکمه شوند. آیا می‌خواهید این افراد اسناد را با خودشان به گور ببرند؟ می‌خواهم به چند نفر از این کارشناسان و برخی اسناد اشاره کنم تا ببینم کسی جرأت می‌کند بگوید، سران فتنه وطن‌فروش نیستند.


شریعتمداری در همین رابطه افزود: جان کین کارشناس برجسته MI۶ دو بار به ایران آمد و با این آقایان جلسه برگزار کرد.

وی با اشاره به همهمه شعارها در این نشست، گفت: از دوستانی که سر وصدا کردند تشکر می‌کنم، چرا که می‌خواستم مطالب خود را در قالب یک سخنرانی مطول ارائه کنم، اما با این وصف مجبور شدم به صورت فشرده به چندین مورد اسناد خیانت سران فتنه اشاره کنم.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: شما که از سران فتنه حمایت می‌کنید از آنها بپرسید جلسات مخفیانه با مایکل لوین را چه کسی برگزار می‌کرد؟ اگر انکار کردند به سایت خود او مراجعه کنید.


شریعتمداری با اشاره به حضور یورگن هابرماس در ایران، خاطرنشان کرد: یورگن هابرماس دو بار به ایران آمد و در سال ۸۷ طرحی را به مدعیان اصلاحات ارائه کرد. آقای "تیموتی گارتن اش" دوبار به ایران آمد. او تئوری‌پرداز فشار از بالا و چانه‌زنی از پایین است که بعدا مدعیان اصلاحات سعی کردند آن را به نام خودشان ثبت کنند.

وی افزود: بی‌خود نبود که گفتید صدام خالدبن ولید است و بروید کنار او بجنگید. این را که دیگر نمی‌توانید انکار کنید.


مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه یک مفسد اقتصادی را نمی‌توانید نام ببرید که در کنار دوستان اصلاحات نبوده باشد، ادامه داد: مفسد اقتصادی ۳ هزار میلیاردی را نابغه و کارآفرین و شایسته تقدیر دانستید. شهرام جزایری به کدام روزنامه زنجیره‌ای اصلاح‌طلب کمک مالی نکرد؟ بابک زنجانی کار خود را در زمان نوربخش شروع کرد و با آقایان هاشمی و روحانی عکس یادگاری انداخت. پتروپارس را چه کسی راه انداخت؟

شریعتمداری با اشاره به شعار بسیجی واقعی همت بود و باکری، اظهار داشت: من به خانواده‌های شهدای عزیز همت و باکری گفتم که این شهدا دشمن اسرائیل و آمریکا بودند، نه اینکه به نفع اسرائیل شعار بدهند. مشکل این است که شما به کسانی که شما را دزدیده‌اند بیشتر علاقه دارید، در حالی که با این همه هجمه غرب و استکبار شما الان باید در کنار مردم‌تان باشید.

وی گفت: بروید سایت رادیو اسرائیل را ببینید که مسئله شریعتمداری را اولین بار آنها منتشر کردند. سران فتنه و دوستداران آنها اگر گرز دست بگیرند خودشان دنبال گرز می‌دوند، بنابراین نباید شعارهای بزرگ بدهند. چه کسانی در موسسه هیفوس لاهه رفتند؟ الیزابت چنی به دستور جرج سورس دو دفتر درست کرد یکی در دوحه و یکی در لاهه هلند و خیلی از آنها که باورتان نمی‌شود اعزام شدند تا آنجا آموزش ببینند.


شریعتمداری با بیان اینکه دشمن هم از سران فتنه ناامید شد، چون آنها بی‌عرضه هستند، یادآور شد: لرد باکی‌مون در پایگاه خبری خانه شفاف می‌گوید جنبش سبز باید با انقلاب ۷۹ ایران پیوند می‌خورد و ما این پیشنهاد را کردیم، اما دوستان‌مان کمی عجله کردند و پیشنهادهای او شعارهای الله‌اکبر و یا حسین بود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اجتماع عظیم مردم در ۹ دی، خاطرنشان کرد: ۹ دی ایستگاه آخر فتنه بود و با حضور عظیم مردم فتنه ناکام ماند، لذا اگر می‌توانیم حضور مردم را انکار کنیم، می‌توانید نسبت به سلامت رهبران فتنه هم اطمینان داشته باشید.

وی افزود: مگر نه اینکه آقایان اعتقاد داشتند تقلب صورت گرفته، اگر این طور است پس چرا خاتمی رای داد و چرا دوباره در انتخابات بعدی هم شرکت کردند. البته ما ۰.۷ درصد را باز اکثریت می‌دانیم، اما این چیزی نیست که پز آن چنانی داشته باشد.

شریعتمداری ادامه داد: کاندیدای شما اصلاح‌طلبان رای نداشت، بنابراین او را از چرخه کارزار بیرون بردید و بعد گفتید که روحانی یک اصلاح‌طلب است. شما که با اسناد متقن در تمام فسادهای اقتصادی، وطن‌فروشی و خیانت پای ثابت هستید، اصلا چطور رویتان می‌شود، حرف بزنید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: حصر سران فتنه تودهنی بزرگی به تکفیری‌ها و آمریکاست که قصد اجرای این پروژه را در ایران داشتند. تنها چیزی که در مورد نتانیاهو با سند منتشر شده و در سایت خود او و آسوشیتدپرس هم هست، این است که گفت "اصلاحات بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران است".


وی افزود: شیمون پرز هم در اوج فتنه ۸۸ گفت که اصلاحات در ایران به نمایندگی از ما با نظام جمهوری اسلامی ایران می‌جنگد. لذا سران فتنه و دوستداران آنها اصلا با جمهوریت نظام مخالف هستند. شما رای مردم را نادیده گرفتید و کاش خودتان این کار را می‌کردید، در حالی که به دستور دیگران این کار را انجام دادید.

شریعتمداری در پاسخ به اعتراض یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه او را حامی انجمن حجتیه دانست، گفت: اصلی‌ترین ویژگی حجتیه دخالت دین در سیاست است. مگر شما خودتان از سکولارها حمایت نمی‌کردید و مگر انجمن حجتیه در انتخابات از شما حمایت نکرد. می‌ترسید بگویید حضرت امام(ره) فرمودند میزان حال فعلی افراد است؟ اگر کسی می‌خواهد حرفی بزند باید با سند حرف بزند. این حرف‌ها را که این دوست عزیز بیان کرد، خود موسوی هم قبول ندارد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پایان خاطرنشان کرد: از صبر و تحمل شما تشکر دارم و تاکید می‌کنم که سران فتنه همگی در حد و اندازه‌ این نیستند که دشمن نظام تلقی شوند.

دانلودفیلم


ویژه نامه شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)

ویژه نامه شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)



منبع:سایت شهیدآوینی

ماعاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم

ماعاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم



تصاویر و طرح‌های خود را به info@khamenei.ir بفرستید