شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

فرزند عماد مغنیه در تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه به شهادت رسید/ وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ احتمالی مقاومت

فرزند عماد مغنیه در تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه به شهادت رسید/ وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ احتمالی مقاومت

به گزارش بسیج پرس؛ روابط عمومی حزب‌الله لبنان اسامی 6 شهید حمله عصر دیروز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه را اعلام کرد.

روابط عمومی حزب الله لبنان اعلام کرد که محمد احمد عیسی فرمانده شهید معروف به ابو عیسی و جهاد عماد مغنیه معروف به جواد فرزند شهید عماد مغنیه، غازی علی ضاوی معروف به دانیال، علی حسن البراهیم، معروف به ایهاب، عباس ابراهیم حجازی معروف به سید عباس، محمد علی حسن ابو الحسن معروف به کاظم شهدای این حمله هستند.

بر خلاف ادعاهای رژیم صهیونیستی نامی از ابو علی الطبطبایی که فرمانده نیروهای هجومی حزب الله معرفی شده، در لیست رسمی ارائه شده از سوی حزب الله لبنان وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هدف اصلی موشک باران القنیطره واقع در جنوب سوریه، "ابو علی طباطبایی" یکی از مقامات ارشد نظامی حزب‌الله لبنان بوده است.

بلافاصله پس از انتشار خبر شهادت چند تن از رزمندگان مقاومت، شبکه خبری المنار وابسته به حزب الله  در خبری فوری ضمن تائیداین خبر اعلام کرد که به محض دریافت اطلاعاتی اسامی شهدا را اعلام می‌کند.

رسانه‌های صهیونیست: روزهای خوش اسرائیل به پایان رسید

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: روزهای خوش اسرائیل به پایان رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، پایان روزهای خوش و آرام در جبهه شمالی فلسطین اشغالی به پایان رسیده است.

این واکنش رژیم صهیونیستی پس از تجاوز به خاک سوریه صورت گرفت که بر اساس آخرین گزارش ها ، شماری از رزمندان مقاومت در این تجاوز به شهادت رسیده‌اند.

سیدحسن نصرالله دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان پیش از این به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای تجاوز به خاک لبنان هشدار داده بود.

رژیم‌صهیونیستی در مرز با لبنان حالت آماده باش اعلام کرد

در پی شهادت تعدادی از رزمندگان حزب‌الله در تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه، اسرائیل در مرزهای شمالی سرزمین‌ اشغالی با جنوب لبنان حالت آماده باش اعلام کرد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین برفراز مزارع شبعا و کفر شوبا در جنوب لبنان به پرواز در آمدند.

وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ احتمالی مقاومت به تجاوز رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت شهرک نشینان مناطق شمال سرزمین اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

این نگرانی به دلیل پاسخ احتمالی مقاومت با تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه است که طی آن تعدادی از رزمندگان حزب‌الله به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان را به حالت آماده‌باش در آورد

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نیروهای نظامی ارتش اسرائیل هم اکنون به حالت آماده باش کامل در مناطق مرزی شمالی فلسطین اشغالی با لبنان در آمده اند، و وزارت جنگ اسرائیل تجهیزات و جنگ افزار نظامی بیشتری را به این مناطق ارسال کرده است.

کابینه این رژیم همچنین از تمام سفارتخانه های خود در سراسر جهان خواسته است ضمن افزایش سطح حالت آماده باش تدابیر امنیتی را هم افزایش دهند.

دمشق: تجاوز رژیم‌صهیونیستی به سوریه، همدستی اسرائیل با تروریستهای تکفیری را برملا کرد

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت: رژیم‌صهیونیستی با حمله امروز خود به سوریه مرتکب اشتباه بزرگی شد.

عمران الزعبی وزیر اطلاع‌رسانی سوریه به شبکه تلویزیونی المنار گفت: رژیم‌صهیونیستی با حمله امروز خود به سوریه مرتکب اشتباه بزرگی شد.

وی افزود: تجاوز رژیم‌صهیونیستی به سوریه، همدستی اسرائیل با تروریستهای تکفیری را برملا کرد.

الزعبی ادامه داد: این رفتار رژیم صیهونیستی جدید نیست و این رژیم از سال 1948 چنین رفتاری را در پیش گرفته است.

حماس خواستار واکنش جدی مقاومت به تجاوز القنیطره شد

گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به القنیطره خواستار واکنش جدی حزب‌الله لبنان به این اقدام شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تجاوز رژیم صهیونیستی به کاروان حزب‌الله لبنان در القنیطره را محکوم کرد و خواستار واکنش قوی حزب‌الله این اقدام شد.

گردان‌های ناصر صلاح‌ الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی نیز با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند که دشمن جز زبان زور و واکنش جدی را متوجه نمی‌شود و مقاومت باید به این پیام واکنش نشان دهد.

این بیانیه تأکید کرد که خون‌های شهدا در القنیطره نشان دهنده وحدت مقاومت از فلسطین گرفته تا لبنان و ایران است.

رژیم‌صهیونیستی قصد سنجش نوع واکنش حزب‌الله را داشت

عضو پارلمان سوریه گفت که رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمله به اعضای حزب الله، نوع واکنش آن و نیز دولت سوریه را به تجاوز اخیر بسنجد.

شریف شحاده عضو پارلمان سوریه گفت: کل منطقه باید به آتش کشیده شود تا از نو بازسازی شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمله به اعضای حزب الله، نوع واکنش آن و نیز دولت سوریه را به تجاوز اخیر بسنجد.

ژنرال صهیونیست: موشک باران القنیطره با اهداف انتخاباتی انجام شد

یک ژنرال رژیم صیهونیستی حمله موشکی این رژیم به القنیطره و ترور تعدادی از عناصر مقاومت لبنان را با اهداف انتخاباتی مرتبط دانست.

به گزارش خبرگزاری بسیج پرس، ژنرال "یوآف گالنیط" در اظهاراتی در گفت‌وگو با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که زمان‌بندی حمله موشکی به النقیطره برای ترور رهبران حزب‌الله لبنان تصادفی نیست.

وی ادامه داد که زمان انجام این ترور با انتخابات اسرائیل ارتباط دارد. این ژنرال اسرائیلی به مورد مشابه ترور رهبران مقاومت از جمله ترور "احمد الجعبری" فرمانده گردان‌های القسام در سال 2012 با اهداف انتخاباتی اشاره کرد.

همزمان با حمله موشکی صهیونیست‌ها به خاک سوریه

تلاش  تروریست‌‌های سوریه برای ورود به خاک لبنان ناکام ماند

تروریست‌های وابسته به جبهه النصره لبنان هم‌زمان با حمله موشکی رژیم صهیونیستی بر ضد عناصر مقاومت، اقدام به نفوذ در منطقه وادی حمید در عرسال کرده بودند که در عملیات خود شکست خوردند.

خبرنگار النشره در بقاع اعلام کرد که ارتش لبنان عملیات نفوذ عناصر جبهه تروریستی النصره در منطقه وادی حمید در عرسال را هم‌زمان با موشک باران رژیم صهیونیستی بر ضد عناصر مقاومت متوقف کرده است.

گمانه زنی صهیونیست ها در مورد واکنش احتمالی حزب الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعد از حمله تروریستی این رژیم به القنیطره با نگرانی سناریوهای موجود در مورد واکنش احتمالی حزب‌الله به این تجاوز آشکار را بررسی کردند.

رژیم صهیونیستی در محافل رسمی خود از تجاوز بالگرد نظامی به منطقه القنیطره سوریه و موشک باران کاروان عناصر حزب‌الله لبنان در این منطقه سخن به میان نیاورده است، اما رسانه‌های این رژیم بخش گسترده‌ای از مطالب خود را به این موضوع اختصاص داده و این خبر در تیتر اخبار و تحلیل‌های این رسانه‌ها قرار گرفته است.

در این میان بررسی ابعاد واکنش احتمالی حزب‌الله لبنان به یکی از مهم‌ترین محورهای بررسی در رسانه‌های صهیونیستی تبدیل شده است، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی عنوان اصلی بخش اخبار خود را به این حمله اختصاص داده و به نقل از منابع خارجی نوشت که این حمله موفق به از بین ‌بردن یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان شده است. این فرد فرمانده نیروهای هجومی حزب‌ الله بوده و شخصی است که اسرائیل او را مسئول برنامه‌ریزی حمله احتمالی آینده حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی می‌دانست، علاوه بر اینکه فرزند عماد مغنیه نیز در این حمله شهید شده است.

الون بن دیوید تحلیلگر نظامی این شبکه تلویزیونی در این رابطه گفت: شکی نیست که این یک دستاورد برای اسرائیل است، این فرد ( ابو علی الطباطبایی) از سال‌ها پیش خواب را از چشم افسران ارتش اسرائیل در شمال گرفته بود، وی نیروهایی را تأسیس کرد که احتمالاً در حمله به شهرک‌های اسرائیلی داخل الجلیل و تسلط بر آن ها دست خواهند داشت.

وی در مورد واکنش احتمالی حزب‌الله به این حمله گفت که ارزیابی‌های اسرائیلی‌ها نشان می‌دهد که حزب‌الله به این حمله واکنش نشان خواهد داد، اما این واکنش فوری و اتوماتیک وار نخواهد بود. حزب‌الله این موضوع را در حال حاضر بررسی کرده و در مورد زمان و مکان واکنش تفکر خواهد کرد. این واکنش می‌تواند در مزارع شبعا صورت گرفته یا اینکه در ابعاد گسترده در در مرزهای شمالی انجام شود.

خبرنگار شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مستقر در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی نیز در تشریح اوضاع مرزها گفت که تقریباً بعد از 2 ماه از آرامش نسبی در مرزها تنش در مرزهای شمالی احساس شد و از ساعتی پیش صدای پرواز هواپیماها به گوش می‌رسد و حتی هواپیماها هم دیده می‌شوند. گشتی‌های گارد مرزبانی در طول مرزها مستقر هستند و می‌توان گفت این گشتی ها در راستای تقویت نیروها در مرزها مستقر شدند.

وی ادامه داد که از نیروهای امنیتی خواسته شده است که کاملاً هوشیار باشند و از ارتش نیز خواسته شده تا حالت آماده‌باش خود را افزایش دهد، براساس این گزارش منابع رسمی اعلام کردند که از عناصر گروه‌های مستقر در شهرک‌های صهیونیست نشین خواسته شده تا در نزدیکی شهرک ها باقی بمانند.

المنار: اوضاع جنوب لبنان به حالت عادی بازگشت

پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و لبنان و به شهادت رسیدن چندین تن از رزمندگان مقاومت، اوضاع در جنوب لبنان عادی گزارش شده است.

خبرنگار شبکه المنار در جنوب لبنان گزارش داد که اوضاع در جنوب لبنان عادی است و در حال حاضر هواپیماهای رژیم صهیونیستی در آسمان لبنان دیده نمی شوند بلکه و پرواز جنگنده های این رژیم در آسمان فلسطین اشغالی محدود است.
علی شعیب خبرنگار شبکه المنار در جنوب لبنان همچنین گزارش داد که پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز مزارع اشغالی شبعا مشاهده می‌شود.

درحمله موشکی عصر دیروز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه 6 تن از رزمندگان مقاومت از جمله فرزند شهید عماد مغنیه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد