شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

پاسخ حزب الله برای صهیونیست‌ها وحشتناک و هراس‌آور خواهد بود

پاسخ حزب الله برای صهیونیست‌ها وحشتناک و هراس‌آور خواهد بود

سردار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: با توجه به آنچه که از سید حسن نصرالله تا کنون دیده‌ایم و شاهد رفتارها و وعده‌های صادقانه او بوده‌ایم قطعا حزب الله مبارزه جدی خودش را با صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد. این خط ثابت و روشنی است که حزب الله دنبال می‌کند و تاکنون نیز در آن موفق بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که حزب الله در مقطع کنونی چه واکنشی نشان خواهد داد، گفت: قطعا حزب الله عملی را انجام خواهد داد که بیشترین منفعت را برای امت اسلامی داشته باشد، زیرا حزب الله از هوشمندی خاصی برخوردار است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: واکنش حزب الله به اقدام تروریستی قطعا ترس و وحشت را برای آنها به همراه خواهد داشت، اما اینکه نوع و حجم واکنش چه خواهد بود بستگی به تصمیم حزب الله دارد.

سردار شریف در خصوص وضعیت سوریه نیز تصریح کرد: با نگاه به چهار سال اخیر در سوریه در می‌یابیم که جریان تروریستی و تکفیری در سوریه کاری از پیش نبرده است و این چیزی است که همه ناظران و آگاهان سیاسی نیز به آن اذعان دارند.

وی افزود: اقدامات تروریست‌ها در سوریه ممکن است بطور محدود زحماتی را برای این کشور ایجاد کند اما تروریست‌ها نه از لحاظ تجهیزات و نه از نظر محبوبیت در وضعیت مناسبی قرار ندارند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان تاکید کرد: تروریست‌ها در چهار سال گذشته به دلیل رفتار خشونت‌آمیزی که داشتند همه مردم و اقوام سوریه علیه آنان هستند و می توانیم بگوییم که کار جریان تکفیری در سوریه پایان یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد