شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

اقدام صهیونیست‌ ها بی پاسخ نمی‌ ماند/ کرانه باختری را تسلیح می‌ کنیم

اقدام صهیونیست‌ ها بی پاسخ نمی‌ ماند/ کرانه باختری را تسلیح می‌ کنیم



به گزارش عمارنامه، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (چهارشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله لبنان در جمع خبرنگاران گفت: جریان مقاومت از قدیم الایام در بین مردم عزیز و شریف لبنان ریشه دوانیده و از زمان تشکیل آن همواره ابعاد این نهال نورسته گسترده‌تر شده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها همواره برای مواجهه و از بین بردن مقاومت اقدامات خود را صورت می‌داده‌اند که اشغال و جنگ 33 روزه و همچنین جنگ غزه بخشی از این اقدامات آنهاست. ضمن اینکه شهادت عماد مغنیه و سید عباس موسوی توسط صهیونیست‌ها نیز برای ضربه زدن به مقاومت بوده است.

وزیر دفاع اظهار داشت: صهیونیست‌ها هر جایی که قادر باشند به جریان مقاومت آسیبی وارد کنند، حتما این کار را انجام می‌دهند و این بار هم جمعی از فرماندهان عزیز و بزرگوار از جمله شهید جهاد مغنیه را در یک هجوم وحشیانه و سبعانه به شهادت رساندند.

وی تأکید کرد: این شهادت‌ها از مقاومت و حمایت مردم از آن چیزی کم نخواهد کرد، بلکه به آن خواهد افزود. ضمن اینکه چهره پلید و تروریستی رژیم صهیونیستی و جریان تکفیری که امروز در منطقه وجود دارد را بر ملاء خواهد کرد. همچنین قوام بخش مقاومت نیز که در حال از بین بردن جریانات تکفیری و صهیونیستی است، خواهد بود.

سردار دهقان در پاسخ به سؤالی در خصوص موضع و واکنش ایران نیز افزود: موضع نظام جمهوری اسلامی، موضعی ثابت است، زیرا امروز مقاومت به نمایندگی از همه مسلمانان در مقابل صهیونیست‌ها و جریان تکفیری در حال اقدام است و با تمام ظرفیت در همه ابعاد از آن حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: این اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند، مهم ظرف زمانی و مکانی پاسخ است که اقتضای این پاسخ را داشته باشد.

وزیر دفاع در پاسخ به سؤال دیگری درباره تسلیح کرانه باختری نیز گفت:تسلیح کرانه باختری سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی است و ما در این راه تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت.

سردار دهقان در پاسخ به سؤالی در خصوص اظهارات ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر آمادگی واشنگتن برای اقدام نظامی علیه ایران نیز تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگر شهامت و جرأت اقدام نظامی را دارند، اجرا کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد