شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌ الله یکی است/صهیونیست ها منتظر پاسخ بعدی حزب‌ الله باشند

پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌ الله یکی است/صهیونیست ها منتظر پاسخ بعدی حزب‌ الله باشند

فرمانده سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ های بعدی هسته های حزب الله باشد، امروز انقلاب اسلامی بعد از 36 سال از پیروزی اش فرزندان زیادی در جهان دارد که تشکیل هسته های حزب الله نمونه ای از آن است.

 پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌ الله یکی است/صهیونیست ها منتظر پاسخ بعدی حزب‌ الله باشند
به گزارش عمارنامه، سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بزرگداشت شهید جهاد مغنیه که در تالار وزارت کشور برگزار شد گفت: این مجلس که به یاد شهیدان جبهه مقاومت تشکیل شده در ادامه راه دیگر شهیدان این حماسه است که در آینده این مسیر را ادامه می دهند تا اسلام و انقلاب اسلامی به اهداف کامل خود برسند.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی براینکه "این جنگ برای ما نعمت است" در رابطه با اینکه چگونه می شود این جنگی که این همه شهید از ما گرفت و خسارت به همراه خود داشته است را نعمت دانست اظهار کرد: امروز با توسعه انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که چگونه آن جنگ می تواند  برای اسلام و انقلاب اسلامی نعمت باشد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با عظمتی بی نظیر و با شتاب مثال زدنی در حال پیشرفت است عنوان کرد: انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری سنگرهای نشان رفته خود و همچنین دل های مردم مستضعف جهان را اشغال می کند.
فرمانده سپاه پاسداران گفت: در زمانی که عده ای در جنگ 33 روزه با نگرانی منتظر نتیجه این جنگ بودند کسانی که روند انقلاب اسلامی را بررسی کردند و به شعارهای امام خمینی (ره) باور داشتند با اعتقاد قوی به پیروزی اطمینان داشتند.
وی در ادامه گفت: این دستاورد عظیمی که انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایستادگی ملت ایران به دست آمده، روندی را به ما نشان می دهد که آینده پژوهان می توانند با تجزیه و تحلیل روند انقلاب اسلامی پیش بینی کنند در آینده ای نزدیک چه اتفاقی به وقوع می پیوندد.
فرمانده کل سپاه در ادامه یادآوری کرد: ایمان و تدبر وتعقل جوانان انقلابی و مومنی که راه امام را باور داشتند جزء مولفه های قدرت انقلاب اسلامی بودند که در جنگ 8 ساله و در جنگ 33 روزه توانستیم نابرابری ها را جبران کنیم.
وی ادامه داد: تدبر و عقلانیتی که در جنگ تحمیلی و در جنگ 33 روزه توانست مقابل توانمندی های تسلیحاتی ابرقدرت ها ایستادگی کند توانمندی هایی هستند که دشمنان به دنبال حذف و نابودی آن ها هستند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جهاد ادامه دارد و ما به این باور رسیده ایم که راه انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) برحق است عنوان کرد: نه تنها در ایران بلکه همه مستضعفین جهان چه مسلمان و چه غیر مسلمان، پرچم مبارزه با استکبار را بلند کردند و به یاری خدا این راه تا پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.
سردار جعفری با اشاره به اینکه ما به دنبال تربیت نسل آینده برای ادامه این راه هستیم اظهار کرد: ما در داخل کشور نیازی به جهاد مسلحانه با دشمنان انقلاب اسلامی نداریم چرا که خون نوجوانان ما در هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه فتنه، امنیت بی نظیری برای ما ایجاد کرد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران در امنیت کامل به سر می برد عنوان کرد: امروز مرزهای انقلاب اسلامی گسترش یافته است و ما در کیلومترها دور تر از مرز های خود در حال دفاع و مبارزه با نظام سلطه هستیم .
وی با اشاره به اینکه جوانان بدانند جهاد در عرصه جنگ نرم و فرهنگی در داخل کشور ادامه دارد عنوان کرد: پیشرفت توسعه انقلاب اسلامی درخارج از کشور در ابعاد ظلم ستیزی و مبارزه با  زورگویان به خوبی پیش می رود اما برای توسعه ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در داخل کشور نیازمند تلاش بیشتر هستیم تا نقطه امیدی برای مستضعفان جهان باشیم.
سردار جعفری با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران تبدیل به الگویی بی نظیر برای ملت ها شده است عنوان کرد: این الگو در آینده نیاز به الگوهای عملی در ابعاد مختلف دارد که جز جهاد و تلاش راه دیگری برای محقق شدن ابعاد انقلاب اسلامی نداریم.
وی افزود: جهاد با دشمنان خارجی در عرصه های جنگ سخت و نیمه سخت و امنیتی بسیار آسان تر از جهاد در عرصه جنگ نرم است.
فرمانده سپاه پاسداران در پایان با اشاره به این که رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ های بعدی هسته های حزب الله باشد افزود: امروز انقلاب اسلامی بعد از 36 سال از پیروزی اش فرزندان زیادی در جهان دارد که تشکیل هسته های حزب الله نمونه ای از آن است. رژیم صهیونیستی بداند تفاوتی بین جوانان ایرانی و لبنانی و عراقی و سوری نیست و همچنین پاسخی که حزب الله به اقدام رژیم صهیونیستی داد فقط یکی از پاسخ های حزب الله بوده است.
منبع: بسیج پرس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد