شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

سفر حجت الاسلام ورحانی به قم همانند سفرهای قبلی ایشان با حواشی متعددی همراه بود/تصویری

سفر حجت الاسلام ورحانی به قم همانند سفرهای قبلی ایشان با حواشی متعددی همراه بود/تصویری

به گزارش فرهنگ نیوز- ۵۹۸ نوشت: باتداوم سنت حسنه سفرهای استانی در دولت یازدهم، رئیس جمهور مقصد چهاردهمین سفر استانی خود را شهر مقدس قم قرار داد. هر چند که استقبال و حمایت مردم از مجموعه دولت موجب استحکام و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود اما برآیند عملکرد و رفتارهای دولتمردان را می توان در واکنش مردم و استقبال کنندگان ملاحظه نمود.

سفر حجت الاسلام ورحانی به قم همانند سفرهای قبلی ایشان با حواشی متعددی همراه بود که شباهت بسیاری با سایر سفرهای استانی دولت داشت.
 
حضور دانش آموزان برای استقبال از رئیس جمهور، چاپ بنرهای یک شکل با طراحی مشخص به نام ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید، فعالیت برخی ارگان های دولتی در بین استقبال کنندگان و پخش تراکت تبلیغاتی دکتر روحانی، حضور کم رنگ روحانیون در بین جمعیت استقبال کنتده  و ... از حاشیه های عمده ورود دکتر روحانی به قم بود.
 
عمده دست نوشته هایی که استقبال کنندگان به همراه داشتند در اعتراض برخی از رفتار دولتمردان در مذاکرات هسته ای و تاکید بر لزوم ایستادگی و مقاومت بود. سردادن شعارهایی در همین خصوص از دیگر حاشیه های امروز مراسم استقبال از رئیس جمهور بود که برخی از تصاویر آن در ادامه می آید.

 

شعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبالشعار قمی ها درباره م.ه در مراسم استقبال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد