شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

افزایش بُرد و دقت موشک‌های نیروی زمینی ارتش

افزایش بُرد و دقت موشک‌های نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش روزگذشته در مراسم همدلی و همزبانی هوانیروز با مردم که در ستاد هوانیروز برگزار شد، درخصوص اهمیت هوانیروز اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش و هوانیروز از مرزها بخوبی دفاع می‌کنند و اولین و آخرین سیلی در جنگ را همین هوانیروز به صدامیان زد.
وی گفت: طبق اصل 144 قانون اساسی، ارتش ما باید ارتشی اسلامی باشد و به همین منظور می‌بایست از افراد شایسته، فداکار و مومن به آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم. این اصل سبب شده تا ستاد کل نیروهای مسلح، اصول و پایه ارتش را در 21 محور مشخص کند که محور اول، خداجو و خدامحور بودن است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بسیجی مسلمان، گلادیاتور نیست که هرکس را دید بکُشد و هرچه را دید نابود کند، ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی برای رسیدن به اهداف، ار هر وسیله ای استفاده نکردیم. مردم را هدف قرار ندادیم و در حالی که می‌توانستیم، اما از تسلیحات شیمیایی استفاده نکردیم که اینها همه نشات گرفته از همان روحیه خداجو بودن نیروهای ما بود.
امیر پوردستان محور دوم را ولایتمداری عنوان کرد و گفت: ارتش و نیروهای مسلح، خود را موظف به انجام دستورات ولی فقیه می‌دانند.
وی محور سوم را دشمن شناسی و دشمن ستیزی عنوان کرد و افزود: این امر از طریق تبعیت محض از ولایت ممکن است و  نیروهای مسلح هیچ‌گاه نباید خود را درگیر حواشی و شیطانک‌ها کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، مردمی بودن را از دیگر خصوصیات ارتش و نیروهای مسلح کشورمان دانست و گفت: نیروهای مسلح ما به هیچ قدرت شرقی و غربی متکی نیستند. تحریم ها و قطع ارتباطات نه تنها مایوس‌مان نکرد بلکه موجب تلاش بیشتر نیروها شد.
وی با بیان اینکه هوانیروز یک یگان استراتژیک با ماموریت های مختلف است، گفت: از رئیس جمهور و رئیس مجلس می خواهم که این یگان را به عنوان یک یگان استراتژیک که به کشور و مردم خدمت می‌کند یاری و حمایت کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همجچنین در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران از افزایش برد و دقت موشک‌های این نیرو با همکاری صنعت دفاعی خبر داد و گفت که این موشک‌ها در رزمایش اخیر این نیرو تست شده‌اند.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد