شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

دیدار با مسئول کشوری که اسرائیل را به رسمیت می شناسد کار درستی نیست

دیدار با مسئول کشوری که اسرائیل را به رسمیت می شناسد کار درستی نیست

به گزارش بسیج پرس؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه دوره خط امام (ره) – سازندگی با اشاره به اینکه گروه های جهادی تجسم عینی قرآن هستند عنوان کرد: این تجسم عینی یک افتخار بزرگ است و باید قدر آن را بدانید چرا که می توانید از این ظرفیت استفاده کنید.

وی در ادامه گفت: بسیج سازندگی در دو سال گذشته 100 هزار شغل در روستاها ایجاد کرده است و در سال جاری هم قصد داریم صنایع تبدیلی را هم به آن اضافه کنیم.

نقدی با بیان اینکه شکوفا کردن اقتصاد مناطق محروم بهترین خدمت گروه های جهادی است خاطرنشان کرد: وقتی که گروه های جهادی به روستاهای محروم می روند بهترین خدمتشان این است که بررسی کنند که چگونه اقتصاد آن منطقه را پابرجا و ظرفیت هایشان را فعال کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نباید یک شعار بماند عنوان کرد: امروز ظرفیت های فراوانی در کشور وجود دارد که بسیاری از آن ها بلا استفاده مانده است.

نقدی با اشاره به اینکه نباید دشمنانی که ما را تحریم کرده اند جایزه بدهیم عنوان کرد: هنوز توافقی امضا نشده است دشمنان ما، با حرص و ولع به دنبال  فتح بازارهای ایران هستند.

نقدی با اشاره به اینکه ایران کشوری استعمار زده نیست که برخی کشورها می خواهند بازارهای ایران را تصاحب کنند افزود: کار درستی نیست که در دفتر همه مسئولین درجه یک کشور روی مسئول درجه سه کشوری باز باشد و در آخر هم شرط می گذارد که اسرائیل را به رسمیت بشناسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ جهادی را قدر بدانید و به اقتصاد مقاومتی و جریان تولید توجه کنید خاطرنشان کرد: ما باید اقتصاد مقاومتی را در بسیج ترویج کنیم تا بتوانیم عزتمندانه از استقلال کشورمان دفاع کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد