شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

ناگفته‌هایی از شهید همدانی به روایت همرزمش

ناگفته‌هایی از شهید همدانی به روایت همرزمش

به گزارش فرهنگ نیوز، اکبر عابدی با اشاره به چهلم شهادت سردار همدانی، این شخصیت بزرگ را «مرد خدا» دانست و اظهار کرد: بنده از سال 58 تا حدود دو سه ماه پیش که آخرین ملاقات را با ایشان داشتم، جز صداقت و پایمردی از این شخصیت متعالی ندیدم.
 
وی با اشاره به خلوص نیت سردار همدانی و فداکاری ایشان در تحقق آرمان‎های انقلاب اسلامی گفت: به طور حتم اقدامات خالصانه ایشان باعث ماندگاری این مرد بزرگ در قلب ملت ایران شده است.
 
همرزم شهید همدانی ادامه داد: سردار همدانی به خاطر اخلاص در عمل، فروتنی و تواضعش، اجازه نمی‌داد از خدمات بی‎نظیرش سخن گفته شود و بدون چشمداشتی برای بقای انقلاب و ترویج آرمان‌های آن کار می‌کرد.
 
وی فعالیت جهادی و بسیجی‌وار شهید همدانی را زبانزد دانست و افزود: باید سال‎ها در مورد اقدامات خالصانه و صادقانه ایشان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی؛ حرف‎ها زد و کتاب‌ها نوشت.
 
عابدی تأکید کرد: پایداری ایشان در راه تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی چه در داخل مرزها و چه در مرحله‌ای که جریان مقاومت اسلامی در مسیر تحقق آرمان‎های انقلاب اسلامی، احتیاج به یاری فرماندهان پاک‌طینت و صادق داشت، را باید تبیین و تشریح کرد.
 
وی ضمن اینکه از همرزمان سردار همدانی خواست زوایای شخصیتی این مرد بزرگ را برای نسل جوان تشریح کنند، گفت: شهید همدانی در زمان قید حیات به خاطر اخلاص و تواضعش، اجازه این کار را نمی‎دادند اما بعد از شهادت ایشان باید نسبت به این امر حساسیت بیشتری داشته باشیم.
 
همرزم شهید همدانی با اشاره به توجه خاص این سردار بزرگ جهان اسلام به ولایت و همچنین شهدا، به بیان خاطره‎ای پرداخت و ادامه داد: سه سال پیش با ایشان در منطقه سرپل ذهاب حضور داشتم که ایشان به بازگویی از عملیات رزمندگان در این مناطق و رشادت‎های شهید علیرضا حاجی‎بابایی پرداختند.
 
وی اضافه کرد: سردار همدانی چنان با خلوص از شهید حاجی‎بابایی و اقدامات جهادی ایشان در هشت سال دفاع مقدس سخن می‌گفتند که هر شنونده‎ای تصور می‌کرد سردار همدانی، نیروی شهید حاج‎بابایی بود در صورتی که به لحاظ موقعیت، جایگاه سردار همدانی بالاتر از این شهید بزرگوار بود.
 
عابدی با تأکید بر اینکه برای شهدا هیچ‌گاه مقام و منصب مهم نبود و با اخلاص برای دفاع از دین اسلام جنگیدند، گفت: بیان این خاطره در راستای تبیین و تشریح عمق اخلاص این سردار بزرگ بود.
 
وی اساس کار سردار همدانی را بر پایه صداقت و ولایتمداری عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگوار مزد 35 سال جهاد خود را در با مزد عظیم شهادت به دست آورد.
 
همرزم شهید همدانی با اشاره به بصیرت سردار همدانی و حضور موثر ایشان در مواجهه با جریان فتنه افزود: شهادت این مرد بزرگ زمینه رویش نیروهای مجاهد، ولایی و بصیر در دامنه وسیع انقلاب اسلامی خواهد بود.
 
عابدی با تأکید بر اینکه سردار همدانی با شهادت خود در خارج از مرزها برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با جریان تکفیری، حق بزرگی بر گردن ما دارد، خاطرنشان کرد: باید این حق را به بهترین شکل ممکن ادا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد