شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

آمادگی دفاعی بسیج چشم دشمنان را خیره کرده/ هدف از ناامنی های اخیر ضربه به انقلاب اسلامی است

آمادگی دفاعی بسیج چشم دشمنان را خیره کرده/ هدف از ناامنی های اخیر ضربه به انقلاب اسلامی است

به گزارش بسیج پرس؛ سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش الی بیت المقدس که صبح امروز در محدوده استانی قم برگزار شد با اشاره به اینکه ۳۶ سال از سالگرد صدور فرمان تاریخی امام (ره) راجع به تشکیل ارتش میلیونی آن روز و ارتش های ۱۰ میلیونی امروز می گذرد، ‌افزود: بسیج امروز که کارکردهای عملکرد معجزه آسای آن چشم همه را خیره کرده است، کشورهای مختلف حسرت آن را می خورند.

وی با اشاره به اینکه بسیج ازعظمت و اقتدار بی نظیری برخوردار است که در طول انقلاب اسلامی سابقه ندارد، ‌افزود: کارکردهای دفاعی امنیتی، جنگ نرم فرهنگی، سیاسی، کمک به اقتصاد مقاومتی و رفع آسیب های اجتماعی و مردم یاری از ماموریت های بسیج است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اقدامات بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: کارکردهای دفاعی بسیج از قدیمی ترین ماموریت های بسیج است که همه کشورها شاهد عملکرد بی نظیر آن هستند.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج چشم دشمنان را خیره کرده است،‌ افزود: از پیامدهای دفاعی بسیج در عرصه های دفاع مقدس، صدور انقلاب اسلامی است که امروز در جهان گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه آمادگی های بسیج در ابعاد مختلف قابل توصیف است،‌عنوان کرد: بسیج از بعد ساختار و سازمان متفاوت از گذشته است و در استان های مختلف کشور شاهد تشکیل ۵۰۰ گردان امام حسین(ع) هستیم و همچنین ۱۵۰۰ گردان بیت المقدس تشکیل شده است و با عنوان احتیاط گردان های امام حسین(ع) یک نیروی بی انتها را برای دفاع از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند.

سرلشکر جعفری در ادامه گفت:‌ این اولین رزمایشی است که به صورت مشترک بین گردان های امام حسین(ع) و بیت المقدس در حال برگزاری است و امیدوارم الگویی باشد برای رزمایش هایی که قرار است در سال های جاری با وحدت فرماندهی در استان ها برگزار شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: تهدیدات در حال تغییر است و با توجه به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دشمنی ما با  دشمنان هرگز تمام نخواهد شد و این آمادگی هر روز باید جدی تر از گذشته باشد و بسیجیان با حضور پی در پی در رزمایش ها و فراخوان ها و اردوهای صحرایی می توانند آمادگی های خود را افزایش دهند.

سردار جعفری اقتدار و امنیت را بی نظیر و مهترین دستاورد بسیج دانست و خاطرنشان کرد:‌ امروز دشمنان قسم خورده نظام با تحریک کشورهای خارجی ناامنی های مختلفی را در منطقه و کشورهای اروپایی ایجاد کردند و اوج آن در پاریس بود.

وی در این رابطه افزود:‌ هدف از این ناامنی ها ضربه به انقلاب اسلامی است و قصد دارند کشور ما را ناامن کنند ولی با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تلاششان خنثی شده است و این اقتدار مدیون حضور گسترده مردم و و آمادگی های اقشار مختلف مردم در قالب بسیج است.

سرلشکر جعفری عقب نشینی دشمنان انقلاب اسلامی از مواضع گذشته شان را از دیگر دستاوردهای بسیج دانست و افزود: دیگر فهمیده اند که نباید با جمهوری اسلامی ایران با زبان زور صحبت کنند و باید با تعامل با این قدرت منطقه ای حرف بزنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گره خوردن نیروهای مردمی و همه مدافعان انقلاب اسلامی را دیگر  دستاورد بسیج معرفی کرد و خاطرنشان کرد:‌ این پیوند موجب تشکیل امت واحده اسلامی شده است که با اهداف مشترکی چه مسلمان شیعه و سنتی و اقشار مختلف این هدف مشترک را دنبال می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد