شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

اگر قرار بود سازش کنیم چرا انقلاب کردیم؟/ می خواهند به مجلس «نفوذ» کنند

اگر قرار بود سازش کنیم چرا انقلاب کردیم؟/ می خواهند به مجلس «نفوذ» کنند

به گزارش عمارنامه؛ سردار محمدرضا نقدی در همایش بزرگ بسیجیان تبریز که در سالن شهدای سپاه عاشورا برگزار شد، با تاکید بر اینکه از بدو انقلاب اسلامی شاهد فشارهای مستقیم و غیر مستقیم آمریکا بر کشور هستیم، اظهار داشت: همین فشارهای آمریکا است که کشور ما را به پیشرفت رسانده است.
 
فرمانده بسیج مستضعفان با بیان اینکه عده‌ای در اوایل انقلاب به امام هم فشار می‌آوردند تا با آمریکا سازش کنند، گفت: امام خمینی (ره) هیچ گاه زیر بار این فشارها نرفتند و مقاومت را تنها راه پیروزی بر استکبار دانستند.
 
وی افزود: خیلی از ماها به طور جدی به این فکر نمی‌کردیم که آمریکا در جنگ هشت ساله نقش مستقیم دارد ولی بعدها آشکار شد که همه کارها از طرف آمریکا هدایت می‌شد اما امام راحل از ابتدا به این قضیه پی برده بودند و در 31 شهریور 59 دوبار پیام دادند و در هر دو بار فرمودند که صدام به دستور آمریکا علیه ایران وارد جنگ شده است.
 
فرمانده بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه در سالهای آخر جنگ، آمریکا مستقیماً وارد جنگ با ایران شد تصریح کرد: در این سال‌ها آمریکا تنها کشوری بود که به طور مستقیم ارتش خود را در اختیار صدام قرار داد و کشتی‌ها، سکوهای نفتی و هواپیمای مسافربری ما را هدف موشک‌های خود قرار داد.
 
سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه پس از کینه توزی های گسترده در زمان انقلاب و جنگ و بعد از آنکه مستقیماً نتوانست با ایران مقابله کند، تلاش های بسیاری در زمینه های مختلف علیه ایران انجام داد، خاطرنشان کرد: ده سال بعد آمریکا با ایجاد فتنه اول در سال 78 این بار در بعدی دیگر با کشور ایران اعلان دشمنی کرد و با هوشیاری مردم در آن فتنه شکست خورد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان پس از کودتای اول و سیلی دیگری که از ملت ایران خورده بودند این بار با در اختیار گرفتن و ایجاد رسانه‌های قوی و شبکه‌های تلویزیونی و تبلیغات وسیع علیه ملت ایران در سال 88 فتنه‌ای دیگر به راه انداختند، افزود: با عنایت خدا این حربه آن‌ها هم به ثمر ننشست و ملت ایران سیلی دیگری به دشمن زد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به اینکه دشمن و مخصوصاً آمریکا تمام تیرهای خود به سمت ایران را پرت کرده‌اند و فقط تیر نفوذ مانده است گفت: برنامه بعدی آن‌ها برای براندازی انقلاب، نفوذ و مذاکره هست که قصد دارند با تغییر صوری در رفتار خود به مردم القاء کنند که می‌خواهند با ملت ایران دوستی کنند.
 
نقدی افزود: چطور یک کشوری که خوی گرگ و صفت شیطانی دارد در مدت کوتاهی اینقدر تغییر می‌یابد؟ این‌ها نشان می‌دهد که آمریکا تغییر نیافته است و آن‌ها بعد از نتیجه نگرفتن از راههای دیگر، اینک به نفوذ فکر می‌کنند.
 
فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه قدرت و عظمت ایران کشور آمریکا را به پای میز مذاکره کشاند تصریح کرد: خود رئیس جمهور آمریکا صراحتاً اعلام می‌کند که تحریم و فشار اقتصادی هم نتوانست ملت ایران را از پا درآورد و این قوی تر شدن کشور ایران را نشان می‌دهد.
 
وی با هشدار اینکه جریان نفوذ به صورت فردی و گروهی در کشور فعالیت می کند، گفت: امروز روز حساسی است و با نزدیک شدن به ایام انتخابات آن‌ها می‌خواهند به مجلس ما هم نفوذ کنند و افرادی را به مجلس بفرستند که اهل سازش و معامله هستند ولی اگر قرار بود ما سازش کنیم چرا انقلاب کردیم؟
 
نقدی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم و حیاتی قلمداد کرد و ابراز داشت: اگر با آراء ما افرادی غیر انقلابی و سست عنصر به مجلس راه یابد خود ما مقصر هستیم و اینک با هوشیاری و بصیرت تک تک مردم باید جلوی نفوذ در مجلس را بگیرند.
 
فرمانده بسیج مستضعفین در ادامه به بیداری کشورهای اسلامی و نفوذ انقلاب اسلامی در قلب اروپا هم اشاره کرد و گفت: البته در گوشه و کنار دنیا و حتی در کشورهای غربی، مردم به بزرگی و حقانیت انقلاب اسلامی ایران پی برده‌اند و افکار انقلاب در دنیا و به خصوص در کشورهای منطقه در حال گسترش است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج تأکید کرد: انقلاب اسلامی بدون شک برای ملت ما عزت و سربلندی را به همراه داشت و ملتی که در ایام قبل از انقلاب حتی اختیار تعیین نماینده، وزیر و ...خود را نداشتند اینک برای کل منطقه برنامه دارند.
 
منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد