شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

جریان نفوذ می خواهد تلقین کند که آمریکا تغییر کرده/ امروز زمان صلح امام حسن(ع) نیست

جریان نفوذ می خواهد تلقین کند که آمریکا تغییر کرده/ امروز زمان صلح امام حسن(ع) نیست

به گزارش بسیج پرس؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست سه هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی کشور که با عنوان حافظان انقلاب در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: عزت، پیشرفت و پیروزی های بزرگ مدیون فداکاری های شهداست و باید از آن نور بگیریم تا بتوانیم این راه را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه مکتب شهدا مکتب قرآن است، افزود: پیروزی نظام ما در سال 57 مدیون بازگشت به قرآن است چون قرن ها از ظهور اسلام می گذرد و مسلمان ها فراوان قرآن خواندند اما زیر پرچم طاغوت بوده اند و شهدا به ما یاد دادند در زندگی مان حقیقت قرآن را پاس بداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه قرآن به ما می گوید انسان باید در صراط مستقیم گام بردارد، عنوان کرد: در سوره بقره انسان ها و جامعه دسته بندی می شوند و در دو آیه قرآن کفار را توصیف می کند و در ادامه منافقین را در 13 آیه و عاقبت هولناک آن ها را بیان می کند و همان طور ماجرای حضرت ابراهیم (ع) و نمرود و دیگر انبیا را اشاره دارد که ما در قرآن جریان حق علیه باطل را می بینیم.

سردار نقدی یادآور شد: تعالی و پیشرفت های بشر در گرو مبارزه با جریان های باطل است، هرچند این مبارزه سختی هایی دارد اما نتایج شیرینی را در دنیا و آخرت برای اهل مبارزه به جا می گذارد و انسان هایی که تن به این مبارزه ندهند باید زیر بار زور و طاغوت بروند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که حقیقت انسانی و قرآن را درک کردند به آزادی نیز دست یافتند، تصریح کرد: قرآن می فرماید ما جنگیدن با دشمن را برای شما واجب کردیم و ایستادگی در این مسیر برای شما ناخوشایند است و خداوند فرمان به جهاد می دهد و مزد آن را هم در ایستادگی قرار داده است. انسانی که به دنبال تعالی و قرآن است از مبارزه با دشمن و جهاد در این راه فرار نمی کند، چون یا به نتیجه می رسد یا به شهادت و باید بدانیم خداوند نظام اسلامی را به ما ارزانی داشت و ما را در راه جهاد علیه باطل تنها نگذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ملت ما در سال 57 پزشکان بنگلادشی و هندی آن ها را معالجه می کردند وغرب روزی شش میلیون بشکه از ما می دزدید، اما امروز یک میلیون بشکه نفت از ما درخواست دارند و سیاست ما در اختیار آمریکایی ها بود ومجلس و نهادهای ما در دست اتاق فکر مستشاران آمریکایی قرار داشت در حالی که امروز ایران برای سیاست دنیا تعیین تکلیف می کند و ما باید بدانیم این ها در پرتو ایستادگی ظاهر شدند.

وی با عنوان اینکه دشمن پول، اسلحه و سرمایه انسانی بیشتری نسبت به ما داشت در حالی که خدا وعده خود را عملی کرد و آن ها را شکست داد، بیان کرد: شهدا به قرآن و انقلاب اعتقاد داشتند؛ امروز عده ای می گویند چرا باید ایستادگی و هزینه کنیم و نباید زخم زبان بشنویم و باید با تعامل و دیپلماسی منطقی حقمان را بگیریم ما به آن ها می گوییم در دوره ای دشمن در خاک ما بمب شیمایی می ریخت و بمباران می کرد در آن دوران ما ایستادگی کردیم و حالا به خاطر شنیدن چند زخم زبان کوتاه نمی آییم و امروز زمان صلح امام حسن(ع) نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه در زمان امام حسن مجتبی(ع) یک یار هم وجود نداشت اما امروز تمام شیعیان و مردم گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستند، عنوان کرد: امروز حاج قاسم سلیمانی در قلب رزمندگان عراقی، یمنی، سوری و حزب اللهی است و عکس امام راحل (ره) در دست تمام مردم جهان قرار دارد و باکی نداریم که از چشم جهان خواران بیفتیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز اگر رهبرمعظم انقلاب اجازه دهد، تا غروب نشده نه تنها سربازان، رزمندگان بلکه 500 سردار ما در جبهه دفاع از حرم حضور پیدا می کنند و باید بگوییم نه تنها مردم ایران بلکه مردم سوریه 40 ماه در محاصره آب، غذا و دارو بودند اما از ایستادگی چیزی کم نگذاشتند ما در دریای سرخ هشت ناو آل  سعود و رژیم صهیونیستی را متوقف کردیم وامروز بعضی ها می گویند با دیپلماسی می توانیم حقمان را بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  دیپلماسی که فضا را برای بیشترین امتیاز گیری دشمن محیا کند، دیپلماسی نیست، تصریح کرد: کسی که در اوج مذاکره می گوید اگر آمریکا یک دکمه را فشار دهد نیروهای مسلح ما نابود می شوند دیپلماسی نمی داند، دیپلماسی قوی با یارگیری قوی طرف مقابل را از نقاط قوت خود آگاه می کند و دیپلماسی قوی یعنی روس ها که گاز خود را بر اروپا تحریم کردند و متاسفانه در کشور ما 1700 تن سیب زمینی و دو هزار تن خرما دفن شد درحالی که در مذاکره به آمریکایی ها گفته می شود که ما گاز شما را تامین می کنیم.

سردار نقدی در ادامه تاکید کرد: پس از برجام چهار قانون علیه ایران در کنگره تصویب شد و یکی از قوانین تصویب رقم دو هزارو 308 هزار میلیارد برای دموکراسی کردن ایران است و ما نمی توانیم براین دیپلماسی تکیه کنیم.

وی با بیان این پرسش که چرا کسانی که به قانون قسم خورده اند درمقابل ظلمی که به مردم می شود سکوت می کنند اظهارداشت: جریان نفوذ می خواهد این طور جا بیاندازد که آمریکا تغییر کرده است در حالی که امثال جیسون رضائیان برای جاسوسی به ایران فرستاده می شوند و قوانین پی در پی علیه کشور ما به تصویب می رسد ما به این نتیجه می رسیم که آمریکا تغییر نکرده است. امروز آمریکا 19 هزار میلیارد بدهی دارد که تا سال آینده که اوباما کاخ سفید را ترک می کند این رقم به 20 هزار میلیارد دلار افزایش می یابد وهمه باید بدانند که اقتصاد آمریکا برپایه دزدی بنا شده است.

سردار نقدی با اشاره به سبک زندگی آمریکایی خاطرنشان کرد: در آمریکا 70 درصد از ازدواج ها منجر به طلاق می شود و کلینتون نامزد ریاست جمهوری کشور آمریکا می گوید مردم آمریکا ناکام، خشمگین و نگران هستند و رکود اقتصاد اخیر ضربه محکمی بود که 9 میلیون نفر را بیکار و 13 تریلیون دلار ناپدید شد و این نتیجه سبک زندگی آمریکایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد بسیجیان و فعالیت های آنان گفت: امروز می خواهند در افکار عمومی، بسیج را افراطی القاء کنند و ما مبارزه با ظلم را افراط نمی دانیم درحالی که خداوند می فرمایند دشنام دادن را دوست ندارم، مگر کسی که در حقش ظلم شده است. ما به دنبال تقویت دولت هستیم و در این انتخابات اخیر نیز بسیجیان به کمک نیروی انتظامی امنیت انتخابات را برقرار می کنند و در حمله به سفارت عربستان اگر کمک بسیجیان نبود حملات خاموش زیادی اتفاق می افتاد و انتقادهای ما از سر دلسوزی است.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز ما 100 هزار استاد در کشور داریم و در ذخیره ذخایر نفتی رتبه اول را در دنیا داریم و تمام جدول مندلیف در ایران وجود دارد و براساس آمار بانک مرکزی 890 هزار میلیارد پول در دست مردم است و تنها مشکل اقتصاد ما مشکل مدیریتی است که سودآوری لازم را ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: ایران یکی از نادر ترین کشورهای دنیا در منابع انسانی و طبیعی است؛ امروز 15 هزار کارخانه ما تعطیل و دانشجوهای فارغ التحصیل ما بیکار هستند و مسئولان به جای گرفتن حکم حکومت از رهبرمعظم انقلاب برای تعیید رد صلاحیت ها، برای بازشدن کارخانه های تعطیل و حل مشکل اقتصادی حکم حکومتی بگیرند. دغدغه های ولایت فقیه را دست کم نگیریم و حل مسائل کشور انسان های ساخته شده را می طلبند که دغدغه مردم و مشکلات آن ها را داشته باشند وخداوند کسانی را که بخواهند به انقلاب ضربه بزنند را نابود می کنند و این وعده امام راحل (ره) است.


انتهای پیام//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد