شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

خنثی شدن حمله تروریستی به یکی از مراکز جمعیتی کشور بدست سربازان گمنام امام زمان

خنثی شدن حمله تروریستی به یکی از مراکز جمعیتی کشور بدست سربازان گمنام امام زمان

حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی در جریان بیست و ششمین سفر استانی هیئت دولت به استان سمنان در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان دامغان در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) این شهرستان اظهار داشت: امروز مردم منطقه و حتی ساکنان قلب اروپا ناامنی را با تمام وجود احساس می‌کنند اما مردم کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و اقتدار نظام از نعمت امنیتی بی بدیل برخوردار هستند.
وزیر اطلاعات دولت یازدهم اضافه کرد: امنیت موجود در شرایطی است که دشمنان تمام تلاش خود را برای ناامن کردن کشور ما به‌کار بسته‌اند اما توطئه‌های آنان به وسیله فرزندان غیور ایران اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی می‌شود همان‌گونه در چند روز گذشته دسیسه تروریست‌ها برای انفجار در یکی از مراکز جمعیتی کشور خنثی شد.
وی آرامش و امنیت کشور را مطلوب اسلام و نظام اسلامی برشمرد و افزود: بستر رشد معنوی، اقتصادی، اجتماعی در چنین جامعه‌ای مهیا می‌شود، همانا سرچشمه‌های خیر و برکت در جامعه‌ای آکنده از امنیت تبلور می‌یابد.
علوی انتخابات هفتم اسفند‌ماه را یکی از بهترین انتخابات‌های تاریخ انقلاب از منظر امنیتی عنوان کرد و گفت: در این حماسه مردمی فضایی رقابتی پرشور و پرنشاط اما به دور از التهاب و تنش در کشور حکم‌فرما بود و رویکرد وزارت اطلاعات نیز مدیریت و برخورد با هرگونه التهاب‌آفرینی، تخریب و ایجاد تنش از سوی هرگروه یا جناح سیاسی بوده است.
وزیر اطلاعات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را هدف اصلی راهبرد اقتصادی دولت عنوان و خاطر‌نشان کرد: گام‌های متعددی در زمینه تحقق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی برداشته شده که نتیجه دادن آن نیازمند زمان و وجود امنیت فیزیکی و روانی در فضای کشور است.
منبع: تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد