شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

تازه‌ ترین جزئیات از هلاکت ۵ عضو «جیش‌ العدل»/هدف تروریست‌ ها انجام عملیات در ماه رمضان بود

تازه‌ ترین جزئیات از هلاکت ۵ عضو «جیش‌ العدل»/هدف تروریست‌ ها انجام عملیات در ماه رمضان بود

به گزارش عمارنامه، سردار حسین رحیمی ظهر امروز در نشست خبری تشریح عملیات انهدام گروهک تروریستی در خاش که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 26 باند قاچاق و تروریست در سیستان و بلوچستان منهدم شده که عملیات دیروز  خاش در این راستا بوده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این عملیات غافلگیرانه زمانی آغاز شد که ماموران انتظامی در 30 کیلومتری منطقه مورد نظر مسیر اشرار تروریست را گمانه‌زنی و در کمین آنان نشسته بودند. این اقدام به‌موقع سبب شد اشرار پیش از هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای به درک واصل شوند.
سردار رحیمی افزود: این گروهک به محض قرار گرفتن در کمین نیروهای انتظامی اقدام به درگیری می‌کنند که با آتش پرحجم نیروی انتظامی در ابتدا 2 نفر و در ادامه تعقیب 2 تن دیگر از این اشرار به هلاکت رسیدند و یک شرور دیگر نیز که به ارتفاعات پناه برده بود به درک واصل شد. البته در این عملیات یک تن از اشرار متواری شد که هم‌‌اکنون تحت تعقیب قرار دارد.
وی تصریح کرد: در این عملیات 6 عدد آر.پی.جی، 14 آر.پی‌.جی ضد تانک، 7 عدد آر.پی.جی لیزری، 3 کیلوگرم بمب دست‌ساز ترکیبی، 20 متر تله انفجاری کنار جاده‌ای،  یک عدد تله انفجاری کله قندی، 8 عدد ریموت کنترل از راه دور و 6 کیسه 25 کیلویی به مقدار 150 کیلوگرم مواد انفجاری کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان به اینکه در این عملیات ده‌ها قبضه اسلحه و فشنگ جنگی کشف شده که از نوع تیربار، کلاشینکف و گرینوف بوده است، تصریح کرد: تروریست‌ها قصد داشتند از این مواد انفجاری برای انجام عملیات‌های تروریستی در ماه مبارک رمضان در کشور استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر از نیروی انتظامی مشهد و یک خانم از اهالی منطقه زخمی شد که امروز توسط نیروی انتظامی از این  شهروند عیادت و دلجویی شده است.
سردار رحیمی ادامه داد: نیروهای امنیتی با هوشیاری کامل و اطلاعات کافی پیگیر دیگر افراد مرتبط با این موضوع است و همه حرکات آنان را در نقاط صفر مرزی رصد می‌کند. از ابتدای امسال با انهدام 26 باند قاچاق و تروریست، مقدار 30 تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته  40 درصد افزایش داشته است.
سردار رحیمی موفقیت پلیس در این عملیات را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: مردم منطقه همواره همکاری خوبی با پلیس دارند و این امر ضامن امنیت پایدار در جامعه است.
منبع: تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد