شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

ردّپای جدید راکفلر در کشاورزی ایران/اعتراف به کشت غیرقانونی برنج تراریخته +مستندات

ردّپای جدید راکفلر در کشاورزی ایران/اعتراف به کشت غیرقانونی برنج تراریخته +مستندات

به گزارش عمارنامه، علی‌رغم ممنوعیت قانونی، بهزاد قره‌یاضی - به عنوان نفر اصلی مدافع محصولات دستکاری ژنتیکی (تراریخته) - در کانال لینکدین خود خبری مبنی بر تولید انبوه برنج تراریخته منتشر کرد. او ذیل عکس یک برنجکار نوشت: «آقای منتظری شالیکار پیشتاز تراریخته کار در استان گلستان در سال 1394که محصول پربار خود را که بدون سم تولید شده نشان می‌دهد.»



با توجه به ریسک بالای محصولات دستکاری شده ژنتیکی برای سلامت و محیط زیست، تولید انبوه این محصولات در گرو اخذ مجوزهای گوناگون است. ضمن اینکه تحقیق و توسعه حول این محصولات نیز باید الزاماً در شرایط حفاظت شده صورت گیرد. حال آنکه کشت این محصولات بدون اخذ مجوز و در فضای باز در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است پیش از این تمامی مسئولان وزارتخانه‌های بهداشت، جهادکشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست از عدم صدور مجوز برای کشت انبوه این محصولات خبر داده بودند. حال اگر مسئولان حقیقتاً از کشت این محصولات بی‌اطلاع بوده‌اند با انتشار این سند با این جریان مقابله و برخورد قانونی خواهند کرد؟ درصورت عدم برخورد با این جریان غیرقانونی، پرده‌ای دیگر از نفوذ صهیونیستها آشکار خواهد شد.
تصویر جدیدترین اظهارنظرهای مسئولین سازمان محیط زیست، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت درخصوص عدم کشت محصولات تراریخته در زیر می‌آید.













بهزاد قره‌یاضی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داراری سمت رسمی است؛ وی همچنین در وزارت جهاد کشاورزی از نفوذ بالایی برخوردار است. بخش کوچکی از اسناد تأمین مالی او توسط راکفلر منتشر شده است.


تصویر یکی از شرکتهای تجاری قره یاضی و شرکا که با استفاده از محل پژوهشگاه ژنتیک، به فعالیتهای تجاری مشغول است


اسناد واصله نشان می‌دهد بنیاد راکفلر و مقامات امنیتی صهیونیست، در کشورهای مختلف نفوذ کرده و کشت انبوه محصولات خطرآفرین دستکاری ژنتیکی را در دستور کار قرار داده‌اند. این بنیادها حتی درصدد هستند قانون کشورها از جمله ایران را به نفع این بنیادهای صهیونیستی تغییر دهند. پیشتر با نفوذ بنیاد راکفلر به ایران، سه مدال طلای کشاورزی ایران به سه صهیونیست مسلم، اهدا شده بود. تسنیم پیش از این از حمایت مالی بنیاد راکفلر از دانشنامه دکتری بهزاد قره‌یاضی درخصوص همین برنج تراریخته را نیز رونمایی کرده بود. {اینجا} همچنین سند ثبت «شرکت تجاری قره‌یاضی و شرکا» با آدرس قانونی محل پژوهشگاه ژنتیک (!!!) نیز منتشر شد.{اینجا}


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد