شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

جزئیات دستگیری «رستگار سرخه‌ای»/دستگیری به‌دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ است/ حضور برخی سیاسیون در این پرونده فساد

جزئیات دستگیری «رستگار سرخه‌ای»/دستگیری به‌دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ است/ حضور برخی سیاسیون در این پرونده فساد

به گزارش عمارنامه ،سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مجتمع عقیدتی- سیاسی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آماده هستیم که دشمن را در کف خلیج‌فارس دفن کنیم.
 
وی با اشاره به اهداف و عوامل خارجی برای تضعیف سپاه پاسداران گفت: دشمن، آمریکایی‌ها و مخالفان داخلی به دنبال این هستند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی را استحاله کرده و حرکت انقلاب را در کشور کند کنند، از این رو در تلاشند سپاه را که پرچم‌دار حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است را با فعالیت‌های خود تضعیف کنند.
 
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به آمادگی قابل وصف نیروهای سپاه در سراسر کشور تأکید کرد: آمادگی و روحیه تمامی کارکنان سپاه در کشور به‌گونه‌ای است که از اهداف خود دست نخواهند کشید و همواره به توسعه و نشر انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.
 
سرلشکر جعفری افزود: امروزه با توجه به شرایط منطقه و اتفاقات کشورهای همسایه مردم باید بیشتر قدر این امنیت را بدانند و برای حفظ آن در کنار نیروهای نظامی و اطلاعاتی تلاش کنند.
 
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی پیرامون دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت گفت: یکی از پروژه‌های اطلاعاتی سپاه رصد و بررسی پرونده‌های مرتبط با مباحث امنیتی، بحث نفوذ و بحث فسادهای اقتصادی است که دنبال می‌کند. این هم یکی از پروژه‌هایی است که وقتی به قوه قضائیه گزارش شد، ما دنبال کردیم و پس از صدور حکم توسط دستگاه قضایی، دستور دستگیری نیز صادر شد.
 
فرمانده‌کل سپاه پاسداران عنوان کرد: مردم تصور می‌کنند این دستگیری در رابطه با دریافت حقوق‌های نجومی بوده است؛ قطعاً دریافت آن حقوق‌ها یکی از تخلفات بوده است. اما فرد مذکور به‌دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ‌تر دستگیر شده‌است.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا دستگیری‌ها ادامه دارد؟، اظهار داشت: در این پرونده برخی سیاسیون و افراد دیگر نیز حضور داشته‌اند.
 
سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری رزمایش‌های متعدد در طول سال در سراسر کشور گفت: امسال رزمایش‌های بسیاری در کشور برگزار خواهیم کرد تا ضمن حفظ آمادگی نیروی نظامی خود، پیام خود را به دشمن مبنی بر آمادگی دفن‌کردن آن‌ها در آب‌های خلیج‌فارس برسانیم.
 
وی در رابطه با دستگیری‌های تیم‌های تروریستی اخیر در کشور اظهار داشت: تنها برخی از نیروهایی که در کشور دستگیر شده‌اند وابسته به داعش بوده‌اند و سایر تروریست‌های دستگیری به گروه‌های ضدانقلاب تعلق داشته‌اند. داعش در زمینه اقدام و انجام عملیات‌های تروریستی در کشور هیچ قدرتی نداشته و با فعالیت‌های اطلاعاتی نیز درصدد هستیم تا جلوی این اتفاقات را بگیریم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: برخی از این‌ها ضد انقلاب‌های معمولی هستند که هر ماه تعدادی از آن‌ها در جنوب‌شرق و شمال‌غرب کشور توسط چشم‌های بینای سپاه رصد شده و یا توسط دستان پر توان نیروهای اطلاعاتی دستگیر یا کشته می‌شوند.
 
سرلشکر جعفری ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مردم ایران تاکید کرد: مردمی‌بودن امنیت در کشور ما یک عامل بسیار مهم است و می‌توان گفت که ما عزت، اقتدار و امنیت خود را پس از الطاف الهی مدیون مردم هستیم.
منبع: تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد