شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

هتاکی‌های فائزه هاشمی حاصل ارتباط با بهائیت است/دستگاه قضا برخورد کند

هتاکی‌های فائزه هاشمی حاصل ارتباط با بهائیت است/دستگاه قضا برخورد کند

به گزارش عمارنامه، آیت الله حسن ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران «پویا»، با اشاره به سخنان هتاکانه و شبه‌افکانانه فائزه هاشمی درباره حکومت دینی گفت: حکومت دینی  از زمان پیامبر(ص) آغاز شد و بعد از آن در دوران ولایت حضرت علی (ع)  هم وجود داشت.
آیت الله حسن ممدوحی با یادآوری وسعت حکومت اسلامی در زمان انبیا الهی به ویژه در زمان رسول خدا خاطرنشان کرد: اسلام در آن زمان به جایی رسیده بود که وسعتش از غرب به اروپا و از شرق به دیوار چین رسیده بود و حکومت اسلامی در سراسر این منطقه برپا شد.
عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کسی که ادعا می‌کند حکومت اسلامی موجب بی‌دینی مردم شده‌، حضور مردم در عرصه‌های دینی روز را ببینند، اظهار داشت: نمی‌دانم فردی که گفته است مردم بی‌دین شده‌اند چند سال سن دارد و آیا در زمان طاغوت حضور داشته است یا نه. در دوران طاغوت در خیابانها  وضعیت بی حجابی نبود بلکه عریانگری حکمفرما بود.
وی افزود: امروز می‌بینیم که راهپیمایی 22 بهمن، عاشورا، روز قدس، دعای عرفه و شب‌های احیا با حضور گسترده اقشار مردم برگزار می‌شود یعنی این افرادی که به این مراسم‌ها می‌آیند همه  به دین بی‌اعتنا هستند! کسی که با فرقه ضاله بهائیت زندگی و نشست و برخاست کند، می‌گوید مردم بی دین‌ شده‌اند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: غالب مردم مسلمان ایران معتقد و متدین هستند حال فردی با جماعت اندک بی‌دین کشور، مرتباً ارتباط داشته باشد، باید بقیه را هم بی‌دین ببیند.
آیت الله ممدوحی با درخواست از دستگاه قضایی برای برخورد با چنین افرادی هتاکی، تصریح کرد: نظام اسلامی شان خانوادگی‌اش را نگه داشته است که متاسفانه امروز اینگونه درشت گویی می‌کند. به نظرم اگر برخی مصالح نبود این خانوم اینگونه سخن نمی‌گفت. از دید این خانم مثلا جمهوری اسلامی نبود چه حکومتی مطلوب است؛ مدل اسلام اخوانی ترکیه یا اسلام متحجر سعودی.
این استاد عالی درس خارج فقه و اصول با اشاره به اینکه در ذات دین تشکیل حکومت آمده است، یادآور شد: پیامبر نیز زمانی که در مکه حضور پیدا کردند حکومت تشکیل دادند و بعد از آن امیرالمومنین نیز حکومت اسلامی تشکیل دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد