شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

بدون اینکه دشمن متوجه شود آن ها را نابود می کنیم

بدون اینکه دشمن متوجه شود آن ها را نابود می کنیم

به گزارش بسیج پرس؛ سردار مرتضی میریان جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران در برنامه ای رادیویی، دفاع از مردم مظلوم مسلمان که بی گناه توسط تکفیری ها کشته می شوند را یکی ازعلل حضور ایران در سوریه دانست و گفت: علت دیگر دفاع از حریم اهل بیت (ع) است تا خجالتی را که تاریخ کشید ما نکشیم و در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه نیروی زمینی بر اساس تدابیر رهبر انقلاب  خود را برای این جنگ ها آماده کرده است، گفت: از دلایل موفقیت مان در مقابل نیروهای تکفیری این است که شیوه جنگ ما صرفا کلاسیک نیست بلکه از شیوه جنگ های چریکی استفاده می کنیم، طی این 37 سالی که از انقلاب  اسلامی گذشته جنگ های مختلفی بر ما تحمیل شده که ما را برای همه نوع جنگی آماده کرده است.

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه در ادامه درباره دیگرعلل حضور ایران در جنگ سوریه گفت: اگر در خارج از مرزها مبارزه نکنیم باید در داخل کشور بجنگیم و تمام تلاش تکفیریان هم مرز شدن با ایران است.

وی  تصریح کرد: با توجه به تاکتیک و تجهیزات مورد استفاده، به مرحله ای رسیده ایم که بدون اینکه مورد توجه دشمن قرار بگیریم دشمنان را نابود می کنیم.

سردار میریان در ادامه  با یادآوری نامه رهبر انقلاب مبنی بر "حمایت کشورهای اروپایی از یک قوم بدوی که باعث به وجود آمدن زباله ای به اسم داعش شده" تصریح کرد : فراموش نکنیم داعش فرزند استکبار است و پشت صحنه این شرارت ها آمریکا و اسرائیل است.


انتهای پیام//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد