شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

خط حزب‌الله ۵۹ | حل مشکلات مردم در صدر اولویت‌ها

خط حزب‌الله ۵۹ | حل مشکلات مردم در صدر اولویت‌ها

رهبر انقلاب:«بنده خودم وقتی‌که به فکر این جوان بیکار می‌افتم [شرمنده میشوم‌]. در بعضی از شهرستان‌ها بیکاری بالا است... وقتی انسان این را میبیند شرمنده میشود؛ یعنی شرمندگی بنده‌ی حقیر از ملاحظه‌ی این آمار و مطالعه‌ی این حقیقت، از شرمندگی آن جوانی که بیکار میرود خانه و دستش چیزی نیست، کمتر نیست، بلکه بیشتر است؛ این را باید برطرف بکنیم. ۹۵/۳/۱۶»
پنجاه و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذکر رهبر انقلاب به مسئولان برای توجه به مشکلات مردم با عنوان «حل مشکلات مردم در صدر اولویت‌ها» منتشر شد.
هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی خود؛«شتاب‌زده و  بدون ضمانت» به تبیین عجله در بررسی و اجرا و عدم دریافت تضمین کتبی از دولت آمریکا بعنوان دو عامل مهمی که منجر به عدم توفیق برجام شده‌اند پرداخته است.
عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از سخنرانی حضرت آیت‌ا...خامنه‌ای در افتتاحیه مجلس دوم به مناسبت شهادت آیت ا... مدرس و روز مجلس است.
پنجاه و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید سید جاسم آل شبّر (فرمانده یگان تخریب بسیج مردمی عراق )، تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.


برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)