شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

نمی‌خواهیم کسی رئیس جمهور شود که به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد

نمی‌خواهیم کسی رئیس جمهور شود که به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد

به گزارش عمارنامه، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در اولین نشست  شوراهای  استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز 5شنبه23دیماه  با حضور 362 نفر از اعضای شوراهای استانی و اعضای هیئت موسس این  جبهه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد با اشاره به نقش شورای نگهبان درانتخابات آتی، اظهار کرد: هرکس تایید صلاحیت شود وارد رقابتی می‌شود و انتخاب بین صالح و اصلح خواهدبود.

وی ادامه داد: باید بگردیم و اصلح را پیدا کنیم و به او رای دهیم، این یک وظیفه است و گام برداشتن در این مسیر عبادت محسوب می‌شود.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز افزود: شورای محترم نگهبان حداقل صلاحیت را لحاظ می‌کند اما ما باید دنبال حداکثر صلاحیت باشیم، باید بگردیم و نزدیکترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی اعتنایی به دنیا وساده زیستی و عدل پیداکنیم.

آیت الله موحدی کرمانی، گفت: ممکن است افرادی آدم‌های خوبی باشند اما مقبولیت نداشته و رای نیاورند پس باید همه شرایط را برای رسیدن به گزینه اصلح در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: نمی خواهیم‌کسی رئیس جمهور شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت المال بی تفاوت باشد بلکه پول‌ها را به بیت المال برگرداند و جلوی سوء استفاده ها و رانت خوارها را بگیرد.

خطر نجومی‌ بگیران بیشتر از اختلاس گران است/تا الان ۵۳ نفر احضار شدند

خطر نجومی‌ بگیران بیشتر از اختلاس گران است/تا الان ۵۳ نفر احضار شدند

به گزارش عمارنامه، احمد توکلی در مورد دلیل اهمیت فیش‌های حقوقی نسبت به  اختلاس‌های میلیاردی اظهار داشت: مدیرانی که امین تلقی می‌شوند وقتی خیانت کنند یعنی از موقعیت و جایگاه خود سوءاستفاده کرده‌اند، بنابراین ممکن است هر زد و بند دیگری نیز از او سر بزند.
وی با بیان اینکه اهمیت خیانت یک مدیر بیشتر از اختلاس و سوء استفاده‌های مالی دیگر است، گفت:‌ مدیری که در توزیع منابع، به نفع خود استفاده و برداشت می‌کند، ممکن است قرارداد‌هایی که منعقد می‌کند را با ارقام بالا و با در نظر گرفتن منافع خود باشد، بنابراین ضرری که از این مدیر به بدنه دولت و کشور وارد می‌شود بیشتر از اختلاس است.
رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیدبان عدالت و شفافیت در واکنش به چگونگی برخورد با نجومی بگیران خاطر نشان کرد:‌ بر اساس اعلام قوه قضاییه تا هفته گذشته 53 نفر احضار شده‌اند ولی باید برخورد با این افراد با همت بیشتری بررسی و سایر ارکان نظام و تمام مدیران بخش عمومی این موضوع را پیگیری کنند.
توکلی در واکنش به آمار متناقض اعلام شده از سوی نهاد‌های مختلف بیان کرد: تناقضی که در اعلام آمار دریافتی‌بگیران‌نجومی وجود دارد، نشان می‌دهد نمی توان به آن اعتماد کرد،‌ بنابراین قابل اتکا نیست؛ به همین دلیل سازمان مردم نهاد دیدبان شفافیت و عدالت، کمیته حقیقت‌یابی به ریاست الیاس نادران برای بررسی جامع موضوع اعم از تعداد سواستفاده کننده‌گان، میزان مبالغ نا مشروع دریافتی و قوه یا دستگاه متخلف را تشکیل داده و نتیجه بررسی را به مردم اعلام خواهیم کرد.
منبع: تسنیم