شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

نرم افزار جامع راهیان نور رونمایی شد +لینک دانلود

نرم افزار جامع راهیان نور رونمایی شد +لینک دانلود

جواد بخشی مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت:راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است، چرا که تمام برنامه های بی اساس دشمنی که با تمام قوا برای مقابله با نظام بر حق اسلامی به صف شده است با حضور جوانان نسل امروز در قتلگاه شهیدان و استشمام عطر شهادت، نابود می گردد.
وی ادامه داد: دیروز باید مشتهای گره کرده مان را به دهان شاه ملعون می زدیم و با نام حسین(ع) نهضت خونین به پا می کردیم و نظام مزدور را مچاله و  نظام استقلال را به پا  میکردیم و بحمدالله، آسایس امروز خودمان را از تلاش ها و مجاهدت های دیروز خودمان داریم و باید به خود ببالیم که در مقابل هجمه دشمنان، ایستادگی می کنیم.
بخشی با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب است، خاطر نشان کرد: جوانان نسل سوم که باید آنها را ذخایر نظام و انقلاب دانست این بار حماسه ای انقلابی در فضای مجازی ایجاد کردند و نسخه اول جامعترین نرم افزار راهیان نور با عنوان "راهیان ۲۵" را تهیه و تنظیم نموده اند که قابل نصب در گوشی های اندروید است.
مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا تاکید کرد:  نرم افزار راهیان ٢٥ دارای امکانات ویژه همچون اطلاعات کل شهدای استان بهمراه قابلیت جستجو،اطلاعات عملیات انجام شده توسط رزمندگان استان،امکان ثبت نام به عنوان خادم الشهدا در مناطق عملیاتی،امکان ارسال خاطرات و محتوای صوتی و تصویری بازدیدکنندگان،آشنایی با مناطق تفریحی شمال غرب غرب و جنوب کشور،ذکر شمار و امکانات مختلف دیگر ..
وی در پایان خاطر نشان کرد : این نرم افزار شامل دو بخش  «آفلاین»و «آنلاین» است که بخش آنلاین آن بصورت روزانه بارگذاری خواهد شد و در آینده هم وصیت و خاطرات و تصاویر و کلیپ های کلیه شهدای استان در این نرم افزار بارگذاری خواهد شد.
جهت دانلود نسخه اندرویدی نرم افزار راهیان 25 می توانید به لینک ذل مراجعه نمایید.
http://jangoderang.ir/resources/shohada/upload/1486659914.apk

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد