شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

جهان اسلام یکپارچه علیه صهیونیست‌ها/ ملت ایران: "رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد"+ تصاویر

جهان اسلام یکپارچه علیه صهیونیست‌ها/ ملت ایران: "رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد"+ تصاویر


ملت انقلابی ایران در نقاط مختلف کشور در پی انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، دست به تظاهرات ضد آمریکایی ــ صهیونیستی زدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، در پی اقدام سخیف و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ایجاد فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال‌کردن حقوق مردم فلسطین،‌ ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی امروز در نقاط مختلف کشور دست به تظاهرات ضدآمریکایی - صهیونیستی زدند. 

راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در 30 نقطه از سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی همزمان با سراسر کشور پس از نماز جمعه با حضور گسترده مردم بصیر و ولایت‌مدار استان پهناور سیستان و بلوچستان در 30 نقطه از استان برگزار شد.

مردم شیعه و سنی 19 شهرستان سیستان و بلوچستان از اقشار مختلف و پیر و جوان، پس از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور خود آمده بودند تا با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" فریاد انزجار خود را از استکبار جهانی به گوش جهانیان برسانند و با مردم فلسطین ابراز همبستگی کنند.

مردم با حضور در این راهپیمایی تاکید داشتند که هرگز اجازه نخواهند داد نخستین قبله مسلمانان از جهان اسلام جدا شود و حتی اگر لازم شود با فدا کردن جان خود آماده حفاظت از قدس هستند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با این حضور گسترده علاوه بر نمایش هوشیاری و بصیرت خود، بار دیگر جلوه‌ای از وحدت میان اقوام و مذاهب را در این استان که به عنوان "پایتخت وحدت ایران" شناخته می‌شود، به نمایش گذاشتند.

حضور مردم با لباس‌های محلی، حضور ویژه و پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان و به آتش کشیدن پرچم‌های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از جمله نکات قابل توجه تظاهرات ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی در زاهدان بود.

مردم سیستان و بلوچستان در نهایت از کشورهای جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق‌طلب خواستند با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی کنند.

راهپیمایی البرزنشینان در محکومیت اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مردم ولایتمدار استان البرز ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه همراه با سراسر کشور با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام به‌ رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی راهپیمایی ضد آمریکایی ــ صهیونیستی برگزار کردند.

در این راهپیمایی جمع کثیری از مردم انقلابی، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولان استانی نظیر نماینده ولی‌فقیه، استاندار، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی حضور داشتند.

راهپیمایان در کرج با طی کردن مسیر مصلی تا امامزاده حسن(ع) اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به‌ رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

نمازگزاران با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" این اقدام را فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین اعلام کردند.

مردم استان البرز در نهایت از کشورهای جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق‌طلب خواستند با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی کنند.


 

ادامه مطلب ...