شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

حماسه 6 بهمن به برکت غیرت مردم آمل در قاموس انقلاب ماندگار شد

حماسه 6 بهمن به برکت غیرت مردم آمل در قاموس انقلاب ماندگار شد

سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در مراسم گرامی‌داشت حماسه اسلامی 6 بهمن سال 60 آمل که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه حماسه تاریخی مردم آمل رخدادی برای انقلاب و عزتی ماندگار شد، گفت: این رخداد به برکت غیرت انقلابی مردم آمل با تقدیم 41 شهید در قاموس انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی را نفهمید، متذکر شد: به حضرت امام پیشنهادی همانند واتیکان دادند تا همان رفتاری که با رهبران واتیکان دارند با او داشته باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: اگر جنگ هشت ساله دفاع مقدس بیست سال هم طول می‌کشید مردم انقلابی ایران تا پای جان در برابر دشمن می‌ایستادند اما استکبار جهانی هیچ‌گاه این موضوع را درک نکرد.

وی با اشاره به اینکه بهشتی به تنهایی یک امت بود، یادآور شد: رجایی و باهنر را مظلومانه ترور کردند اما همگان دیدند که مردم در مراسم بزرگداشت آنها چه حماسه‌ای آفریدند.

غیب‌پرور با بیان اینکه آمریکا در خصوص6 بهمن سال 60 اشتباه بزرگی مرتکب شد، خاطرنشان کرد: وجود جریان کمونیست در شمال کشور قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها را به طمع انداخت و این بار کمونیست‌ها با منافقین کوردل در خواب اعتلای نامبارکی برای ایران بودند.

وی افزود: مدتی در جنگل در فکر طراحی نقشه‌های مختلف بودند تا آمل را تصاحب کنند و این شهر را کانونی برای کشور گشایی آنها در زاویه به زاویه این مرز و بوم بشود اما اشتباه کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمن در انتخاب خطه مازندران و سرزمین مقدس آمل اشتباه کرد، متذکر شد: آمل به حکومت مرعشیان جانی دوباره داد و اگر امام هشتم از کویر یزد و طبس به مشهد رفت وجود مردمان طبرستان و آمل بود.

سردار غلامحسین غیب‌پرور با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه مردمان ایران را نشناخت اما همیشه در حال توطئه است اظهار کرد: دشمن در سوریه توطئه‌ای چید و موجب مدافعان حرمی شد که تا پای جانشان در دفاع از حرم ایستادند.

وی تصریح کرد: ملت ایران به یمن اسلام بیدار شدند و زیر بیرق مبارک انقلاب اسلامی زمینه ظهور را فراهم خواهند کرد.

این مسول با اشاره به اینکه امیدی به بیداری دشمن نداریم، یادآور شد: دشمن در جبهه باطل و مدافعان حرم و ملتی که تا آخرین قطره خونشان پای انقلاب هستند در جبهه حق علیه یکدیگر مبارزه جانانه‌ای خواهند داشت و معتقدیم که مشی اسلام حق است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خانواده شهدا بر حقانیت راهی که می‌رویم حجت هستند, خاطرنشان کرد: سکاندار انقلاب، آگاهانه امامت جامعه بیدار را در دست دارد و امیدواریم مسوولین و دولت هم درک کنند که راه سعادت، همراهی با ملت انقلابی است.

سردار غیب‌پرور در پایان تاکید کرد: آمل مزین به وجود علمای بزرگی است که در تاریخ ایران و اسلام همانند ستاره درخشانی هستند.

منبع:سفیرهراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد