شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه: می‌توانیم جهنمی برای صهیونیست‌ها ایجاد کنیم

جانشین فرمانده سپاه: می‌توانیم جهنمی برای صهیونیست‌ها ایجاد کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه 21 بهمن) در همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی شرکت‌کننده در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که می‌توان تاریخ جهان اسلام و بلکه تاریخ جهان را به ماقبل و مابعد آن تقسیم کرد، انقلابی است که مسیر و تاریخ جدیدی برای مسلمانان در عصر جاهلیت جدید گشود.

واکنش جانشین فرمانده سپاه به ادعای اسرائیل مبنی بر سرنگونی پهپاد ایران

وی افزود: واقعیتی عظیم شبیه به بعثت اولیه اسلام که احیای مجد و عظمت اسلام و مسلمانان را جزو آرمان‌های نزدیک خود قرار داد و حضرت امام خمینی(ره) هدایت‌گر این انقلاب بزرگ بود.

سردار سلامی گفت: این رخداد بزرگ در شرایطی اتفاق افتاد که هویت حقیقی مسلمانان توسط غرب به‌غارت رفته بود. مفهومی به‌نام جهان اسلام در جغرافیای سیاسی عالم وجود نداشت.

سردار سلامی با بیان اینکه "تاریخ ما توسط بیگانگان نوشته می‌شد"، افزود: جهان اسلام، بخش جدانشدنی جغرافیای عالم غرب به‌مرکزیت آمریکا بود و ثروت جهان اسلام به‌غارت می‌رفت و مسلمانان جامعه عقب مانده بودند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در جهان اسلام با خواست آمریکا و انگلیس شکل یافته و آنها از جهان اسلام یک گورستان ساخته بودند. شما داستان سیطره جهان استکبار بعد از جنگ جهانی دوم را شنیده‌اید، داستان غم‌انگیز کشتار مسلمانان در جنگ‌هایی را که انگلیس راه انداخت شنیده‌اید و نقش آمریکا و انگلیس در تشکیل رژیم صهیونیستی را می‌دانید و یا از شکست‌های ارتش‌های عربی از رژیم صهیونیستی به‌واسطه حمایت آمریکا، آگاه هستید.

جانشین فرمانده کل سپاه، تصریح کرد:  انقلاب اسلامی در اولین گام‌های خود آمریکا را شکست داد؛ شاه، ایران را یک ایالت از ایالات متحده آمریکا کرده بود، سفارت رژیم صهیونیستی در تهران بود و مشروب‌فروشی‌ها از کتاب‌فروشی‌ها بیشتر بود و سقوط شاه یک شوک جدی برای آمریکا و آغاز کار برای شکست‌های دیگر آنها در منطقه و جهان بود.

وی افزود: همان‌گونه که در صدر اسلام وقتی آیات تعالی‌بخش اسلام از غار حرا بر بشریت تلاوت شد همه مشرکان و منافقان و کفار مقابل نور خدا صف کشیدند، انقلاب اسلامی هم که پیروز شد همه قدرت‌های شیطانی عالم در مقابل تجلی نور خدا صف کشیدند. می‌دانستند اگر نظام جمهوری اسلامی موفق شود، تکثیر و تکرار می‌شود و جوامع دیگر هم بیدار می‌شوند و جغرافیای نظام سلطه از بین می‌رود، بنابراین همه قدرت خود را به‌کار گرفتند.

وی افزود: امام فرمود آنها (آمریکا) هیچ غلطی یعنی هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. سفارت آمریکا که یک جاسوسخانه بود تسخیر شد. آنها 444 روز اسیر بودند. برای آزادی گروگان‌هایشان نیروهای ویژه‌ای را تدارک دیدند، در حالی که ما آن موقع یک قدرت دفاعی اطمینان‌بخش نداشتیم.

سردار سلامی اضافه کرد: همه نیروهای نظامی آنها، هواپیما و هلی‌کوپترهایشان در طبس و در کویر سوختند. طوفان‌های شن مأموران خدا بودند. از آنها چیزی جز خاکستر باقی نماند.

وی گفت: یک جنگ تحمیلی 8ساله علیه ملت ایران با دامنه‌های جهانی ترسیم کردند، جنگی که هم آمریکا و هم شوروی آن زمان، هم اروپا و هم بسیاری از رژیم‌های دست‌نشانده آنان در منطقه از آن حمایت کردند و ما در محاصره اقتصادی و تحریم تسلیحاتی بودیم. باز هم به‌یاری و اذن خدا و هدایت‌های امام این حادثه سخت را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: اعتقاد ما این بود که امت اسلام امت واحده  هستند. هر مشکلی در هر نقطه‌ای از جهان اسلام مشکل ماست. عقاید رهبران بزرگ انقلاب ما هم حضرت امام خمینی و هم امام خامنه‌ای بر این است که اسلام مرز نمی‌شناسد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: بعد از جنگ، ما به‌سمت آزادی فلسطین پیش رفتیم. پیشوایان انقلاب ما به ما یک شعار یاد دادند "اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود".

سردار سلامی گفت: حزب‌الله قدرتمند که فخر عالم اسلام و دنیای عرب است، شکل گرفت و نهضت فلسطین احیا شد همچنین به‌موازات آن از مسلمانان بوسنی و هرزگوین حمایت کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تقابل ارتش‌های عرب با رژیم صهیونیستی گفت: قبل از انقلاب اسلامی هر زمانی مسلمانان با رژیم صهیونیستی می‌جنگیدند شکست می‌خوردند اما بعد از انقلاب اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی فقط شکست خوردن را می‌آموزند.

وی با اشاره به پیش‌بینی رهبر انقلاب برای نابودی رژیم صهیونیستی، گفت: می‌دانید رهبر بزرگ ما امام خامنه‌ای کمتر از 25 سال را برای پایان رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که به‌لطف خدا ملت اسلام این حقیقت را محقق می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه، اظهار داشت: امروز اسرائیلی‌ها صدای فرزندان مسلمان را کنار مرزهای خود می‌شنوند و باید آرزوی از بحر تا نهر را فراموش کنند.

وی با اشاره به تحریم و توطئه آمریکا بعد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا ما را تحریم کرده بود و می‌خواست که فلج شویم اما پیش رفتیم و امروز از همین نقطه می‌توانیم همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را نابود کنیم و جهنمی برای صهیونیست‌ها ایجاد کنیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌فضل الهی از هر زمان دیگری قدرتمندتر است. ما بر خدا توکل داریم؛ این توکل را دو سال پیش وقتی تفنگداران آمریکایی را دستگیر کردیم و ناتوانی آمریکا در مواجهه با ما، دیدید.

سردار سلامی گفت: امروز شکست آمریکا را در سوریه می‌بینید. نظام سوریه همانند شجره مبارکه‌ای ریشه‌دار و مستحکم ایستاده است. سوریه امیدوار و درخشان و دشمنانش مأیوس و ناامید هستند. اما شما می‌دانید یک نقشه بسیار خطرناک آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و برخی نظام‌ها مانند آل سعود در میان است و آن توطئه شکل‌گیری تکفیری‌ها در جهان اسلام است، با دو هدف خطرناک؛ انحراف جهاد علیه مستکبران به جنگ داخلی در جهان اسلام، یعنی به‌جای این‌که جهاد و شهادت برای مقابله با استکبار و صهیونیست‌ها به‌کار گرفته شود مسلمانان با هم درگیر شوند.

وی ادامه داد: هدف دوم ارائه چهره خشن و نفرت‌انگیزی از اسلام در جهان است در حالی که در اروپا و آمریکا در حال پیشروی بود. منطقی که رهبر معظم انقلاب ما در مقابل تکفیری‌ها ارائه داد متکی بر آیه قرآن بود. خوشبختانه امروز جهان اسلام در مقابل این سیاست خطرناک چه شیعه چه سنی در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین، افغانستان، بحرین، یمن و آذربایجان و همه جای جهان اسلام متحد شده‌اند.

سردار سلامی شرکت کنندگان در همایش را خطاب قرار داد و تأکید کرد: برادران و خواهران، امروز جهان اسلام قدرت عظیمی شکل داده و در چهل سال گذشته هیچ پیروزی برای آمریکایی‌ها به دست نیامده است.

وی افزود: ایران اسلامی با تمام قدرت در خدمت ملت‌های مسلمان است، از نوامیس اسلام، دفاع می‌کند و اجازه سلطه کفار بر امت اسلام را نمی‌دهد.

وی با ابراز اینکه پیروزی‌های بسیار برای جهان اسلام در پیش است، تصریح کرد: ما یک امت و ملت و سرنشین یک سفینه هستیم، پیامبر(ص) و قرآن ما یکی است و دشمنان و اهداف واحد داریم و اطمینان داریم که به پیروزی بزرگی دست می‌یابیم، سختی‌ها را پشت سر گذاشته و امروز نوبت دشمنان است، آنها را در هر نقطه‌ای دنبال می‌کنیم مگر اینکه جهان اسلام را ترک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد