شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در دیدار مسئولان نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، یکی از مهمترین عوامل و عناصر شرافت و کرامت جامعه اسلامی و امت اسلامی را اتحاد و رفع اختلاف ها دانستند و با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است، گفتند: مشکل رژیم صهیونیستی، عدم مشروعیت است و رژیمی که بر پایه باطل تشکیل شده باشد، به توفیق الهی و با همت ملتهای مسلمان، قطعاً نابود خواهد شد و از بین خواهد رفت.

رهبر انقلاب اسلامی سیاست امروز استکبار در منطقه را ایجاد شکاف و اختلاف میان مسلمانان و در میان آحاد مردم کشورهای اسلامی، دانستند و افزودند: تنها راه مقابله با این سیاستِ امریکای جنایتکار و صهیونیستها، شناخت طراحی دشمن و ایستادگی در مقابل آن است.

حضرت آیت الله خامنه ای، مسئولیت دولت های اسلامی و زُبدگان سیاسی، دینی و فرهنگی امت اسلامی را برای ایستادگی ملتها در مقابل سیاست‌های استکبار، خطیر برشمردند و با اشاره به اهداف ایجاد رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه گفتند: یکی از اهداف اصلی تأسیس این رژیم، ایجاد اختلاف و مسئله سازی در میان ملت‌های مسلمان است اما همه تجربه‌های تاریخی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی که با مشکل مشروعیت مواجه است، ماندگار نخواهد بود.

ایشان، با تأکید بر اینکه برقراری روابط دیپلماتیک آشکار یا پنهان برخی کشورهای سست‌عنصرِ منطقه با این رژیم اشغالگر و یا اقدام امریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس، مشکل رژیم صهیونیستی را حل نخواهد کرد، افزودند: این رژیم بر مبنای زور و تهدید و کشتار و اخراج یک ملت از سرزمین خود شکل گرفته و به همین علت، عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی در دل ملت‌های اسلامی حک شده است و نمی‌توان نقشه فلسطین را از حافظه تاریخیِ جغرافیای جهان حذف کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید مجدد بر لزوم برگزاری همه‌پرسی در میان فلسطینیان واقعی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی و شکل‌گیری نظام حکومتی فلسطین بر مبنای این همه‌پرسی، خاطرنشان کردند: برگزاری چنین همه‌پرسی و تشکیل حکومت فلسطین براساس آراء فلسطینی، در واقع به معنای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است که به‌طور قطعی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان سخنان خود تأکید کردند: با نابودی رژیم صهیونیستی، امت اسلامی وحدت و عزت خود را به دست خواهد آورد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آقای روحانی رئیس‌جمهور در سخنانی با بیان اینکه بیش از گذشته نیاز به تقویت فضای معنوی، وحدت، اعتماد و امید به آینده داریم، خاطرنشان کرد: آنچه باید در کنار دولت قرار گیرد، توان قوای دیگر و به‌ویژه مردم است.

رئیس‌جمهور، دشمن را در شرایط فعلی فاقد تجربه و عقلانیت دانست و افزود: تصمیم دشمن این است که نه تنها تعهدات خود در برابر ملت ایران بلکه همه تعهدات بین‌المللی و منطقه‌ای خود را زیر پا بگذارد.

آقای روحانی گفت: جای شگفتی است قدرتی که دستش به خون مردم این منطقه از افغانستان و عراق و سوریه و یمن گرفته تا سایر مناطق آلوده است، نقاب صلح‌طلبی بر چهره زده و از مذاکره و صلح دَم می‌زند و رژیم غاصبی که هر روز به کشتار مردم می‌پردازد، به دوره‌گردی روی آورده تا چهره غلط و دروغینی را از نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران ترسیم کند.

آقای روحانی اظهار داشت: امروز مردم و کشورهای جهان، شرکای تجاری ایران، اروپا، روسیه، چین، همسایگان، مسلمانان و همه کشورها باید در برابر قلدرمابی حاکمان کاخ سفید بایستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد