شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

ویژه نامه ولادت امام حسن عسگری علیه السلام

ویژه نامه ولادت امام حسن عسگری علیه السلام



منبع :سایت شهیدآوینی


دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب

دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب


بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

 خوشامد عرض میکنم به همه‌ى شما برادران عزیز، خواهران عزیز، جوانان عزیز؛ مخصوصاً خانواده‌هاى معزز شهدا، دانشوران، علما، مسئولان، که این راه دور را طى کردید و هدیه‌ى ارزشمند محبت و لطف و پیام استقامت مردم عزیز آذربایجان را به این مناسبت به اینجا آوردید. امیدواریم خداوند متعال به همه‌ى شما لطف کامل و فراوان و رحمت شامله عنایت فرماید. و همین جا به وسیله‌ى شما برادران و خواهران عزیز سلام عرض میکنم به همه‌ى مردم آذربایجان و تبریز، مرد و زن مؤمن؛ که حقیقتاً حضور آذربایجان و تبریز و دیگر شهرهاى آن منطقه، در همه‌ى دورانهاى گذشته‌ى ما، از صد سال، صد و پنجاه سال قبل تا امروز، در حرکت ملت ایران، تعیین‌کننده بوده است. امروز هم همین جور است. شماها هستید که با همت خودتان، با غیرت خودتان، با ایمان خودتان، با عزم راسخ خودتان، توانسته‌اید عزت این کشور و این ملت را در مقابل دشمنان حفظ کنید. هر روز هم که گذشته است، جلوه‌ى آذربایجان در عرصه‌هاى گوناگون بیشتر شده است. سى و پنج سال از ۲۹ بهمن سال ۵۶ میگذرد. آذربایجان، امروز از جهت ایمان، استقامت، بصیرت و ایستادگى، حتّى از آن دوران مهم و سرنوشت‌ساز هم جلوتر است. این همه توطئه، این همه بدخواهى براى جدا کردن احساسات بعضها و بخشهاى مختلف این ملت، اثرش درست بعکس بوده است. شما بودید که توانستید همیشه پیشگام و پیشرو باشید. در واقع شما هستید که لنگر آرامش این کشورید. در واقع آنطور که شما در شعرتان گفتید، بنده عرض میکنم: «آرامِ دل ایران سیزلر سیز».(۱)



دانلودفایل صوتی بیانات رهبری

بقیه بیانات رهبری درادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ابلاغ سیاستهای کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

ابلاغ سیاستهای کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی با ابلاغ سیاستهای کلی "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، دولت را مکلف کردند برای تسریع در عملیاتی کردن این سیاست‌ها در کمترین زمان ممکن، راهکارها را تنظیم کرده و پیگیریهای قانونی را انجام دهد.
متن سیاستهای کلی "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به شرح زیر است:




بسم الله الرّحمن الرّحیم


سیاست‌ های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی
1-    بالا بردن قدرت رقابت و افزایش بهره ‌وری عوامل تولید با:
-    اصلاح و بازسازی ساختار تولید ملی
-    کاهش هزینه‌ ها و بهبود کیفیت تولید
-    اتخاذ انواع تدابیر تشویقی و تنبیهی
-    بهینه سازی تعامل عوامل تولید
2-    هدایت و تقویت تحقیق و توسعه و نوآوری ‌ها و زیربناهای آنها و بهره‌ گیری از آنها، با هدف:
-    ارتقاء کیفی و افزایش کمّی تولید ملّی
-    بالا بردن درجه ساخت داخل تا محصول نهایی
-    حمایت از تجاری سازی فناوری محصول و بهره‌ گیری از جذب و انتقال دانش فنی و فناوری‌ های روز و ایجاد نظام ملّی نوآوری
3-    گسترش اقتصاد دانش بنیان با تأکید بر توسعه مؤلفه‌ های اصلی آن، از جمله: زیر ساخت ‌های ارتباطی، زمینه‌ های تسهیل تبدیل دستاوردهای پژوهش به فناوری و گسترش کاربرد آن، حمایت قانونی از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی و مرتبط کردن بخشهای علمی و پژوهشی با بخشهای تولیدی کشور.
4-    حمایت از تولید محصولات با ماهیت راهبردی مورد نیاز مصارف عمومی یا بخش تولید کشور.
5-    تکمیل زنجیره تولید از مواد خام تا محصولات نهایی با رعایت اصل رقابت‌ پذیری و فاصله گرفتن از خام فروشی در بازه زمانی معین.
6-    حمایت از تولید محصولاتی که عرضه رقابتی آنها با خالص ارز آوری مثبت یا خالص ارزبری منفی همراه باشد.
7-    مدیریت منابع ارزی با تأکید بر تأمین نیازهای تولید ملی و کارآفرینی، و ثبات ارزش پول ملّی.
8-    بهبود فضای کسب و کار با هدف افزایش تولید ملّی و اصلاح زمینه ‌های فرهنگی، قانونی، اجرایی و اداری.
9-    افزایش سهم بخشهای تعاونی و خصوصی در تولید ملّی از طریق:
-    تقویت انگیزه و عزم ملّی و تأکید و تسریع در اجرای کامل سیاست ‌های کلی اصل 44، رعایت انضباط مالی و بودجه ‌ای دولت
-    رفع تبعیض بین بخش دولتی و بخش ‌های خصوصی و تعاونی
-    ساماندهی و حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط در جهت کارآمدسازی آنها
10-    تنظیم نقش نهادهای عمومیِ غیر دولتیِ اقتصادی در جهت تولید ملّی.
11-    شفاف سازی و به هنگام سازی آمار و اطلاعات و تسهیل دسترسی به آن و اطلاع رسانی در مورد ابعاد و فرصت‌ های سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در رشته‌ های مختلف و مقابله جدی با استفاده از هر گونه دسترسی اطلاعاتی ویژه.
12-    توانمند سازی و ارتقاء بهره‌ وری نیروی کار با افزایش انگیزه، مهارت و خلاقیت و ایجاد تناسب بین مراکز آموزشی و پژوهشی با نیازهای بازار کار.
13-    بسترسازی و ساماندهی اشتغال و حرکت نیروی کار ایرانی در سطح ملی، منطقه‌ ای و جهانی.
14-    ارتقاء سرمایه های انسانی، طبیعی، اجتماعی و فیزیکی با تأکید بر توسعه نهادهای مردمی برای رشد تولید ملی.
15-    توسعه فرهنگ حمایت از سرمایه، کار، کالاها و خدمات ایرانی و استفاده از نظرات متخصصان و صاحب نظران در تصمیمات اقتصادی.
16-    جلوگیری از اتلاف و راکد ماندن سرمایه‌ های فیزیکی و انسانی ایرانی با تأکید بر ایجاد و توسعه خدمات فنی و مشاوره‌ ای فرا بنگاهی و ارتقاء بازده اقتصادی این سرمایه‌ ها در بخش‌ های مختلف اقتصادی.
17-    گسترش تنوع ابزارهای سرمایه‌ گذاری در بازار سرمایه و تکمیل ساختارهای آن و اعمال سیاست‌ های تشویقی برای حضور عموم مردم و سرمایه‌ گذاران داخلی و بین ‌المللی بویژه منطقه ‌ای در بازار سرمایه.
18-    حمایت از محققان و سرمایه‌ گذاران و تشویق ورود سرمایه‌ های ایرانی به حوزه‌ های سرمایه‌ گذاری خطرپذیر متضمن تحقیق و توسعه با تأسیس صندوق‌ های شراکت یا ضمانت برای سرمایه‌ گذاری در این حوزه.
19-    کارآمد سازی مدیریت منابع موجود در صندوق توسعه ملّی در جهت بهینه سازی و هم ‌افزایی ظرفیت‌های تولیدی و ارتقاء کیفی کار و سرمایه ایرانی.
20-    تنقیح و اصلاح قوانین و مقررات (از جمله اصلاح قانون پولی و بانکی، تأمین اجتماعی و مالیات‌ ها) برای تسهیل فعالیت در بخش‌ های تولیدی و رفع موانع سرمایه‌ گذاری در سطح ملی با رویکرد ثبات نسبی در قوانین.
21-    کارآمد کردن نظام توزیع کالاها و خدمات با استفاده از ساز و کار شفاف سازی و اطلاع رسانی و کاهش واسطه‌ های غیر ضرور و ناکارآمد.
22-    گسترش منابع مالی و کارآمد سازی مدیریت آن در جهت افزایش ظرفیت تولید ملّی و کاهش هزینه ‌های تأمین مالی مورد نیاز بویژه با ساماندهی، گسترش و حمایت از نهادهای مالی توسعه ‌ای و بیمه ‌ای.
23-    جلوگیری از ایجاد انحصار در چرخه تولید و تجارت تا مصرف.

تقدیر رهبر معظم انقلاب از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت

تقدیر رهبر معظم انقلاب از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظیم مردمی و باشکوه ۲۲ بهمن

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در کلاس درس خارج فقه با تقدیر و تشکر از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت ایران در خلق حماسه عظیم مردمی و باشکوه ۲۲ بهمن، این حضور گسترده ی مردمی را حادثه ای بزرگ خواندند و تأکید کردند: حضور همه ی اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه آن هم در شرایطی که ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است که باید همه ی عمر را برای آن شکر گزاری کرد.
 رهبر انقلاب اسلامی ضمن مقایسه ی برگزاری سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با سایر کشورهایی که در آن انقلاب رخ داده است افزودند: هنر بزرگ و برجسته این است که در ایران مردم خود، صاحبان انقلاب و کشور هستند و کار برگزاری جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همین دلیل مردم از این ثروت عظیم، که مایه ی عزت و استقلال آنهاست حمایت می کنند و هرجا که نیاز باشد حضور خود را نشان می دهند.
 حضرت آیت الله خامنه ای با تشکر از یکایک مردم ایران برای حضور به موقع در صحنه افزودند: درست در لحظه ای که دشمنان استقلال و عزت ملت ایران انتظار داشتند که مردم به ندای انقلاب و ندای جمهوری اسلامی پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناکام و مأیوس کردند.
 ایشان با تأکید بر اینکه دشمنان در تبلیغات تلاش می کنند که این صحنه های عظیم مردمی را کمرنگ جلوه دهند افزودند: البته آنان واقعیات صحنه را می بینند و می فهمند و آن را تحلیل می کنند و به این نتیجه می رسند که نمی شود با این ملت مواجه شد.

ملتی که نشان داد؛ تنها ولایت فصل الخطاب است

ملتی که نشان داد؛ تنها ولایت فصل الخطاب است

حضور با شکوه و غرور آفرین امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که اگرچه برخی مسئولین در ولایتمداری عملی ناموفق بوده اند اما مردم شریف ایران تحت هر شرایطی به ندای ولی امر خود لبیک می گویند و تنها در مقابل ولایت سرخم می کنند و حضرت امام خامنه ای را در همه عرصه ها فصل الخطاب تصمیمات خود می دانند.

ماجرای ماشین «ابرقدرتی به نام ساندیس»
راهپمایان 22 بهمن در حالی از میدان منیریه به سمت میدان آزادی در حرکت هستند که بر روی یکی از خودروهای راهپیمایی طرحی به شکل ساندیس ساخته شده و بر روی آن شعاری با عنوان ˈابرقدرتی به نام ساندیسˈ نوشته شده است. این طرح که نقاشی از یک سیب بر روی آن طراحی شده، عباراتی همچون ˈمعجون ناشناختهˈ ، ˈچه می کنه این ساندیسˈ، ˈمافوق همه قدرت هاˈ و ˈساخت ایرانˈ نوشته شده است. براساس این گزارش بر روی این ساندیس موشکی به سوی دشمن هدف گذاری شده و بر روی آن نوشته شده ˈanti usaˈ است. با توجه به حضور پرشور و همیشگی مردم ایران در راهپیمایی های 22 بهمن هر سال، بلندگوهای تبلیغی دشمن و ماهواره های مخالف نظام همواره تلاش می کنند علت حضور میلیونی مردم را دریافت کیک و ساندیس اعلام کنند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حضور با شکوه و غرور آفرین امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که اگرچه برخی مسئولین در ولایتمداری عملی ناموفق بوده اند اما مردم شریف ایران تحت هر شرایطی به ندای ولی امر خود لبیک می گویند و تنها در مقابل ولایت سرخم می کنند و حضرت امام خامنه ای را در همه عرصه ها فصل الخطاب تصمیمات خود می دانند.

راهپیمایی بزرگ 22 بهمن‌ماه سال 1391 از ساعت 9 صبح امروز همزمان در سراسر ایران اسلامی با خروش یک‌پارچه‌ ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی برگزار شد و ملت ایران مثل هر سال با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و هزاران شهید این مرز و بوم تجدید بیعت کردند.


"خیالتان تخت باشد آقا"
عده ای از دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی در تقاطع یادگار امام آزادی با عنوان "نمرده‌ایم که خون دل بخورید، خیالتان تخت باشد آقا" در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


فرود چوب راهپیمایان تهرانی بر سر اوباما و نتانیاهو
راهپیمایان آدمک‌های نتانیاهو و اوباما را در دست داشتند و با سر دادن شعارهایی خطاب به این آدمک‌ها انزجار خود را از سیاستهای ددمنشانه امریکا واسرائیل نشان دادند. در بخشی از این تجمع راهپیمایان با چوب به سر این آدمک‌ها می زدند.


پرچم ۱۵۰۰ متری ایران بر روی دست راهپیمایان تهران
راهپیمایان تهرانی همزمان با راهپیمایی با شکوه و پرشور 22 بهمن پرچم 1500 متری ایران را از حوالی میدان انقلاب به سمت میدان آزادی بر بالای سر خود گرفته و به این ترتیب سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند. این پرچم 1500 متری توسط صدها جوان ایرانی در حال حرکت به سمت میدان آزادی است.


میدان آزادی تهران گلباران شد
پس از قرائت قرآن توسط کریم منصوری از قاریان بین المللی کشورمان، سرود «خمینی ای امام» توسط حاضران در میدان آزادی همخوانی شد. در ادامه این برنامه قاریان برگزیده دختر جشنواره قرآنی به جمع خوانی سوره فجر پرداختند. ادامه مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در میدان آزادی تهران به برنامه چتربازی چتربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص داشت. همچنین حضور مردم در میدان آزادی با گل افشانی از سوی چتربازان و بالگردها همراه شد.


تاکید راهپیمایان تهرانی؛ «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»
در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه راهپیمایان تهرانی شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست سر دادند همچنین راهپیمایان تصاویر شهدای جهاد علمی را در دست داشته و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

همچنین راهپیمایان تهرانی دست نوشته‌هایی نیز با مضمون تاکید بر لزوم به رسمیت شناختن حق صلح آمیز هسته‌ای ایران در دست داشته و بر لزوم حفظ حقوق هسته‌ای خود تاکید داشتند.


پشتیبان اقتصاد مقاومتی هستیم
اتحادیه موسسان توریستی و اتومبیل های کرایه با حضور در راهپیمایی، شعار "پشتیبان اقتصاد مقاومتی هستیم" سر دادند.

حضور مسئولین و کاندیداهای احتمالی انتخابات در راهپیمایی
سران قوا، اعضای هیات دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 92 نیز همگام و همراه با آحاد مختلف مردم، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه وحدت و حضور را به نمایش گذاشتند و سخنانی را با مردم مطرح کردند و به برخی از پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


"من انقلابیم" شعار ملت در برابر آمریکا
برخی از راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده بود "من انقلابی‌ام" حمایت قاطع خود را از سخنان اخیر مقام معظم رهبری که خطاب به دولت آمریکا فرمودند "من دیپلمات نیستم یک انقلابی‌ام" نشان دادند.

شعارهای جدید مردمی در حمایت از رهبر انقلاب
شعارهای جدید مردمی در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم مذاکره با آمریکا چنین بود: مذاکره با آمریکا محال است، این سند زنده استقلال است، ملت ما هرگز نمی گذارد، کسی حق مذاکره با آمریکا ندارد.

بیشترین شعاری که در میان راهپیمایان در تهران شنیده می شود در مضمون تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است که شعارهای "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" و " لبیک یا خامنه ای" و " تا آخر ایستاده ایم" از جمله آنان بود.

"سراسر بگذریم از جان ، اگر فرمان دهد رهبر ، نه در شعب ابی طالب که در بدریم و در خیبر" دیگر شعار راهپیمایان با این مضمون بود.

کارکنان شرکت ملی نفت همراه با خانواده با شعار "پیرو رهبر هستیم ، تحریم ها را شکستیم" به جمع راهپیمایان 22 بهمن افزوده شدند.

 حاضرین در میدان آزادی، پرچم‌هایی با شعارهای "تا آخر ایستاده‌ایم" و "لبیک یا خامنه‌ای" در دست داشتند.

همچنین راهپیمایان پلاکارهایی که روی آن جملاتی مانند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند" "درخواست مذاکره‌ حیله‌گرانه است" "مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند"، "آمریکا به دنبال مقاصد شوم خود است" و ... به اظهارات اخیر جو بایدن و دیگر مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران واکنش نشان دادند.

سران فتنه را محاکمه کنید...
جمعی از راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن نوشته‌ای با مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» از دستگاه قضایی خواستند تا هرچه سریعتر سران فتنه را محاکمه کند.

شعار: وحدت وحدت، فوری فوری...
تعدادی از راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار "وحدت وحدت، فوری فوری" خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسئولان کشور شدند.
 

اجرای حرکات نمایشی با توپ فوتبال برای راهپیمایان تهرانی
راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار و حمل پلاکاردهای مختلف از ساعات اولیه صبح امروز در حال حرکت به سمت میدان آزادی تهران هستند. در طول مسیر راهپیمایی امروز برنامه‌های متنوعی برای اقشار مختلف اعم از پیرو جوان، زن و مرد در نظر گرفته شده بود. در حوالی خیابان فلسطین دو جوان با اجرای حرکات نمایشی توسط توپ فوتبال برای راهپیمایان تهرانی نمایش ورزشی اجرا کردند.

اجرای برنامه رزم‌نوازان سپاه تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن
در حاشیه راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، رزم‌نوازان سپاه تهران بزرگ ضمن حضور در راهپیمایی به نواختن سرودهای انقلابی پرداختند.

مجریان برنامه‌های کودک در میان راهپیمایان
شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن و فصلی (بهمن)، با حضور در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن، حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را پوشش دادند. رادیو ایران با ویژه برنامه (طلوع) از ساعت 9صبح تا ساعت 13 عصر برنامه‌های ویژه خود را روی آنتن می‌برد. همچنین این شبکه رادیویی با برپایی غرفه در خیابان آزادی همراه گروه برنامه ساز ( سلام کوچولو ) به اجرای برنامه‌های زنده و شاد برای کودکان پرداختند.

براساس این گزارش، برنامه شبکه رادیویی جوان (درست مثل بهار) نیز از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 توسط همکاران این شبکه  اجرا می‌شود. علاوه بر استودیوی پخش شبکه جوان استودیوهای سیار واقع در خیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی و خیابان آزادی، تقاطع خیابان نورافکن (روبروی استاد معین ) حماسه 22 بهمن امسال را پوشش می‌دهند.

سرخابی ها در کنار هم بدون کری خوانی آمدند
وزیر ورزش و جوانان دقایقی پیش در خیل عظیم مردم ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت. حاضر در محل راهپیمایی، محمد عباسی وزیر ورزش و امور جوانان به همراه تعدادی از روسای فدراسیون های مختلف هم اکنون در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارد. قرار است جامعه ورزش کشور راهپیمایی خود را به سوی میدان آزادی از خیابان آزادی آغاز نماید، حضور پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال،افشین داوری رییس فدراسیون دو و میدانی، سمندر رییس فدراسیون کاراته، محمد نوحی رییس فدراسیون رزمی، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال، و جمعی از بازیکنان پرسپولیس باعث شده شور و هیایوی خاصی در راهپیمایی 22 بهمن سال 1391 در محل برگزاری این راهپیمایی به وجود آید.

تقابل استقلالی ها و پرسپولیسی ها نیز در نوع خود جالب بود چرا که این گروه به دور از مسائل رقابتی این بار در کنار ملت شهید پرور ایران هم گام با آنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

محاکمه خیابانی سران فتنه توسط تهرانی‌ها

راهپیمایی مردم تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته از ساعت 9 صبح 22 بهمن‌ماه آغاز شد. راهپیمایان تصاویر مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و همچنین شهدای هسته‌ای را در دست داشته و بر لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید دارند. همچنین جمعی از راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن نوشته‌ای به مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» از دستگاه قضایی خواستند تا هرچه سریعتر سران فتنه را محاکمه کنند. جوان 25 ساله‌ای که خود را امین اکبری معرفی کرد درباره تأکیدش برای محاکمه سران فتنه گفت: بعد از حماسه مردم در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری انتظار این بود که همگان به نتیجه حاصل شده از آرای مردم احترام بگذارند.

 

وی با بیان اینکه سران فتنه به آرای مردم احترام نگذاشته و به خاطر منافع خود قاعده بازی را بر هم زدند تصریح کرد: متأسفانه در روزهای بعد از انتخابات 88 که ملت ایران بایستی میوه شیرین حماسه خود را می‌چید اقدام سران فتنه باعث شد تا این شیرینی به کام ملت تلخ شود لذا ما خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا با سرانه فتنه هستیم و گذشت زمان این موضوع را از یاد مانمی‌برد.


پایگاه سازمان فضایی ایران در خیایان آزادی

پایگاه سازمان فضایی ایران نیز بالنی به شکل موشک ماهواره بر امید به آسمان فرستاده و پلاکاردهایی مبنی بر توانمندی‌های فضایی متخصصان کشورمان درخیابان آزادی نصب کرده است.


ارایه خدمات متنوع در راهپیمایی

مراکزی همچون اوقاف و امور خیریه، سازمان بسیج شهرداری، بانک سپه، مرکز بسیج وزارت امور خارجه، اتحادیه طلا و جواهرفروشان تهران، آب و فاضلاب منطقه 3 ، حوزه مقاومت بسیج 303 حضرت امیرالمؤمنین (ع) و اتحادیه تشکلهای قرآنی کشور و تعداد دیگری از ادارات و نهادها در مسیر انقلاب تا آزادی با برپایی غرفه‌های مختلف به ارایه خدمات متنوع از جمله ارایه اقلام فرهنگی و توزیع پلاکاردها در میان راهپیمایان می‌پردازند.


حاشیه های حضور هاشمی و همسرش در راهپیمایی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مسیر تقاطع وصال - انقلاب با راهپیمایان تهرانی همگام شد و تا تقاطع خیابان قدس در خیابان انقلاب راهپیمایی کرد. عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز وی را همراهی می کرد. برخی از مردم حاضر در راهپیمایی هنگام مشاهده آیت الله هاشمی علیه وی شعار سر دادند. برخی از هوادران آیت الله هاشمی نیز که وی را از ابتدا همراهی می کردند با در دست داشتن تصاویر امام و رهبری شعارهایی در حمایت از وی سر دادند.

منبع:مشرق

نرم افزار مناسک حج آیت الله مکارم شیرازی ( اندروید) موبایل وتبلت

نرم افزار مناسک حج آیت الله مکارم شیرازی ( اندروید) موبایل و تبلت