شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

اعتراف جاسوس دستگیر شده آمریکایی به پروژه انحراف زنان وخانواده ها

اعتراف جاسوس دستگیر شده آمریکایی به پروژه انحراف زنان وخانواده ها

به گزارش عمارنامه،  سردار سیاری در مراسم تودیع و معارفه  مسئولین سابق و جدید اطلاعات سپاه استان کرمانشاه که در محل مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در عرصه رویایی رویی با دشمن باید بدانیم که عامل «تهدید کننده» برای ایران اسلامی تغییر نکرده است.
وی افزود: اما باید بدانیم که عرصه های تهدید و تهدید شونده" تغییر کرده است و همین تغییرات باعث شده که صحنه جنگ تبدیل به یک صحنه جنگ نرم و اطلاعاتی شود.
سردار سیاری با اشاره به اینکه تهدید شونده در عرصه جنگ نرم بدنه اجتماعی مردم است، گفت: امروز خود سردمداران دشمنی با ملت ایران اعتراف می کنند دوران مقابله نظامی گدشته است. رییس جمهور ایالات متحده در همین اوایل هفته جاری تاکید کرد که این کشور توان راه اندازی یک جنگ جدید را ندارد.
این فرمانده ارشد نظامی گفت: لازمه اینکه عدم جنگ نظامی با توجه به ضعف دشمن در این حوزه شکل نگیرد داشتن یک دیپلماسی قوی است. اگر دیپلماسی ما قوی نباشد دشمن اگر خودش هم نتواند یک جنگ نیابتی راه خواهد انداخت.
جانشین اطلاعات سپاه پاسداران و معاون سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این یک واقعیت است که عرصه جنگ امروز جنگ نرم است و دشمن تمرکز کاملش در حوزه آسیبهای اجتماعی است.
جنگ امروز با آسیب های اجتماعی است
وی افزود: نزار زاکا جاسوسی که با یک واسطه به اوباما وصل بود، بعد از دستگیری اعتراف کرد که ماموریت ویژه او پیگیری انحراف هدفمند در حوزه زنان و خانواده بوده است. او اعتراف کرد ۸ میلیون یورو برای جذب ۱۵ ان جی او را هزینه کرده و در اختیار داشته است.
سردار سیاری همچنین به شبکه سازی دشمن در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: در پرونده دستگیری که اخیرا راجع به آن صحبت شد ۶۰۰ نفر رسانه ای را با محوریت یک سرشبکه در لندن شبکه سازی کرده بودند که متلاشی شد.
وی تصریح کرد: اینجاست که رهبر معظم انقلاب جلسه بررسی آسیب های اجتماعی را مهمترین جلسه نظام می داند و وقتی می گویند جلسه بعدی نزدیک به انتخابات است ایشان تاکید می کنند که جلسه باید برگزار شود.
وی با اشاره به راهبردهای دشمن در حوزه جنگ نرم گفت: یکی از این راهبردها ایجاد دوقطبی های کاذب سیاسی برای متلاطم کردن فضاست و اولویت اینها پیروزی در انتخابات است.
وی افزود: راهبردهای جریان های برانداز داخلی و خارجی نیز استفاده از این دو قطبی ها برای ایجاد هزینه است.
موفقیت همه طرح های اجتماعی به پای کار بودن مردم وابسته است
معاون اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ضرورت حمایت مردم از طرح ها و برنامه ریزی ها حوزه نرم گفت: در اجرای برنامه های نرم برای همه حوزه ها نیاز اصلی به حصور مردم و پای کار بودن آنهاست.
در پایان این مراسم، با تقدیر از زحمات علی آزوغ، سرهنگ مسعود قنبری به عنوان مسئول اطلاعات سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه معرفی شد.
 منبع: مهر

اشرافیت کامل اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران بر تحرکات منطقه/ اعلام آمادگی برای حل مشکلات زیست‌محیطی خوزستان

اشرافیت کامل اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران بر تحرکات منطقه/ اعلام آمادگی برای حل مشکلات زیست‌محیطی خوزستان

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری جلسات هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره  با اظهارات برخی مقامات کشورها در کنفرانس امنیتی مونیخ،گفت: نیروهای مسلح ایران از حیث شاخص‌هایی که میزان امنیت ملی، آرامش، آمادگی و سطح بازدارندگی را نشان می‌دهند در بهترین وضعیت به سر می‌برند.
وی با تاکید بر این که نیروهای مسلح ایران کاملا هوشیار و آماده هستند و بر تحرکات منطقه اشراف کامل اطلاعاتی دارند، افزود: این ‌گونه اظهارات نشان‌دهنده عقب‌ماندگی آنان است و از بابت این موضع گیری‌ها و تندی‌ها به لحاظ امنیت ملی هیچ نگرانی وجود ندارد.
سرلشکر باقری همچنین با اشاره به مصوبات جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در این جلسه، عضویت رییس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مصوب شد.
به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، همچنین در این جلسه دو آیین‌نامه ثبت، نگهداری و مراقبت از اماکن، اراضی و آثار به جا مانده از سال‌های جنگ تحمیلی و  نگهداری و ثبت اسناد مربوط به دفاع مقدس، مورد تصویب اعضا قرار گرفت. است.
وی با اشاره به پیشنهاد یکی از اعضای هیئت امنا درباره مشارکت راهیان نور در مسئله درختکاری و کمک به کاهش گرد و غبار در استان خوزستان گفت: اگر دولت مقدمات کار را فراهم سازد،  نیروهای مسلح و راهیان نور  آمادگی کمک به مردم خوزستان را دارند.
سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: البته نیروهای مسلح ظرف 2 هفته اخیر، خودروهایی که برای شستشوی مقرهای سیستم انتقال برق و سامانه‌هایی که برای انتقال آب مورد نیاز بود، در اختیار وزارت نیرو و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان قرار داد که این کمک‌رسانی ادامه خواهد داشت و نیروهای مسلح همچون گذشته، آماده همکاری با دولت محترم برای حل مشکلات هستند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بازدید نزدیک به 6 میلیون نفر از مردم در سال گذشته از مناطق عملیاتی دفاع مقدس،افزود: موضوع دیگری که در جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مورد تاکید قرار گرفت، بحث راهیان نور و استقبال عظیم ملت شریف و خصوصا جوانان  از این جبهه بزرگ فرهنگی بود. امسال هم این روند ادامه خواهد داشت و همه مقدمات برای انجام این کار عظیم فرهنگی صورت گرفته است.
سرلشکر باقری از دیدار آتی خادمین و دست‌اندرکاران راهیان نور با امام خامنه‌ای خبر داد و افزود: با موافقت مقام معظم رهبری جمعی از خادمین و دستندرکاران حرکت فرهنگی عظیم راهیان نور در روز 16 اسفند ماه سال جاری به دیدار مقام معظم رهبری رفته و از بیانات معظم له بهره مند خواهند شد.
 منبع: تسنیم

تبری که امام به کمر رژیم صهیونیستی زد، رهبری بر گلوی آن فشرده است

تبری که امام به کمر رژیم صهیونیستی زد، رهبری بر گلوی آن فشرده است

ویرایش جدید کتاب «فلسطین از منظر آیت الله سید علی خامنه ای» همراه با دو نسخه انگلیسی و عربی، در جریان ششمین کنفراس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مدعوین بین‌المللی رونمایی شد.


در جریان رونمایی از این کتاب، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی دختر گرامی حضرت امام خمینی (ره) دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین طی سخنانی ضمین تقدیر از رونمایی این کتاب گفت: حضرت امام چه زمانی که در نجف تشریف داشتند و چه در ایران سالها کارشان شناسایی دشمن به مردم و آگاه کردن آنان از نیات دشمنان بود و رهبر معظم انقلاب نیز این مسیر را بعد از امام ادامه  می دهند.
وی تصریح کرد: این کتابی که امروز از مقام معظم رهبری رونمایی می شود و درباره موضوع فلسطین است سرتاسرش اگاهی بخشی به مردم در خصوص نیات دشمنان مردم وئ دشمنان اسلام است.
دختر گرامی حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد: تبری که امام به کمر رژیم صهیونیستی زد رهبری عزیز در گلوگاه این رژیم گذاشته است.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید با ذکر نکاتی از نگاه حضرت امام درباره مسأله فلسطبن افزود: فلسطین از دید ما یک مسئله سیاسی و انسانی نیست بلکه اعتقادی است و متاسفانه دولت های عربی و غربی این را نمی فهمند و لذا ابزار ان را هم ندارند که جلوی ایران را بگیرند.
به گفته سرکار خانم مصطفوی، جمهوری اسلامی، قبل از فعالیت های سیاسی روحیه عشق به ازادی را در بین ملت ها شعله ور می کند و این همان روش فکری امام راحل است و همین روش فکری از سوی مقام معظم رهبری نیز ادامه یافته و مصداق آن همین کتابی است که رونمایی می شود.

نماهنگ | مثل باران

نماهنگ | مثل باران

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نکته‌ی مهم این است که در طول سال با پول سازمان سیا و سازمان موساد و دستگاه اطّلاعاتی و جاسوسی انگلیس و دلارهای نفتی قارون‌ها صدها رسانه علیه انقلاب حرف میزنند. در طول سال شب و روز مشغولند؛ ده‌ها سیاسی ورشکسته‌ی فراری را که از ایران فرار کرده‌اند پیدا میکنند، یک مزدی بهشان میدهند تا بنشینند تحلیل بنویسند، خبر بنویسند، سخنرانی تهیّه کنند علیه انقلاب و علیه نظام؛ از امام تا مردم ایران، تا فعّالیّتهای گوناگون انقلاب را -که حالا یک اشاره‌ای من خواهم کرد- تحقیر کنند، انقلاب را متّهم کنند، نظام را متّهم کنند، تضعیف کنند. یک سال تلاش میکنند، بعد روز بیست‌و‌دوّم بهمن، این باران رحمت الهی، این حضور عظیم مردمی مثل باران میبارد و این فضای آلوده و غبارآلود را تمیز میکند. مثل یک جریان مبارکی در خیابانها راه می‌افتد، ذهن مردم را پاکیزه میکند و از آلودگی پاک میکند. بیست‌و‌دوّم بهمن این است.» ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ«مثل باران» گوشه‌هایی از حضور عظیم مردمی در بیست‌و‌دوّم بهمن سال ۹۵ را به تصویر کشیده است.



نماهنگ | شهید مالکوم ایکس

نماهنگ | شهید مالکوم ایکس

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:«من قبل از آنکه سخنرانی خودم را شروع کنم، چون امروز سالروز شهادت مالکوم ایکس، رهبر سیاهان مسلمان آمریکاست، از حضّار محترم خواهش میکنم حمد و قل‌هواللّهی برای روح آن شهید بخوانید.» ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
 پاایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بر اساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نماهنگ «شهید مالکوم ایکس» را منتشر می‌کند.

خط‌حزب‌الله ۷۱ | هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره هوای خوزستان

خط‌حزب‌الله ۷۱ | هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره هوای خوزستان

هفتاد و یکمین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره هوای خوزستان» منتشر شد.
در سخن هفته‌ی این شماره خط حزب‌الله به بیانات رهبر انقلاب درباره پدیده ریزگردها و مشکلات هوای خوزستان که این روزها مردم مظلوم و نجیب این منطقه از کشورمان را رنج می‌دهد، پرداخته شده است.
گزارش این هفته‌ی نشریه نیز به مناسبت برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به موضوع توفیقات متعدد الگوی مقاومت، از آزادی غزه تا جنگ ۳۳ روزه؛ پرداخته است.
تصویری کمتر دیده شده از آیت‌ا... خامنه‌ای و مرحوم آیت‌ا... بهشتی و مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در یکی از جلسات حزب جمهوری در اسفند ۱۳۵۷ به مناسبت انتصاب شهید بهشتی به سمت رئیس دیوان عالی کشور از سوی امام خمینی در نشریه‌ی این هفته منتشر شده است.
هفتادو یکمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید مالکوم ایکس تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.


برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


زندگی به سبک آخر الزمان / قسمت هشتم: اینترنت

زندگی به سبک آخر الزمان / قسمت هشتم: اینترنت

منبع:سایت روشنگری