شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

خط حزب‌الله ۱۳۷ | ای نشسته صف اول!

خط حزب‌الله ۱۳۷ | ای نشسته صف اول!

صدوسی‌وهفتمین شماره از نشریه خط حزب‌الله در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه‌ی عید فطر همراه با توصیه‌هایی از رهبر انقلاب خطاب به مسئولین منتشر شد
 
* به گزارش خط حزب‌الله، در طول یک سال گذشته، رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف، توصیه‌ها و مطالبات مختلفی را از مسئولین نظام، مخصوصا دولتمردان سابق و حاضر داشته‌اند. به همین جهت این روزها که مصادف است با فرا رسیدن عید سعید فطر و بار دیگر، اکثر مسئولین نظام، در نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب حاضر خواهند شد، نشریه خط حزب‌الله به بازخوانی این توصیه‌ها و مطالبات با عنوان «ای نشسته صف اول!» پرداخته است.
 
* همچنین این روزها در کشور برخی از قردادهای بین‌المللی در حال بررسی و به تصویب رسیدن است. خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود مطلبی با عنوان «با قراردادهای بین‌المللی چگونه رفتار کنیم؟» به این سؤال پاسخ داده است. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: عجله و شتابزدگی در کارها به همان اندازه می‌تواند مذموم و خطرآفرین باشد که کندی و کاهلی. مخصوصا آنکه آن کار، مرتبط با سرنوشت یک جامعه باشد. برای همین هم امیرالمؤمنین(ع) در نامه‌ی خود به مالک اشتر، درباره‌ی این موضوع چنین هشدار می‌دهند: «و ایاک و العجلة بالامور قبل اوانها؛ در کارها پیش از موعد عجله نکنید و شتابزدگی به خرج ندهید. امیرالمؤمنین در خطبه‌ی دیگری، عجله کردن و پیش از موعد کار را انجام دادن، تشبیه می‌کنند به چیدن میوه قبل از رسیدن خودش. می‌فرمایند کسی که میوه را قبل از اوان چیدنش می‌چیند، مثل کسی است که برای دیگران زراعت کرده؛ یعنی خودش هیچ سودی نمی‌برد.»(۱۳۸۴/۰۷/۱۷)
 
* همزمان با عید سعید فطر از «نرم افزار تلفن همراه خط حزب الله» رونمایی شد. این نرم‌افزار برای ارتباط هرچه بهتر تحریریه این نشریه با مخاطبین گرامی است. همچنین این نرم افزار شامل به‌روزترین اخبار، رویدادها و تحلیل‌های منتسب به رهبر انقلاب است. مخاطبین محترم می‌توانند از طریق QR کُد که در نشریه است، با عضویت در این برنامه از خدمات این نرم‌ افزار استفاده کرده وعضو باشگاه توزیع‌کنندگان هفته‌نامه خط حزب‌الله‌ نیز شوند.
 
* گره زدن حلّ مسائل کشور به برجام یک خطای بزرگ است، آیا مدیریت قوه قضائیه و صداوسیما با رهبری است؟، کتابی که رهبر انقلاب در ماه جاری دو بار به آن اشاره کرد، «امید» شرط لازم برای حرکت به سمت جلو است و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
 
* صدوسی‌وهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید ایرج رستمی تقدیم شده است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)