شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

اظهارات تکان دهنده ی دختر شکنجه شده بحرینی + فیلم

اظهارات تکان دهنده ی دختر شکنجه شده بحرینی + فیلم



به گزارش شبکه الجزیره دختر جوان دبیرستانی توسط نیروهای امنیتی بحرین مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت.تحقیقات انجام شده بیانگر حملات مکرر نیروهای بحرینی و سعودی به مدارس دخترانه در این کشور است.

نیروهای امنیتی بحرین که این روزها با همکاری نیروهای نظامی عربستانی به سرکوب اعتراضات مردمی در کشور بحرین میپردازند، تا کنون هزاران مرد و زن بحرینی را بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داده اند.

پس از آنکه چندی پیش خبر ربوده شدن «آیات القرمزی» شاعر جوان بحرینی توسط نبروهای امنیتی و تجاوز به او،در رسانه های جهان منتشر شد امروز نیز فیلمی تکان دهنده از اظهارات یک دختر 16 ساله بحرینی در شبکه الجزیره منتشر شد.

در فیلم مذکور «هبه» دختر نوجوان بحرینی چگونگی یورش به منزلش و ربوده شدنش توسط  عوامل امنیتی بحرین و عربستان را تشریح میکند.

این دانش آموز 16 ساله فاش کرد که وی و سه دوستش توسط نیروهای امنیتی ربوده شده و تا سه روز در اختیار آنان بوده اند و به شدت شکنجه شده اند مورد  شکنجه قرار گرفته اند.

این قربانی بحرینی این چنین میگوید:آنها مرا از ناحیه سر مورد ضرب و شتم قرار دادند و شروع به خونریزی کردم و به زمین افتادم .آن مامور به همکارانش گفت که مرا داخل دستشویی ساختمان زندانی کنند.او مرا به دیوار کوبید که جیغ بکشم اما وقتی واکنشی نشان ندادم او بیشتر و بیشتر مرا کتک زد.شکنجه و ضرب و شتم سخت بود اما ترس از اینکه قرار است چه بلایی بر سرمان بیاید ما را نسبت به درد آن لحظه بی تفاوت کرده بود.

گفتنی است بر اساس گزارشات منتشره از سوی معترضین بحرینی تا کنون 15 مدرسه در بحرین مورد حمله نیروهای امنیتی و پلیس بحرین قرار گرفته است.این نیروها اقدام به ضرب و شتم و بازداشت و تهدید دختران با حد اقل سن 12 سال کرده اند.

همچنین یک گروه حقوق بشر بحرینی اذعان داشت که حدود 70 معلم  نیز بازداشت شده اند و از سرنوشت آنها خبری در دسترس نیست.

گفته میشود از ابتدای اعترضات در کشور بحرین از سرگذشت بیش از 400 مرد و زن بحرینی هیچ خبری وجود ندارد.

اوضاع انسانی در کشور بحین بحرانی است اما رسانه های خبری آمریکا و اروپا با پوشش اخبار مرگ مشکوک بن لادن سعی در نادیده گرقتن این حوادث دارند.

علاوه بر این گفتنی است تعداد بسیار زیادی از مساجد و مکانهای مذهبی در کشور بحرین توسط عوامل امنیتی عربستانی و بحرینی تخریب شده است.

سازمانهای حقوق بشر جهانی در قبال تحولات بحرین سکوت اختیار کرده اند و مقامات کشورهای اروپایی،ایالات متحده و کشورهای عربی نیز ضمن فرقه ای خواندن اعتراضات در بحرین  از اظهار نظر پیرامون این تحولات خودداری کرده اند.

در همین راستا فیلم منتشر شده اظهارات هولناک دختر 16 ساله بحرینی که در خانه اش مورد تجاوز نیروهای امنیتی بحرین قرار گرفته است نیز از سایت «یو تیوب» حذف شد.

این دختر 16 ساله  که به هبه مشهور است "البته نام واقعی او نیست" ، به همراه سه دوستش توسط نیروهای امنیتی بحرین در اواخر ماه گذشته از مدرسه ربوده شدند.

ترجمه  سخنان هبه ، دختر 16 ساله بحرینی در فیلم :

آنها مرا کتک زدند و به دیوار می کوبیدند تا جیغ بکشم و از آنجا که ما جیغ نمی کشیدیم آنها مارا بیشتر و بیشتر کتک می زدند .ضرب و شتم شدید بود اما ترس از اینکه قرار است که با ما چه کنند باعث می شد که در آن لحظه به آن فکر نکنیم .او تکه ای شلنگ برداشت و شروع به کتک زدن ما کرد او سر مرا مورد حمله قرار داد که سر من به شدت خونی شد و من به زمین افتادم و او به همکارانش گفت که مرا در دستشویی آن محل زندانی کنند . او گفت که نیروهای امنیتی از او هیچ نپرسیده اند و نه اینکه آیا او در شورش های اخیر شرکت کرده است یا خیر ؟ آنها دائما  او را با تهدید به تجاوز جنسی می ترسانیده اند و او را جلوی چشم دوستانش تشیع جنازه کنند . آنها یکی از دختران را در کفنی پیچیده و او را دائما کتک می زدند در حالی که آن دختر چشم بند سبزی به چشم داشت . آنها کتک می خوردند و گریه می کردن و به ما می گفتند که به زودی نوبت ما خواهد شد . آنها از ما عکس گرفتند در حالی که تابلویی هایی که رویش اسم ما و شماره شناسایی ما را نوشته بودند در عکس مشهود بود ما لباس های مدرسه را به تن نداشتیم .آنها ما را مجبور کردند عبا بپوشیم مانند لباس های گروه معترض شیعی الوفاق .

هبه می گوید : من بسیار وحشت زده شدم زیرا که آنهایی که تهدید شده بودند دوباره دستگیر شدند .ما نمی دانیم که می توانیم کی دوباره تحصیلاتمان را شروع کنیم . و اگر اخراج شده ایم وضعیتمان چیست و آینده ی مان چیست .

دانلودفیلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد