شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

ایام فاطمیه نباید تحت‌الشعاع نوروز قرار گیرد

ایام فاطمیه نباید تحت‌الشعاع نوروز قرار گیرد


آیت‌الله نوری‌همدانی، تذکر حوزه علمیه و طلاب قم به صدا و سیما را خیرخواهانه و از باب نهی از منکر دانست و به هم‌زمانی ایام فاطمیه با نوروز اشاره کرد و یادآور شد: ایام فاطمیه نباید به هیچ وجه تحت‌الشعاع نوروز قرار گیرد.

به گزارش فرهنگ نیوز، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که وضع کشور آرام باشد، گفت: امروز دشمنان می‌گویند ایران برای کل جهان خطر است چرا که نظام و فکر انقلابی ما جریانی به وجود آورده که به ضرر استکبار و ظالمان تمام شده است.

این مرجع تشیع در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، تذکر حوزه علمیه و طلاب قم به صدا و سیما را خیرخواهانه و از باب نهی از منکر دانست و به هم‌زمانی ایام فاطمیه با نوروز اشاره کرد و یادآور شد: ایام فاطمیه نباید به هیچ وجه تحت‌الشعاع نوروز قرار گیرد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه سالیان طولانی استعمارگران با سلطه‌گری ثروت، مال، فرهنگ و سیاست کشورهای اسلامی را پایمال کردند بیان کرد: اکنون انقلاب و نظامی به وجود آمده که آشکارا به مبارزه با استکبار پرداخته و بیداری اسلامی به ضرر بسیاری از سلطنت‌ها تبدیل شده است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه باید فضای مملکت را آرام نگه داشت و با طرح برخی مسائل برای دشمنان سوژه درست نکرد، گفت: درباره فلان موضوع بنده صحبت نمی‌کنم چرا که باید مملکت و نظام آرام و متین در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال گفتمان سازی برای دنیا هستیم ادامه داد: در این شرایط نباید در کشور شاهد اعتراض، افتراق و تشنج باشیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فرا رسیدن عید و مشکلات اقتصادی کشور گفت: زندگی مردم با فرهنگ، سیاست و اقتصاد توأم بوده و مسئله گرانی بر زندگی مردم تأثیر گذاشته است.

وی بیان کرد: همیشه باید مسئولان به فکر ارزانی و فراوانی نعمت باشند و نباید عرضه برخی کالاهای ارزان قیمت فقط به شب عید محدود شود و بازاریان هم باید انصاف را رعایت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد