شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

استمرار تفکر انقلابی مدیون شخص حضرت آقاست

استمرار تفکر انقلابی مدیون شخص حضرت آقاست


سردار سلیمانی در جمع رده های سپاه ثارالله(ع) کرمان:



خبرگزاری بسیج: سردار حاج قاسم سلیمانی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، دخت گرامی نبی معظم اسلام ، آرزو کرد که خداوند انشاء الله همه را از رهروان راه آن حضرت و از محبین و ناصرین این مکتب عزیز و عظیم و ارزشمند قرار دهد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سند افتخار دائمی ما و آن چیزی که در کارنامه ما اگر بنا بشود ثبت بشود و اگر توانسته باشیم ثبت کرده باشیم همین تاریخ دوران ارزشمند و به یادگارماندنی لشکر(41ثارالله) هست ، خصوصاً دوران دفاع مقدس آن ، و خود این لشکر که در قلب ما حک شده است ، نام این لشکر ، همه مکانهای این لشکر ، همه تصاویر شهدا و زنده های این لشکر .

این یادگار دوران جهاد و شهادت در ادامه  گفت: در طول تاریخ و خصوصاً دوران عمر خودمان دو موضوع منشأ همه تحولات بود، که البته تحولات منفی نیز متأثر از همین دو موضوع بوده که آن دو حرکتها و شخصیتها می باشد. حرکتها که به عنوان یک خط فکری اند مثل یه چشمه می مانند که سرچشمه رودخانه و سرچشمه آبادانی می شوند ، اسلام یک حرکت فکری است و نبی معظم اسلام یک شخصیت عظیم در رأس این حرکت الهی است. هم شخصیت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم اثرگذار است ، هم حرکت اسلام ، اینها مکمل هم هستند.

سردار سلیمانی در ادامه افزود: هیچ حرکت فکری یا حرکت سیاسی که برگرفته از یک فکر است و یا حرکت فرهنگی که از یک فکر سرایت می کند و یا بوجود می آید بدون یک شخصیت و یا شخصیتهای تأثیرگذار به نتیجه نمی رسد. انقلاب ما یک حرکت بود ، یک حرکت جامع فرهنگی و سیاسی ، اما آن جایگاهی و آن شخصیتی که به این حرکت معنا داد ، مفهوم داد و آن را به ظهور رساند و تثبیت کرد امام رحمت الله علیه بود.

امروز هم دلیل استمرار آن حرکت وجود شخصیتی مثل مقام معظم رهبری است.

دفاع مقدس ما یک حرکت بود ، شخصیتهای شهید دوران دفاع مقدس ما ، آن شخصیتهای تأثیرگذاری بودند که توانستند یک فکر دینی را تبدیل بکنند به یک جبهه اثرگذار اخلاقی و دینی و پر از معنویت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از سپاه به عنوان عنصری اثرگذار در روند انقلاب اسلامی یاد کرده و از عزیزانی که وارد سپاه می شوند خواست قدر این فرصتی را که نصیبشان شده است بدانند.

در ضمن در ابتدای این مراسم سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله (علیه السلام) استان کرمان ضمن خیرمقدم به ارائه گزارشی از عملکرد سپاه ثارالله (علیه السلام) استان کرمان پرداختند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد