شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

اخبارلحظه به لحظه عراق/چهارمین روز بحران امنیتی عراق

اخبارلحظه به لحظه عراق/چهارمین روز بحران امنیتی عراق


بحران اخیر عراق در حالی وارد چهارمین روز شد که حالا نیروهای مردمی هم قصد دارند به کمک ارتش بیایند تا سریع‌تر قائله‌ای را که تروریست‌های داعشی در مناطقی چون موصل ایجاد کرده اند پایان دهند.
به گزارش فرهنگ نیوز ، امروز جمعه بحران امنیتی در عراق وارد چهارمین روز خود شد درحالی که پارلمان این کشور نتوانست به توافقی برای اعلام وضعیت فوق‌العاده دست پیدا کند، ترکیه همچنان تلاش می‌کند تا جان دیپلمات‌هایش را نجات دهد و آمریکا هم در پاسخ به درخواست نخست وزیر عراق برای کمک در مقابله با داعش اعلام آمادگی کردند و باراک اوباما در همین زمینه گفت که واشنگتن در صورتی که منافعش به خطر بیفتد آماده هرگونه اقدام نظامی است و این در شرایطی است که نیروهای ویژه ارتش عراق تلاش دارند تا به کانون تروریست‌ها در موصل بروند و این شهر را پس بگیرند.

از طریق این خبر، قادر خواهید بود به‌ تمام اخبار مرتبط با بحران عراق تا این لحظه دست پیدا کنید. در صورت تمایل به دیدن مشروح اخبار کافی‌ است بر روی ساعت اخبار امروز کلیک کنید. این خبر به طور مداوم به روز رسانی می‌شود.

همچنین اخبار روز گذشته در اینجا قابل دسترسی است.

13:37 پیشروی گسترده ارتش در مناطق مختلف / ارتش عراق در حال پیشروی گسترده در مناطق شمال بغداد است و با نیروهای داعش به صورت گسترده می جنگد.

12:50 کشف تانکر بمب گذاری شده در جنوب کربلا منابع عراقی از کشف تانکر بمب گذاری شده در جنوب کربلا و انهدام ادوالت متعلق به گروهک داعش در ۷۵ کیلومتری شمال بعقوبه خبر دادند.

12:30 همسویی بعثی‌ها با داعشی‌ها؛ یک بعثی استاندار صلاح الدین شد / داعش در اقدامی که همسویی کامل بعثی ها با داعشی ها را نشان می دهد از انتخاب استاندار زمان صدام معدوم برای استان صلاح الدین خبر داد.

12:12 کنترل کامل سامرا و تکریت توسط ارتش عراق / خبرنگار العالم از عراق گزارش کرد که نیروهای ارتش این کشور کنترل کامل شهر سامرا و تکریت را در دست گرفتند.

10:35  رویترز: داعش وارد شهر "جلولا" در استان دیالی شد / یک رسانه غربی از ورود تروریست های داعش به شهر جلولا در استان دیالی همرز با ایران خبر داد.

10:30 مسئول امنیتی دیالی: حمله داعش به جلولا دفع شد / مدیر منطقه جلولا در استان دیالی از دفع حمله تروریست‌های وابسته به گروه اسلامی عراق و شام به جلولا از سوی نیروهای پیشمرگ خبر داد.

07:03 وزیر بحرینی پس از دختر صدام حمایتش از داعش را علنی کرد سخنگوی دولت بحرین با حمایت از تروریست‌های داعش، اشغال شهر موصل و حمله به شهرهای عراق را «انقلابی مردمی» نامید.

04:54 داعش از تسلیحات عراقی در نبرد با جبهه النصره بهره خواهد گرفت

04:45 تلاش ارتش برای کنترل بر شهر «سلیمان بیک»/آغاز عملیات در شرق موصل

04:31 کنترل داعش بر «جلولا» و «السعدیه» در استان دیالی عراق / تروریست‌های داعشی بر دو منطقه جلولا و السعدیه در استان دیالی تسلط پیدا کردند.

04:25 خروج نیروهای ارتش از کرکوک/امنیت شهر در اختیار پیشمرگه‌ها / نیروهای ارتش عراق با خروج از کرکوک مسئولیت امنیتی این شهر را به نیروهای پیشمرگه سپردند.

04:19 پیشروی نیروهای ارتش در موصل/ جنگنده های ارتش عراق مناطق اطراف شهر موصل را که تروریست‌ها در آنجا موضع گرفته بودند، بمباران کردند.

03:51 عملیات هوایی موفق ارتش عراق در اطراف سامرا/تقویت نیروهای امنیتی در سامرا

 03:21 هلی‌برد نیروهای ویژه ارتش عراق به داخل شهر موصل

02:53 تروریست‌های داعشی در اطراف خانقین

02:24 مقامات محلی در کرکوک: مسیر زمینی با بغداد قطع شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد