شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

تهدیدهای گروه‌های تروریستی حاصل مداخلات آمریکا است

تهدیدهای گروه‌های تروریستی حاصل مداخلات آمریکا است

به گزارش حامیان سپاه قدس، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: سپاه در سال‌های اخیر به خوبی توانسته است نیازهای خود را شناسایی کند و در راستای رفع آنها گام بردارد.جانشین فرمانده کل سپاه افزود: نیروهای رزمی ایران از جمله سپاه پاسداران امروز به مرحله‌ای از توانمندی رسیده‌اند که نگران هیچ تهدیدی از سوی دولت‌ها استکباری نیستند.

وی همچنین با اشاره به تهدیدهای گروه‌های تروریستی در جهان ادامه داد: اتفاقاتی که امروز در کشورهای مختلف رخ می‌دهد حاصل مداخلات نظامی آمریکا و دولت‌های غربی در امور این کشورها است.

سردار سلامی بیان کرد: فعالیت گروه‌های نظیر داعش در حقیقت ثمره مداخلات نظامی و سیاست‌های نظام سلطه بر تقابل با جهان اسلام است و توسعه این ناامنی‌ها به کشورهای مختلف ضرر می‌زند.

وی مطرح کرد: هر چند ناامنی‌های فعلی، واقعیت‌هایی است که وجود دارد ولی این تحرکات به صورت طبیعی مهار خواهد شد و همان‌طور که در سوریه این اتفاق افتاد و غلبه میدانی با ملت و نظام سوریه شد، در عراق هم این روند معکوس را شاهد خواهیم بود.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: به فضل الهی و مشارکت مردم عراق شاهد شتاب گرفتن فرایند اعاده امنیت در این سرزمین هستیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: ‌آزار و اذیت‌هایی که ملت‌های مسلمان امروز به واسطه توسعه این ناامنی‌ها متحمل می‌شوند حاصل تلاش گروه‌های غربی است.

وی ادامه داد: عقب‌ماندگی در پیشرفت‌ها و تمرکز بر روی مسائل امنیتی به معنای واقعی کلمه مسئول سیاست‌های آمریکایی‌ها و متحدان منطقه‌ای آنها است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: دولت‌های استکباری امروز با توسل به چنین ترفندهایی، برخی از ملت‌های مسلمان را مورد فشار و تهدید قرار می‌دهند و البته این اقدامات جزئی از روند تقابل ژئوپولوتیک نظام سلطه با دنیای اسلام است که امیدواریم این روند نیز معکوس شود.

سردار سلامی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر جواب جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران به تهدیدهای توخالی و پوشالی غربی‌ها گفت: بارها به ملت شریف ایران عرض کرده‌ایم که ما همیشه با فرض اینکه تهدیدهایی در ابعاد مختلف و در سطوح مقیاس‌های جهانی علیه نظام اسلامی وجود دارد، قدرت دفاعی خود را آماده کرده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: این قدرت دفاعی متکی بر سیستم‌ها، تجهیزات و سخت‌افزارهای بازدارنده از یک سو و ساختارهای دفاعی اطمینان‌بخش از سوی دیگر است.

سردار سلامی عنوان کرد: سپاه هیچ گاه منفعل، گفتمانی نیست که دشمن تولید می‌کند بلکه مسیر خود را مستقل از اراده، خواستگاه، نظرات و مواضعی که دشمنان اتخاذ می‌کنند، ادامه می‌دهد.

وی یادآور شد: ‌سپاه امروز نیازهای دفاعی را کشف کرده است و به فناوری‌های پیشرفته برای توسعه سیستم‌ها و سخت‌افزارهای مورد نیاز خود رسیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد:‌سپاه در برهه کنونی هیچ گونه تکیه‌گاهی به بیگانگان ندارد و در زمینه دانش و فناوری به فرازها و خطوط برجسته علم و فناوری رسیده است.

وی مطرح کرد: همان طور که ملت ایران هر چند ماه یکبار مشاهده می‌کنند، سیستم‌های دفاعی راهبردی خود را پرده‌برداری و رونمایی می‌کنیم.

سردار سلامی گفت: سپاه امروز از همیشه قدرتمندتر است و دشمنان ما نیز ضعیف‌تر از گذشته شده‌اند و موازنه قدرت به نفع ایران تغییر کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: جمهوری اسلامی ایران نگران هیچ تهدیدی در هیچ سمتی از جهان و در هیچ بعد و امتدادی نیست و ظرفیت‌ها و استعدادهای دفاعی کشور در اوج شکوفایی قرار دارد.

منبع:سپاه نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد