شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

حضور جایروپلن، کایت و بالگرد در رزمایش اقتدار ثارالله/ 3 هزار نفر از گردان های سایبری سپاه تهران در رزمایش حضور دارند

حضور جایروپلن، کایت و بالگرد در رزمایش اقتدار ثارالله/ 3 هزار نفر از گردان های سایبری سپاه تهران در رزمایش حضور دارند

به گزارش بسیج پرس، سردار شعبانی معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) تهران و سخنگوی رزمایش "اقتدار ثارالله" در گفتکو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس در رابطه با اهداف این رزمایش گفت: این رزمایش امنیتی توسط یگان های قرارگاه ثارالله متشکل از 230 گردان از گردان های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، عاشورا، الزهرا(س) و به خصوص بیت المقدس برگزار می شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفرمشهد مبنی بر وجود امنیت بی نظیر در کشور گفت: ما برای اینکه مردم عزیزمان در یک آرامش روانی از قابلیت های بسیج مطلع شوند، رزمایشی با هدف حفظ انسجام نیروهای بسیج برگزار می کنیم.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) تهران در ادامه گفت: واحدهای مردم پایه مفهومش این است که آن ها باید در کنار شغل و کاری که دارند، در یک شرایط خاص درمدت دو ساعت به واحدهای اصلی برسند و تجهیز و ساماندهی شوند و برای عملیاتی که برایشان پیش بینی شده است آماده شوند.

سخنگوی رزمایش "اقتدار ثارالله" با اشاره به اینکه این رزمایش روز چهارشنبه 11 و پنج شنبه 12 در بوستان ولایت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: روز اول رزمایش قریب به 50 هزار بسیجی خواهر و برادر آموزش دیده فراخوانی شده و آماده می شوند که صبح روز پنج شنبه در موقعیتی که برایشان پیش بینی شده است آرایش پیدا کنند و فرماندهی کل سپاه و مهمانان دیگر از آن ها سان و رژه بینند.

شعبانی در رابطه  با پیام این رزمایش به دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: امروز ایران اسلامی بر سکوی الهام بخشی قرار گرفته و از با ثبات ترین کشورهای منطقه است؛ تهدیدات دشمن همیشه وجود دارد و آنها دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارند. شکل تهدید عوض می شود و ما باید این آمادگی را داشته باشیم که با آن مقابله کنیم.

وی با بیان این اینکه امروز ایران مهد دیپلماسی شده است، افزود: امروز کشور در امر امنیت به یک بازدارندگی مطلوب رسیده است که دیگران جرات تهدید ما را ندارد، شما مشاهده کردید که علی رغم همه تهدیدهایی که صورت گرفت، 122 شخصیت جهانی برای اجلاس غیرمتحد ها به کشور ما آمدند و به سلامت به شهرشان بازگشتد.

سخنگوی رزمایش "اقتدار ثارالله" افزود: تا آخر سال رزمایش های دیگری هم داریم و امنیت و ثبات جمهوری اسلامی پیام این رزمایش است.

شعبانی در رابطه با نقش بسیج در تامین امنیت ملی ایران با توجه به جنگ های نیابتی در منطقه گفت: توان دفاعی هر کشوری مشخص است و توان نظامی ارتش و سپاه ما هم مشخص است، اما آن چیزی که برای دشمن مشخص نیست و نمی داند که اگر حماقت کرد چه اتفاقی می افتد توان مردم ما است که برای دشمنان بیم آفرین است و در آن سوی مرزها هم به مرحله ظهور رسانده است.

وی خاطر نشان کرد: دراین رزمایش برای اولین بار 3 هزار نفر ازگردان های سایبری سپاه تهران که بعضاً ازاعضای هیئت علمی هستند شرکت می کنند و در یک فضای مجازی آمادگی دارند که عناصری که فریب خوردند؛ شبهاتشان را از بین ببرند. این قابلیت در کنار فضای واقعی و حقیقی فعال است که در نوع خودش کم نظیر است.

شعبانی درباره تجهیزات  که در این رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: در این رزمایش 10 فروند جایروپلن، 20 فروند پاراموتور، یک فروند کایت موتور دار، یک فروند بالگرد ام آی 17 که عملیات راپل، پاور تاکسی، هلی برن، بال ریزی، تازش هوایی را انجام می دهند حضور دارند که این ها از قابلیت های یگان بسیج ماست.

وی در پایان تاکید کرد:65 خلبان این پرنده ها از بسیجیان تهران هستند که خودشان با هزینه شخصی آموزش دیده اند و آمادگی دارند در این رزمایش شرکت کنند.


انتهای پیام//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد