شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

برخی در بیت امام (ره) به تحریف انقلاب دامن می زنند

برخی در بیت امام (ره) به تحریف انقلاب دامن می زنند

ه گزارش بسیج پرس؛ حمیدرضا مقدم فر مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس که در تالار اندیشه برگزار شد، گفت: کوتاه ترین جمله ای که می توان در باب نهضت امام راحل(ره) بعد از جمله امام که «انقلاب ما انفجار نور بود» گفت، جمله رهبر معظم انقلاب است که فرمودند بیعت با انقلاب، بیعت با اسلام و پیامبر(ص) است و این انقلاب منحصر به انقلاب پیامبر(ص) است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه جانشین پیامبر است، عنوان کرد: برای این انقلاب می توان جان داد و در مسیر آن اسیر و مفقودالاثر داد؛ دوران سختی های کشورها دورانی است که بیشترین افتخارات در آن تجلی پیدا می کند و زمانی که نویسندگان بخواهند از خاطرات و افتخارات کشوری یاد کنند از مشقت های آن کشور یاد می کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با عنوان اینکه در دنیا قلم ها زمانی هنرمندانه مصرف می شود که سختی ها و رنج های آن کشور را نشان دهد، تصریح کرد: امروز خطر تحریف دوران مقدس مانند خطر تحریف مکتب امام راحل(ره) و یکی از آسیب های دوران ماست که رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ماه فرمودند اگر به آن بی توجهی شود ملت سیلی می خورند.

سردار مقدم فر با عنوان اینکه علاوه بر جنبه های ترویجی دوران دفاع مقدس که مقدس ترین ارزش در دوران نظام است، باید به تحریف انقلاب نیز توجه داشت، بیان کرد: نویسندگانی که کتاب می نویسند رسالتشان سخت تر از رزمندگان است؛ روایت گری معجزه انقلاب اسلامی است و روایت گری در دفاع مقدس رویش های آن دوران را نشان می دهد که این یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه افزود: کسانی که در دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند، جهاد اصغر انجام داده اند؛ ما جهاد اکبر را نیز در آن دوران داریم که برای مجاهدینی است که در عرصه فرهنگ و هنر تلاش می کنند تا ارزش های انقلاب اسلامی را زنده نگه دارند.

مقدم فر درباره جریان چپ در کشور یادآور شد: جریان چپی که در کشور شکل گرفته، جریانی است که نگاه آن به آمریکاست و ما را معطل کرده است و در ادامه جریان افراطی ها و تندروهایی که به اشتباه نامگذاری شده و باید بدانیم این آرایش بندی ها جامعه ما را معطل کرده و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند عصر انقلاب جریان انقلابی و ضد انقلابی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر جریان انقلابی شناخته شود جریان ۸۸ اتفاق نمی افتاد که کسانی قدعلم کنند و بخواهند خودنمایی و آشوب به پا کنند، خاطرنشان کرد: برخی در بیت امام (ره) به تحریف انقلاب دامن می زنند در صورتی که مکتب انقلاب مکتبی ضد استکباری و زورگویی است و جریان انقلابی امروز باید پرچم دفاع از جریان دفاع مقدس را بالا ببرد.

مقدم فر با اشاره به اینکه در جنگ نرم نویسندگان افسران این جبهه هستند، تصریح کرد: امروز جریاناتی به دنبال تحریف دفاع مقدس هستند در صورتی که ما باید تا ۱۰۰ سال به آن افتخار کنیم و کسانی که قلم دارند جهادگر عرصه دفاع مقدس هستند و نباید کوتاهی کنند و باید بدانند خیلی ها راهشان را از قلم آن ها انتخاب می کنند.


انتهای پیام//

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد