شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

شرایط نامساعد یک جانباز

شرایط نامساعد یک جانباز

سرویس فرهنگ و مقاومت فرهنگ نیوز: حسن شمشادی - خبرنگار- در صفحه شخصی اینستاگرام خود به پرونده ای اشاره کرد که مدتی است پیگیر آن بوده و اتفاق خاصی در این باره نیافتاده بود. وی با انتشار فیلمی کوتاه از یک جانباز شیمیایی که اخیراً مشکلات جدی برای سلامتی اش رخ داده است نوشته است:

"نبینید !!! لطفا اگر ناراحتی روحی و ضعف اعصاب یا ناراحتی قلبی دارید، این ویدئو را نبینید ! .

یک هفته پیش، برای چندمین بار در چند ماه اخیر، اخرین وضعیت جانباز اعصاب و روان، کریم نورمحمدی را، که در قالب نامه همسر محترمشان بود، با چند عکس که برای رعایت حال شما همراهان، بشدت روتوش کرده بودم، تقدیم نمودم .

چند ساعتی پس از انتشار، از دفتر وزیر بهداشت و درمان، تماس گرفتند و گفتند ایشان از وضعیت این جانباز مطلع شدند و به معاونشان دستور پیگیری موضوع را داده اند.
ارتباطشان را با این خانواده برقراری و خدا را شکر کردم که گامی کوچک در جهت بهبود وضعیت اقا کریم برداشته ام.
 
القصه پزشکی از وزارت خانه به منزلشان رفت و وضعیت جانباز و زخم های بسترش را دید و قول پیگیری سریع داد و رفت تا هماهنگ کند و تماس بگیرد و همان است که تماس بگیرد که هیچ، تماس های خانواده اقا کریم را هم پاسخ نمی دهد !
 
با دفتر وزیر که پیگیر موضوع بودند هم تماس گرفتم و اطلاع دادم شرح ماوقع را، تشکر کردند و قول پیگیری و اطلاع دادند که همان است که اطلاع دهند .
مدیر کل محترم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران هم لطف کردند و تماس گرفتند و توضیحاتی دادند و فرمودند که خدمتشان برسیم تا توضیحات مبسوط تری بفرمایند.
در این إثنا تصاویری بدستم رسید که آه از نهادم بر اورد ! زخم های بستر این جانباز سرافراز که در ابتدا دو زخم بود و هم اینک به شش زخم تبدیل شده، "شروع به سیاه شدن" کرده و اثار سیاهی در زخم پای ایشان کاملا مشهود است ! .
 
اااای مسئولان ، اااای مدیران، اااای انسانها ! نه به خاطر جانبازی ایشان، نه به خاطر مسلمان و ایرانی بودنش، نه به خاطر هیچ چیز دیگر، شما را قسم فقط و فقط به نام و به خاطر "انسانیت" به داد کریم نورمحمدی و خانواده اش برسید . .
 
شما را به خدا، کدامتان یا کداممان تحمل داریم این شرایط را ماهها، که هیچ، یک روز یا حتی یک ساعت، تحمل کنیم !
 
چرا باید خانواده این جانباز والامقام، از سر استیصال به جایی برسند که بگویند اگر وضعیت اقا کریم بهتر نشود و کسی به دادمان نرسد، با این جانباز در این وضعیتش، جلوی سفارت یک کشور غربی می رویم، و درخواست پناهندگی می کنیم ؟!!! .
شما را به خدا به دادشان برسید و یاری شان کنید .
 
پی نوشت : هر چقدر که می توانید لطفا، اطلاع رسانی کنید و مسئولان وزارت بهداشت و درمان و بنیاد شهید را تگ و منشن کنید و دست بدست کنید، تا برسد بدست تصمیم گیران، باشد که فرجی شود، و همه مان از شرمندگی مان، کاسته شود . ان شالله ."
 
لازم به ذکر است گه جانبازان عزیز و سرافراز با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کنند که گاه برخی از مسئولین از شنیدن و بیان آنها نیز ابا می کنند. اما مشکل دیگر و شاید نوین تر شنیدن مشکلات و عدم اقدام برای رفع آنها می باشد که به نظر می رسد از حالت قبلی بدتر باشد.
 
فرهنگ نیوز با آرزوی سلامتی برای کلیه بیماران خصوصاً جانبازان گرانقدر و سرافراز جمهوری اسلامی ایران آمادگی انعکاس مراحل درمانی این بیمار و توضیحات مسئولین و چگونگی رسیدگی به وضعیت سلامتی ایشان را ادارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد