شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس
شهدای نیاک

شهدای نیاک

مرجع خبری و طراح نرم افزارهای مذهبی وزندگینامه شهدا وبیانات رهبری و دفاع مقدس

خط حزب‌الله ۱۳۶ | مثل عمار؛ مالک؛ سلمان

خط حزب‌الله ۱۳۶ | مثل عمار؛ مالک؛ سلمان

در هفته‌ی سوم خرداد ۹۶ و در ایام لیالی قدر، صدوسی‌وششمین شماره از نشریه خط حزب‌الله همراه با مطالبی از بیانات رهبرانقلاب در سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) منتشر شد.

* به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به شباهت‌های امام خمینی(ره) با حضرت علی(ع) پرداختند که یکی از این شباهت‌ها سه جبهه مقابل حضرت علی(ع) بود که در زمان امام خمینی(ره) و اکنون نیز این سه جبهه وجود داشته و دارند. به‌همین دلیل سخن هفته این شماره با عنوان «مثل عمار؛ مالک؛ سلمان» به الگوی رهبر انقلاب برای نیروهای مؤمن و انقلابی در مواجهه با سه جبهه قاسطین، ناکثین و مارقین انقلاب پرداخته است.

* گزارش این هفته از نشریه خط حزب‌الله نیز با عنوان «زمان به نفع تل‌آویو نیست» به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا رژیم صهیونیستی به پایان خود در حال نزدیک شدن است؟      

* همچنین رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۳ نقشه دشمن و هدف آنها از عملیاتی کردن این نقشه‌ها در کشور را مطرح کردند که نشریه خط حزب‌الله در مطلبی با عنوان «نقشه امروز دشمن برای ایران چیست؟» به آن پرداخته است.

* «پنج گزاره اشتباه که تجربه برجام آن را مشخص کرد» روایت رهبر انقلاب است در جواب شبهاتی که برجام را راه‌حل نهایی برای رهایی از مشکلات کشور معرفی می‌کند.

* بعد از امام راه امام را موبه‌مو دنبال کرده‌ایم، دو خصوصیت به ظاهر متضاد در امیرالمؤمنین(ع)، از هر راه ممکن برای آزادی فلسطین و نابودی صهیونیسم کمک کنید و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

* صدوسی‌وششمین شماره‌ی خط حزب‌الله به همه شهدای راه آزادسازی قدس شریف، مخصوصا شهیده این هفته، رزان اشرف النجار تقدیم شده است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.


برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد